35 v vaimo petti, luuleekohan saavansa enää ketään
Ollaan oltu naimisissa neljä vuotta. Yks kaveri oli bongannu hänet viikonloppuna baarissa suutelemassa miehen kanssa ja lähtevän tämän kanssa yhdessä. Eilen illalla otin tän esille hänen kanssaan ja en oo tyytyväinen siihen miten hän selitteli asiaa parhain päin.
Mä oon tehny kaikkeni hänen eteen ja tässä on kiitos. Oli pakko kysyä häneltä, että luuleekohan hän, että tinderissä hänelle on samalla tavalla kilpakosijoita tarjolla kuin silloin kun oli viimeksi sinkkuna? Kroppa ei ole enää samassa kunnossa kuin aikoinaan ja kasvotkin alkaneet keski-ikäistyä. Olikohan todella riskin arvoista?
Joo tää on vähän tällainen katkera vuodatus, mutta eiköhän mulla oo oikeus siihen. Ja totta se on, että ei tuolla oo keski-ikäisten naisten markkinat jos ei näytä joltain Jennifer Lopezilta.
Kommentit (532)
Jotkut vain pahenevat terapiassa. Heistä kuoriutuu äärimmäisen omatunnottomia.
Suomalaisille miehille parasta "terapiaa" on etsiä hyvä, kaunis ja mukava aasialainen nainen. Kuten tämäKIN ketju osoittaa, suomalaisilta naisilta ei löydy minkäänlaista kunnioitusta tai empatiaa meitä miehiä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisille miehille parasta "terapiaa" on etsiä hyvä, kaunis ja mukava aasialainen nainen. Kuten tämäKIN ketju osoittaa, suomalaisilta naisilta ei löydy minkäänlaista kunnioitusta tai empatiaa meitä miehiä kohtaan.
No miksi sä et ole itse sellaista itsellesi saanut hankittua? Saamaton vai persaukinen vai molempia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi sä et ole itse sellaista itsellesi saanut hankittua? Saamaton vai persaukinen vai molempia?
Siksihän minä uskallankin suositella aasialaisia naisia, koska olen kokemusasiantuntija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksihän minä uskallankin suositella aasialaisia naisia, koska olen kokemusasiantuntija.
Paskat olet. Sä ole palstaincelirunkkari, poikuuskin vielä tallella 🙄
Kylläpä on kamalaa nykypäivän keski-ikäisillä äideillä tuo kielenkäyttö. Hyi että.
Ikää 47v ja ukkoa tulis ovista ja ikkunoista. Onneksi löysin vuosi sitten nykyisen avopuolisoni, en jaksa deittailua ja treffailua.
Vierailija kirjoitti:
Ikää 47v ja ukkoa tulis ovista ja ikkunoista. Onneksi löysin vuosi sitten nykyisen avopuolisoni, en jaksa deittailua ja treffailua.
Asiantuntijoiden mukaan ne ovat juoppuhullujen pikku-ukkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä unta nää.
Onko muuten kallista elättää vaimon perhettä sinne "aasiaan"? Säälittää monesti nämä vaimot, joita jossain vaiheessa tuotiin venäjältä tai oisko ollu jo NL aikaan. Joupot peräkammatinpojat niitä haki. Eihän ne vaimot kauaa pysyneet, lähtivät heti kun pystyivät, mutta siltikin säälittivät. Ne ukot oli kauheita :(
Nyt näitä raukkoja tuodaan aasiasta. Nuoria naisia keski-ikäisillä ihraisilla ukoilla. Voi tyttöparat. Kaikkeen sitä naiset joutuu alistumaan ruokkiakseen perheensä.
Vierailija kirjoitti:
Suomimiehelle terapiaa, sille tyttöraukalle maanpäällinen helvetti.
minäkin otin vaimon Aasiasta, on uskollinen, tottelevainen, luotettava, itsestään huolehtiva ja ottaa suihin
Mustat panee vaikka heinäseipäitä.
t.Skäbä
Vierailija kirjoitti:
minäkin otin vaimon Aasiasta, on uskollinen, tottelevainen, luotettava, itsestään huolehtiva ja ottaa suihin
Mitä se Kiinakaupasta ostettu nukke maksoi?
"Älä unta nää.
Onko muuten kallista elättää vaimon perhettä sinne "aasiaan"? Säälittää monesti nämä vaimot, joita jossain vaiheessa tuotiin venäjältä tai oisko ollu jo NL aikaan. Joupot peräkammatinpojat niitä haki. Eihän ne vaimot kauaa pysyneet, lähtivät heti kun pystyivät, mutta siltikin säälittivät. Ne ukot oli kauheita :(
Nyt näitä raukkoja tuodaan aasiasta. Nuoria naisia keski-ikäisillä ihraisilla ukoilla. Voi tyttöparat. Kaikkeen sitä naiset joutuu alistumaan ruokkiakseen perheensä."
On surullista kuulla, että omasta tasostasi johtuen lähipiirisi ja sukulaismiehesi ovat mitä ovat, eli lähes kaikki "jouppoja peräkammatinpoikia"
Vierailija kirjoitti:
Hyvä menekkihän sillä oli baarissakin ollut, joten älä turhaan murehdi. Kyllä sille ottaja löytyy 😁
Tässähän tämä tulikin. Te naiset ilmeisesti kuvittelette sen olevan menekkiä kun kelpaa baarin jälkeen patjaksi. No suosittelen että kasvatatte vähän itsetuntoa. Elämä muuttuu paremmaksi.
Pelkäät itse ettet löydä enää ketään kunnollista? Kyl sä löydät. Nuo jutut voi myös selvittää teidän välillä.
En nyt sinällään haluaisi puolustella pettämistä, mutta jos asenne on kumppaniaan kohtaan se, ettei tämä varmasti löydä enää ketään eron jälkeen ulkonäkönsä takia, niin sellainen ajatusmaailma on saattanut huokua rivien välistä jo pitkään.
Olen itse ollut suhteissa, joissa kehuttu kuulteni muita naisia ja "vitsillä" heitetty mitä kaikkea ulkonöässäni on vialla. En pettänyt, mutta ero tuli. Lähden siitä ajatuksesta, ettei kanssani tarvitse kärvistellä jos en ole toisesta riittävä ulkonäöltäni, ja saa ihan vapaasti lähteä etsimään itselleen sitä kauniimpaa tyttöystävää.
Ja se ei ole maailmanloppu, jos uutta suhdetta ei löydy. Itse nautin yksinolosta kuukausi kuukauden jälkeen enemmän.
Kun nainen jää yksin on se hänen tietoinen valinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä menekkihän sillä oli baarissakin ollut, joten älä turhaan murehdi. Kyllä sille ottaja löytyy 😁
Tässähän tämä tulikin. Te naiset ilmeisesti kuvittelette sen olevan menekkiä kun kelpaa baarin jälkeen patjaksi. No suosittelen että kasvatatte vähän itsetuntoa. Elämä muuttuu paremmaksi.
Tämä on todella huvittava kuvitelma naisilla. Heille siveellinen ja kunniallinen nainen on naurun aihe ja mitä nuorempana on patjana olemisen aloittanut, sen parempi.
Omat rajat saa ja kannattaa vetää. Kenenkään ei tarvitse olla toiselle mikään harjoituskappale kohti parempaa ihmisyyttä. Jättäisin sen työn niille vapaaehtoisille jotka osaa käsitellä rikkinäisiä mieliä.
Mutta harva meistä syntyy kirjaimellisesti psykopaattina, saati jonain itse Saatanana. Joten en kutsuisi ketään hukatuksi tapaukseksi ennenkuin niitä traumoja on edes yritetty hoitaa ammattilaisten avulla.
Käykää siellä psykoterapiassa. Sinäkin voisit hyötyä siitä. Vaikutat ahdistuneelta, mahdollisesti traumatisoituneelta ja siksi suljet pois pelkän ajatuksenkin siitä että kerran tai tietyissä tilanteissa pahaa tehnyt ei välttämättä ole TAI ole aina ollut 100% paha ihminen.