Oletteko tunnistaneet jotakuta henkilöä palstakirjoituksista?
Kommentit (10)
Vai olisiko niin, että kärsit vain vainoharhasta, missä luulet olevasi maailman keskipiste ja kaiken liittyvän sinuun?
Kyllä aika pian on tänne ilmestynyt just saman aiheen viesti kuin mistä olen juuri viestitellyt jonkun kaverin kanssa.
Kyllä! Ja hänkin taisi tunnistaa minut. Ja luulen, että yksi rasittava tuttu on myös kirjoitellut, mutta siitä en ole varma.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä! Ja hänkin taisi tunnistaa minut. Ja luulen, että yksi rasittava tuttu on myös kirjoitellut, mutta siitä en ole varma.
Mahdollisuuksia on anonyymipalstalla rajattomasti. Ehkä tunnen sinut, mutta ehkä en tunne. Mistään emme voi tietää. Mietippä sitä.
Yhden bloggaajan olen tunnistanut häntä koskevassa keskustelussa.
Vierailija kirjoitti:
Yhden bloggaajan olen tunnistanut häntä koskevassa keskustelussa.
Olet siis tehnyt havaintoja bloggaajasta?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä aika pian on tänne ilmestynyt just saman aiheen viesti kuin mistä olen juuri viestitellyt jonkun kaverin kanssa.
Tätä sattuu, vaikka viestittelisit ranskalaisen kanssa, joka ei osaa suomea. 5 miljoonaa ihmistä, aika monella on samat jutut meneillään.
Eräs naispuolinen ystäväni tenttasi minulta erästä yksityistä asiaa parisuhteestani. Kerroin totuuden ja hän päivitteli vastaustani ja antoi ymmärtää, että olen jotenkin viallinen. Kahden päivän päästä täällä kysyttiin ihan samaa asiaa, ja siihen samaan kirjoitussävyyn että eikös olekin naisessa jotain vikaa jos
minnalle terkkuja :)
Anus-Janus Putkosen ja läskidosentin tunnistaa tekstillisistä maneereista. Kirjoittavat täälläkin.
Joku kuvaili naistäystäväänsä tarkasti. Ja mitä oli päällä. En se minä ollu, mut aika tarkka kuvaus minusta. Kiva tietää, et joky muukin pukeutuu yhtä hoomoilasesti kotona kun minäkin.