Miksi toi Natalia Salmela on koko ajan esillä?
Kommentit (257)
ylen viherpunikkilepsot tilanneet hänet asiantuntija kommentaattoriksi asiaan kuin asiaan. natahan itse tunnusti että 5000e 15min josta maksaa kutsujalle pimeästi 500-1000e pimeästi rabatteina. tuli ilmi kun verottaja alkoi tuloja selvittämään.
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa että Nata on INSINÖÖRI ja hänellä on INSINÖÖRIAIVOT. Toki ei puhuta siitä että Nata jätti opinnot kesken eikä ole insinööri. Ei taida paljon olla lapsensa kanssa.
Hän kehui joskus olevansa insinööri mutta jos et suorita opintoja ja tutkintoa et ole insinööri.
Venäläinen ja arabi ovat tässä yhtä hyviä. Valehtelemisessa.
Hän on ymmärtänyt Donald Trumpin lanseeraaman markkinoinnin peruskiven: "kaikki julkisuus on hyvää julkisuutta, kunhan nimi vain kirjoitetaan oikein"
En tiedä, ihan helvetin ärsyttävä ihminen, pelkän naaman näkeminen saa ärsyyntymään. Toivottavasti muuttaisi pois Suomesta. Ja olen itse vihervassari.
Tarjoudun tuolle Natalialle mielihyvin muuttoavuksi.
Miksi tuolla venäläisellä on kunniallinen kaunis suomalainen sukunimi??!!
yle tykkäsi kun vuosikaudet aivopesi seuraajiaan lapsettomuuteen
nyt äiti
joten en luota ikinä ton juttuihin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis kuka hän on?
Juuri taas tuli voicessa joku remppamainos, missä tuo esiintyy niin tökerösti, että joka ikinen kerta ajattelen, että ammattinäyttelijä tekisi tuonkin paremmin. Nyt inhoan sitten sen ikeniä, ulisevaa ääntä ja työnantajaa. Kannattiko mainostaa?
Se mainos ei ollut sulle . Nata on rempannut yli 30 asuntoa tiiminsä kanssa 2 vuodessa. Kumpi on uskottavampi mainoksessa ? Toinen, joka tekee vai toinen, joka sanoo mitä on määritelty ?
Koska emme saa tarpeeksi hänen ikenistään.
Kyllä on leuhkan olonen eukko ja rumakin noilla töherryksillä.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi kuka??
Ylimielinen Viron-venäläinen veronkiertäjä.
Tällaisilla on aina taustalla joku vaikutusvaltainen taho. Ei hän ole kuuluisa oikein mistään.
Ei mikään kaunotar ole hän, ei edes pikkusievä huhhuh
Erikoinen ulkonäkö myy hyvin lehtiä. On sellainen woken mannekiini. Muunsukupuolinen mummovauva.
Vierailija kirjoitti:
Hän on ymmärtänyt Donald Trumpin lanseeraaman markkinoinnin peruskiven: "kaikki julkisuus on hyvää julkisuutta, kunhan nimi vain kirjoitetaan oikein"
Tämäkään ei ole alunperin Trumpin vaan Sinatran sanomaa.
Venäjän ja Suomen kansalainen hän on.