Euroviisut 2024 OFFICIAL
Kuuntelin nyt kaikki biisit läpi, mitkä pystyin läpi asti kuuntelemaan. Eihän tuolla nyt mitään Käärijän kaltaista bängeriä ollut tällä kertaa. Mutta yllättäen Sini Sabotage oli näistä paras, sen pystyi kuuntelemaan kahdesti läpi, ja sen kertosäe tarttuu heti päähän. Ja siitä tulee hassuja mielikuvia, mitä kaikkea sillä voisi tehdä. Mm. pukeutumisoppaan Suomen talveen, sipulin kuorimisohjeen Marttojen sivulle, tai jonkun härskin äijäversion Kouri mua, missä videolla tyttöystävä/t saisi kouria luvan kanssa mieslaulajaa jne.
https://www.is.fi/musiikki/art-2000010131031.html
Sitten törmäsin tähän Mari Pudaksen kommenttiin. Pudashan oli hyvin aktiivinen viime vuonna Käärijä-hypen nostatuksessa. Ja Mari on samaa mieltä mun kanssa! Tuunaamalla ton Sinin esityksen (joutsenen voi pitää) siitä voisi saada hyvän esityksen Euroviisut-lavalle. Ottaisin vielä Käärijän mukaan tiimiin suunnittelemaan Ruotsin pään touhuja.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f18a01a2-4e21-4e3e-b140-cc680b…
Kommentit (17813)
dotter sentään kirjottanu vaan miehensä kanssa biisin ilman mitään hovisanoittajia
Kuka tästä asusta saa Loreenvibat?? Näyttää että ois tullu kuntosalilta hämähäkinseittien läpi lavalle
Dotterin esitys on jatkoa Cornelian ja Loreenin esityksille.
Hän on kaunis, voi valita minun puolestani.
Medinan laujalla (sillä pitkällä) myös suomalainen äiti!
Nämä Lähi-idän pojat varmaan Palestiinan puolesta liputtajia, ei voida valita. Liikaa riskiä.
Tää Que sera on ihan kauhea korvamato.
Koska itse Mr Eurovision osallistuu?
Ja Liamoolla myös suomalainen äiti!🤗
Ensimmäinen kappale ja esitys josta oikein innostuin!! Nyt Sverige voisi tehdä kerrankin yllätysvalinnan!
Vierailija kirjoitti:
Kertoo jotain suomalaisista naisista kun nämä eksoottiset miehet vaan kelpaa?
Vierailija kirjoitti:
Lisa Ajaxilla myös.
tykkään dotterista mutta se sortuu vähän ylinäyttelemiseen? mitä englanninkielisiä kommentteja katsoo, niin monet ei myöskään tykkää sen hienoisesta feikki brittiaksentista. en tiiä, ehkä haluaa tätä vähän liikaa tai jotain
Vierailija kirjoitti:
Tää vika on kyl paras.
Ai ei ollu vika mut Liaamoo tarkotin.
Kuka on suosikkinne? Vaikea valita, kaikki niin hyviä.
Tuo Jimmy Joker jotain on kyllä ansiokas biisinikkari, mutta toivon eläväni niin pitkään, että näen jonkun muun tekevän valtaosan Ruotsin (ja usein Norjankin) kappaleista.
Siis Dotter on päässyt finaaliin taustalaulajan avulla??