Euroviisut 2024 OFFICIAL
Kuuntelin nyt kaikki biisit läpi, mitkä pystyin läpi asti kuuntelemaan. Eihän tuolla nyt mitään Käärijän kaltaista bängeriä ollut tällä kertaa. Mutta yllättäen Sini Sabotage oli näistä paras, sen pystyi kuuntelemaan kahdesti läpi, ja sen kertosäe tarttuu heti päähän. Ja siitä tulee hassuja mielikuvia, mitä kaikkea sillä voisi tehdä. Mm. pukeutumisoppaan Suomen talveen, sipulin kuorimisohjeen Marttojen sivulle, tai jonkun härskin äijäversion Kouri mua, missä videolla tyttöystävä/t saisi kouria luvan kanssa mieslaulajaa jne.
https://www.is.fi/musiikki/art-2000010131031.html
Sitten törmäsin tähän Mari Pudaksen kommenttiin. Pudashan oli hyvin aktiivinen viime vuonna Käärijä-hypen nostatuksessa. Ja Mari on samaa mieltä mun kanssa! Tuunaamalla ton Sinin esityksen (joutsenen voi pitää) siitä voisi saada hyvän esityksen Euroviisut-lavalle. Ottaisin vielä Käärijän mukaan tiimiin suunnittelemaan Ruotsin pään touhuja.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f18a01a2-4e21-4e3e-b140-cc680b…
Kommentit (17813)
Mistä näette sen jo? Eikös se ala vasta 21.30
Tulee Areenasta ja SVT:ltä jo
Lisa Ajaxilla suomalainen äiti!
hyviä livelaulajia nämä, mutta biisit yhdentekeviä
Odotan sitä raspikurkkuista...
No ei UMK mitään suurta taidetta myöskään tarjoa
Vierailija kirjoitti:
No ei UMK mitään suurta taidetta myöskään tarjoa
on biisien taso ollu muutamana viime vuotena selvästi parempi. jo se ettei kaikkia oo kirjoittanu sama tyyppi tekee sen,
mielenkiintoista että niin pitkällä raskaana oleva nainen oli mukana, sehän syntyis vasta viisujen jälkeen niin kiva jos potkis kesken finaaliesityksen :D
Vierailija kirjoitti:
Putous-esitys pitää ehdottomasti saada Youtubeen että kaikki voi ihastella ;)
Henrin laulu kuulosti todella hyvältä! Sen sijaan Windows95man hakkaamassa näppistä rikki ei ollut hyvä juttu.
Jos kiinnostaa, niin sydämen väri ruudun alareunassa kertoo, minkä ikäistä porukkaa paraikaa äänestää
https://mellopedia.svt.se/index.php/Fil:Tittargrupperna.jpg
lapsoset varmaan niitä kaksosia
Ruotsalaiset osaa tehdä näyttävän shown ilman yliyrittämistä. Vrt. Sini Sabotagen lavashow.
kauhee tää harmaa kolttu, harmaa näkyy muutenkin olevan muodissa mutta ei sovi useimmille
hyvä ääni kyllä
Oonko mä kännissä? Tää Annikan biisihän oli hyvä! Oliko?
kaikki vähänkään särmikkäät jäi semeihin, ja jäljellä ovat kiiltokuvaehdokkaat joista suurin osa samalta biisintekijältä
Vierailija kirjoitti:
Oonko mä kännissä? Tää Annikan biisihän oli hyvä! Oliko?
ihan kelpo se oli
Toisella kaksosella näkyy olevan sininen bolero .
Kaksosilla samat vaatteet kuin viime vuonna. Tänä vuonna voitto kotiin, niin on tuotettua.
kaksosilla vähän enemmän budjettia tässä showssa :D
hyvin valmis esitys mutta biisi todella unohdettava toisin kun nimestä toivoisi
antaa 150 jurypistettä ja 25 yleisöääntä vibat
en halua liikaa mollata tätä koska olen luultavasti vaan liian kalkkis, ehkä teinit tykkää
Paras tää poikien biisi. Panobiisi.
näkee kyllä missä umk:lla on petraamista ruotsiin verrattuna, nimittäin valoissa. kaikki muu on kunnossa ja viisukarsintojen parhaimmistoa (temppuradat poislukien), mutta valo/ledi jutut uupuu ja kuva on aina liian valoisa.