Euroviisut 2024 OFFICIAL
Kuuntelin nyt kaikki biisit läpi, mitkä pystyin läpi asti kuuntelemaan. Eihän tuolla nyt mitään Käärijän kaltaista bängeriä ollut tällä kertaa. Mutta yllättäen Sini Sabotage oli näistä paras, sen pystyi kuuntelemaan kahdesti läpi, ja sen kertosäe tarttuu heti päähän. Ja siitä tulee hassuja mielikuvia, mitä kaikkea sillä voisi tehdä. Mm. pukeutumisoppaan Suomen talveen, sipulin kuorimisohjeen Marttojen sivulle, tai jonkun härskin äijäversion Kouri mua, missä videolla tyttöystävä/t saisi kouria luvan kanssa mieslaulajaa jne.
https://www.is.fi/musiikki/art-2000010131031.html
Sitten törmäsin tähän Mari Pudaksen kommenttiin. Pudashan oli hyvin aktiivinen viime vuonna Käärijä-hypen nostatuksessa. Ja Mari on samaa mieltä mun kanssa! Tuunaamalla ton Sinin esityksen (joutsenen voi pitää) siitä voisi saada hyvän esityksen Euroviisut-lavalle. Ottaisin vielä Käärijän mukaan tiimiin suunnittelemaan Ruotsin pään touhuja.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f18a01a2-4e21-4e3e-b140-cc680b…
Kommentit (17813)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Israelin akka oli sitten ruma. Ylimielinen, v.ttuileva hymy.
Ylimielinen ilme on kyllä.
Ei ollut. Korkeintaan näytti siltä, että hänellä oli epämukava olla. Ja ihmekös tuo, kun vihaajia ja kiusaajia joka nurkan takana.
Olihan sillä se ihmisten kimppuun hyökkäävä tiiminsä tukena. Hehheh. Isra on vetänyt maineensa niiin lokaan viisupiireissä(kin) ettei se enää tästä nouse. Kohtelu tulee olemaan ensi vuonna jäätävää. Turha seuraavankaan tsirbulan haaveksia mistään kivasta viisukokemuksesta. >D
Pitäisikö meidän BL-fanien perustaa oma ketju. Tuntuu että täällä puolet käy ihan kuumana ja puolet inhoaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä yhteistä muka on Baby Lasagnalla ja Tuure Boeliuksella? Joku täällä kutsuu Balkanin Boeliukseksi.
Näin täällä sellaista termiä käytettävän kuin vanhentunut Boelius. Kyllä mä näen tämän 😅
Älytön vertaus, kun Baby Lasagana on suunnilleen ainoa heteroartisti euroviisuissa ja Tuure on oikein korostetun gay. BL näyttäisi olevan Malmön artistikaartista yksi asiallisimmista ja normaaleimmista artisteista.
Bodysheimaaminen onkin tosi asiallista.
Voisitko jo yrittää päästä yli siitä.
En ennen kuin Baby Lasagna pyytää sitä anteeksi ja tarkoittaa sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä yhteistä muka on Baby Lasagnalla ja Tuure Boeliuksella? Joku täällä kutsuu Balkanin Boeliukseksi.
Näin täällä sellaista termiä käytettävän kuin vanhentunut Boelius. Kyllä mä näen tämän 😅
Älytön vertaus, kun Baby Lasagana on suunnilleen ainoa heteroartisti euroviisuissa ja Tuure on oikein korostetun gay. BL näyttäisi olevan Malmön artistikaartista yksi asiallisimmista ja normaaleimmista artisteista.
Mistä tiedät mitä on Käärijän kanssa kirjoitellut. VAi pitääkö kaikki nykyään olla julkista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miu miu!
Nyt jälkeenpäin kun miettii niin Vox Populin sanat olisivat olleet kuin nenä päähän tämän vuoden viisuihin.
Jos vielä olisivat vielä laittaneet sanan PAX lopuksi kuten livessä oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ennen kuin Baby Lasagna pyytää sitä a
Tuon yhden kanssa on turha vängätä, sössötys on jatkunut jo viikkoja eikä loppua näy.
"Tuon yhden kanssa on turha vängätä, sössötys on jatkunut jo viikkoja eikä loppua näy. "
Siksi mä ehdotin omaa ketjua, mutta eiköhän nämä haterit sinnekin löydä..kovasti vaan lasagnet heitäkin kiinnostelee ;)
Vierailija kirjoitti:
"Tuon yhden kanssa on turha vängätä, sössötys on jatkunut jo viikkoja eikä loppua näy. "
Siksi mä ehdotin omaa ketjua, mutta eiköhän nämä haterit sinnekin löydä..kovasti vaan lasagnet heitäkin kiinnostelee ;)
Mä toivoisin, että Lasagna-keskustelu pysyisi asialinjalla ilman mitään kuumisteluja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä toivoisin, että Lasagna-keskustelu pysyisi asialinjalla ilman mitään kuumisteluja.
Miksei saa hehkuttaa söpöinä pitämiään kilpailijoita myös siinä mielessä? BL ei muhun iske mutta Nemo on ihan super söpö ja kiehtova keijukaisolento. Kyllä saan ihastella häntä myös vaikka sitten viesteissä täällä.
Vierailija kirjoitti:
Joot soppa sakenee
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/67d86b52-ed63-4666-8b31-b260b7…
Joostin fanien kielenkäyttö on aika kovaa, jos tuosta nyt jotain voisi sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei saa hehkuttaa söpöinä pitämiään kilpailijoita myös siinä mielessä? BL ei muhun iske mutta Nemo on ihan super söpö ja kiehtova keijukaisolento. Kyllä saan ihastella häntä myös vaikka sitten viesteissä täällä.
Ok, aika moni ei näe edes Nemoa "söpönä keijukaisena", mutta kukin taaplaa tyylillään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enemmän kaikki vihaviestit sitä asialinjaa rikkoo, kuin mitkään kuumistelut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, aika moni ei näe edes Nemoa "söpönä keijukaisena", mutta kukin taaplaa tyylillään.
Ei monen tarvitsekaan pitää ;). Mä oon aina tykännyt vähän feminiinisistä ja pehmeistä miehistä, vaikka ihan perusheteronainen olenkin. Ei kiinnosta yhtään lihakset tai "perinteinen miehekkyys", vaan hoikat runopojat. Ei-binääristä henkilö en ole tietääkseni tavannut mutta Nemo ainakin tosi kaunis ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Israelin akka oli sitten ruma. Ylimielinen, v.ttuileva hymy.
Ylimielinen ilme on kyllä.
Ei ollut. Korkeintaan näytti siltä, että hänellä oli epämukava olla. Ja ihmekös tuo, kun vihaajia ja kiusaajia joka nurkan takana.
Olihan sillä se ihmisten kimppuun hyökkäävä tiiminsä tukena. Hehheh. Isra on vetänyt maineensa niiin lokaan viisupiireissä(kin) ettei se enää tästä nouse. Kohtelu tulee olemaan ensi vuonna jäätävää. Turha seuraavankaan tsirbulan haaveksia mistään kivasta viisukokemuksesta. >D
No näköjään turha kenenkään enää nauttia mistään kivasta viisuilusta, kun te ihmishirviöt olette ottaneet missioksenne tuhota kaiken mihin koskette. Että kiitos vaan. Ja vinkkinä, että ikinä ei ole liian myöhäistä muuttua paremmaksi ihmiseksi ja kääntyä pois pahanteosta.
Vierailija kirjoitti:
Nyt jälkeenpäin kun miettii niin Vox Populin sanat olisivat olleet kuin nenä päähän tämän vuoden viisuihin.
Jos vielä olisivat vielä laittaneet sanan PAX lopuksi kuten livessä oli.
Olisivat olleet Hollannin kanssa jotenkin todella samantyyppisiä biisejä, tosin Hollannin eduksi.
Mikä toi Jodelissa mainittu Kroatian fanien homofobiajuttu on? Pitääkö se paikkansa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ennen kuin Baby Lasagna pyytää sitä a
Meow meow. Pitäiskö sun mennä treffaamaan Mikkel Näkkäläjärveä?