Lue keskustelun säännöt.
Saakohan/käyköhän remonttimies vessassa kun on tyhjä asunto jossa ei paikalla asukkaita?
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisään
Olen huomannut, että kyllä käyvät. Minulla ok-talo ja kerran annoin sähkömiehen käydä siellä omalla ajallaan, kun en ehtinyt itse olla paikalla. Sähkäri kertoi sitten seuraavalla kerralla, että hän vähän mielenkiinnon nimissä tutkaili tätä taloa sieltä täältä vähän muutenkin ja onpa kiva talo, oletkos muuten huomannut, että tuolla teidän ullakolla ne laudat on sellaisia ja sellaisia, että niistä saakin nyt hyvän hinnan ja muuten, jos joskus olet myymässä taloasi, niin kerrothan minulle, olisin tosi halukas ostamaan tämän.
Teki mieli sanoa, että anteeksi mitä!! että pangoit täällä paikkoja, vaikka sinun piti täällä vain käydä katsomassa jonkun valaisinratkaisun paikat nopeasto... laittoi laskuun sitten vielä käyntiajaksi yli tunnin. En sanonut mitään, maksoin laskun ja päätin, että tuota ei enää jatkossa käytetä, mutta olin kyllä iloinen, että rehellisesti kertoi penkoneensa paikkoja muutenkin. En valittanut laskusta, koska halusin vain päästä hänestä eroon. Ei tullut mitään varasfiboja tuosta, vaan sellainen rajaton mies, joka ei vaan osaa ymmärtää, että jos toinen antaa luvan olla käydä kotonaan hoitamassa asian a, niin sitten hoidetaan vain se asia a, eikä mitään muuta, ei käydä ullakolla tutkimassa lautakasoja tai katsomassa tapettivalikoimaa.