Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko tunnistaneet jotakuta henkilöä palstakirjoituksista?

Vierailija
21.01.2024 |

Minä olen

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kuvaili naistäystäväänsä tarkasti. Ja mitä oli päällä. En se minä ollu, mut aika tarkka kuvaus minusta. Kiva tietää, et joky muukin pukeutuu yhtä hoomoilasesti kotona kun minäkin. 

Vierailija
2/10 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai olisiko niin, että kärsit vain vainoharhasta, missä luulet olevasi maailman keskipiste ja kaiken liittyvän sinuun?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aika pian on tänne ilmestynyt just saman aiheen viesti kuin mistä olen juuri viestitellyt jonkun kaverin kanssa.

Vierailija
4/10 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Ja hänkin taisi tunnistaa minut. Ja luulen, että yksi rasittava tuttu on myös kirjoitellut, mutta siitä en ole varma.

Vierailija
5/10 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä! Ja hänkin taisi tunnistaa minut. Ja luulen, että yksi rasittava tuttu on myös kirjoitellut, mutta siitä en ole varma.

Mahdollisuuksia on anonyymipalstalla rajattomasti. Ehkä tunnen sinut, mutta ehkä en tunne. Mistään emme voi tietää. Mietippä sitä.

Vierailija
6/10 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden bloggaajan olen tunnistanut häntä koskevassa keskustelussa.

Vierailija
7/10 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhden bloggaajan olen tunnistanut häntä koskevassa keskustelussa.

Olet siis tehnyt havaintoja bloggaajasta?

Vierailija
8/10 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä aika pian on tänne ilmestynyt just saman aiheen viesti kuin mistä olen juuri viestitellyt jonkun kaverin kanssa.

Tätä sattuu, vaikka viestittelisit ranskalaisen kanssa, joka ei osaa suomea. 5 miljoonaa ihmistä, aika monella on samat jutut meneillään.

Vierailija
9/10 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs naispuolinen ystäväni tenttasi minulta erästä yksityistä asiaa parisuhteestani. Kerroin totuuden ja hän päivitteli vastaustani ja antoi ymmärtää, että olen jotenkin viallinen. Kahden päivän päästä täällä kysyttiin ihan samaa asiaa, ja siihen samaan kirjoitussävyyn että eikös olekin naisessa jotain vikaa jos

minnalle terkkuja :)

Vierailija
10/10 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anus-Janus Putkosen ja läskidosentin tunnistaa tekstillisistä maneereista. Kirjoittavat täälläkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme