Oletko joskus ottanut nokkiisi kun alle sinun tasoisesi henkilö on lähestynyt?
Oletko ajatellut, että kuvitteliko tuo hänellä olleen oikeasti saumaa minuun? Sitten olet sisäisesti loukkaantunut, kun joku ajattelee sinun olevan niin alhaista tasoa. Minä myönnän suoraan, että olen näin joskus ajatellut ja hieman ottanut nokkiini.
Kommentit (25)
Kyllä! Käännyn aina kannoiltani ja kopistelen pois. Yksi kerran oli semmoinen. Ja kerran toinen.
Kaksi kertaa olen, juu.
Tasoni on niin ylväs. Sataa välillä sieraimista sisään. Se on hieman hämmentävää ja epämiellyttävää, mutta taso ON pidettävä!
Vierailija kirjoitti:
En ikinä ajattele epäkiinnostavia henkilöitä sen vertaa, että kävisi edes tuollainen ajatus mielessä. Ja mistä edes tiedän jonkun lähestyjän tason? Jos henkilö ei kiinnosta minua, on hän ihan yhtä epäkiinnostava, oli tasonsa sitten mikä tahansa. Jos hän taas kiinnostaa, ei tasolla niin ikään ole merkitystä.
No tämä. Tasojankkaajat vaan ei ymmärrä järkipuhetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Miksi ottaisin sellaisesta nokkiini?
No esimerkiksi siksi, että joku alempitasoinen näkee sinut niin rumana, että kuvittelee hänelläkin olevan mahdollisuuksia sinuun.
Eivät ihmiset jaksa ruveta analysoimaan jonkun epäkiinnostavan henkilön lähestymisen motiiveja. Pakkien antamisen jälkeen nämä unohtuvat.
No tasosta en tiedä, mutta ollessani 25-vuotias olin järkyttynyt kun joku "kiva pappa" olikin iskumielessä liikkeellä ja tarjosi käyntikorttiaan kadulla. Oli joku viiskymppinen. Hyi yök.
Nykyään olen 42 :D Vieläkin viiskymppiset tuntuu vanhoilta...
Näkyi junttileggareiden läpi.