Miksi toi Natalia Salmela on koko ajan esillä?
Kommentit (257)
Muistakaa että Nata on INSINÖÖRI ja hänellä on INSINÖÖRIAIVOT. Toki ei puhuta siitä että Nata jätti opinnot kesken eikä ole insinööri. Ei taida paljon olla lapsensa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa että Nata on INSINÖÖRI ja hänellä on INSINÖÖRIAIVOT. Toki ei puhuta siitä että Nata jätti opinnot kesken eikä ole insinööri. Ei taida paljon olla lapsensa kanssa.
Mikä tämän mies on? Yhden ilmeen mies somessa? Hänkö hoitaa lapsen, kun olematon insinööri takoo rahaa?
Kuntavaaliehdokas
Siksi esillä jatkuvasti.
En onneksi tunne, mutta hänestä saa erittäin vastenmielisen ja ahneen ihmisen kuvan.
Vierailija kirjoitti:
Tiina Jylhän haikuja havaittu tässäkin esiintulossa. Tullaan helmat liehuen, kaikki on mulla upeeta, mä osaan, säännöt on luusereille, mä tienaan. Kohta radiohiljaisuus. Eesti keel, soomi pooka.
Hän on vironvenäläinen.
Vierailija kirjoitti:
Koska on VAIKUTTAJA ammatiltaan. Hänen kuuluukin olla esillä, se on hänen työtään.
Onko korva-vaikuttaja?
Hän haluaa kaikkien tietävän, että on varakas.
Vierailija kirjoitti:
Koska on VAIKUTTAJA ammatiltaan. Hänen kuuluukin olla esillä, se on hänen työtään.
Paskan vaikuttaja. Todella epämiellyttävä hörkö akka.
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaja, mutta kielteisestä syystä nyt
yle tykkäs kun puhu vuosikaudet lapsettomuuden puolesta
hommas kuitenkin lapsen, eli kusetti vaan?
Älkää seuratko yhtään näitä "vaikuttajia". Mihin heidän pitää vaikuttaa, omaan rahapussiin ei muuhun. Heiltä loppuu työt kun lopetatte seurannan, menköön oikeisiin töihin, millä on oikeasti merkitystä. Tuo Nata Salmela on niin ruma jo ulkoapäin näyttää ihan joltain menninkäiseltä, ei kyllä itseä edes kiinnostaisi seurata tuollaista naamaa. Lopettakaa kaikki seuraaminen ja keskittykää oman elämän rakentamiseen. Se tuo teille hyvinvointia ja rahaa, toisten seuraaminen ei tuo teille yhtään mitään.
Somevaikuttaja Natalia Salmelalta poikkeuksellinen pyyntö: Paljastakaa HS:n lähde
Verot|Somevaikuttaja Salmela kertoi etsivänsä epäluotettavaa yksilöä.
Vierailija kirjoitti:
Voisko joku kertoa minkälaiset ihmiset tuota seuraa ja miksi? Mitä se siis tekee muuta kuin esittelee ikeniään usein kaikkialla?
....ja noita ällöttäviä tatuointejaan.
Nythän tämä Donna muuttaa pois Suomesta, koska ei saa laattaa viiniä kukon kanssa massipellossa. Tervemenoa.
Kuka on Natalia Salmela, onko hän joku tatuoitu some eukko ?
Vierailija kirjoitti:
Venäjän ja Suomen kansalainen hän on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiina Jylhän haikuja havaittu tässäkin esiintulossa. Tullaan helmat liehuen, kaikki on mulla upeeta, mä osaan, säännöt on luusereille, mä tienaan. Kohta radiohiljaisuus. Eesti keel, soomi pooka.