Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2024 OFFICIAL

Vierailija
21.01.2024 |

Kuuntelin nyt kaikki biisit läpi, mitkä pystyin läpi asti kuuntelemaan. Eihän tuolla nyt mitään Käärijän kaltaista bängeriä ollut tällä kertaa. Mutta yllättäen Sini Sabotage oli näistä paras, sen pystyi kuuntelemaan kahdesti läpi, ja sen kertosäe tarttuu heti päähän. Ja siitä tulee hassuja mielikuvia, mitä kaikkea sillä voisi tehdä. Mm. pukeutumisoppaan Suomen talveen, sipulin kuorimisohjeen Marttojen sivulle, tai jonkun härskin äijäversion Kouri mua, missä videolla tyttöystävä/t saisi kouria luvan kanssa mieslaulajaa jne.

https://www.is.fi/musiikki/art-2000010131031.html

Sitten törmäsin tähän Mari Pudaksen kommenttiin. Pudashan oli hyvin aktiivinen viime vuonna Käärijä-hypen nostatuksessa. Ja Mari on samaa mieltä mun kanssa! Tuunaamalla ton Sinin esityksen (joutsenen voi pitää) siitä voisi saada hyvän esityksen Euroviisut-lavalle. Ottaisin vielä Käärijän mukaan tiimiin suunnittelemaan Ruotsin pään touhuja.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f18a01a2-4e21-4e3e-b140-cc680b…

Kommentit (17813)

Vierailija
1321/17813 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä noita politiikan asiantuntijoita oikein löytyy euroviisupalstalle luennoimaan?

En ole tuo, joka kertoi Serbiasta. Minulle kuitenkin tämä viisuharrastus on muutakin kuin kappaleiden kuuntelua keväisin. Kiinnostaa, että miksi mikäkin maa on millainen.

Esim. Ukraina onnistuu sodankin keskellä pommisuojasta lähettämään oikein kelvollisen shown. Ruotsi ja Norja ovat naapureita ja aika lailla "lika barn" kulttuurin puolesta, mutta euroviisuissa tyystin erilaisia. Listaa voisi jatkaakin.

Vierailija
1322/17813 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaa nyt, että mikä tuosta We will ravesta tulee mieleen? En ole ysärijumputusten ystävä, mutta nuoruuteni elin silloin ja tämä kappale on kyllä niin moneen kertaan kuultu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1323/17813 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanokaa nyt, että mikä tuosta We will ravesta tulee mieleen? En ole ysärijumputusten ystävä, mutta nuoruuteni elin silloin ja tämä kappale on kyllä niin moneen kertaan kuultu.

Ei tule mieleen yhtään mitään. Jotenkin yhdentekevä biisi.

Vierailija
1324/17813 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. OIkeasti vaivaa, kun en saa mieleeni mistä tämä on kopio, we randidamdam da...ja sit siellä on lyhyt pätkä suoraan jostain Prodigyn hitistä. Hyvä sillisalaatti joka tapauksessa, vähän kuin Tattoo viime vuonna, paitsi itse tykkään tästä genrestä enemmän.

Vierailija
1325/17813 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hollanti nousee ja UK laskee oddseissa. Menee nyt väärin

Vierailija
1326/17813 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan olla tullut vanhaksi, kun en tajua Alankomaiden suosiota. Piip paap puup paap. Onpa mahtava biisi. Voin mennä kuuntelemaan liikennevalojen piipitystä enkä huomaa eroa. Artisti vaikuttaa kivalta, mutta se ei minulle ihan riitä.

Vierailija
1327/17813 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidan olla tullut vanhaksi, kun en tajua Alankomaiden suosiota. Piip paap puup paap. Onpa mahtava biisi. Voin mennä kuuntelemaan liikennevalojen piipitystä enkä huomaa eroa. Artisti vaikuttaa kivalta, mutta se ei minulle ihan riitä.

Odota vaan, kohta kappale soi päässä. Europapa, europapaSe on lisäksi koskettava, kun tehty nuorena kuolleille vanhemmille. Siksi surumielinen loppu.

Vierailija
1328/17813 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Odota vaan, kohta kappale soi päässä. Europapa, europapaSe on lisäksi koskettava, kun tehty nuorena kuolleille vanhemmille. Siksi surumielinen loppu.

Kyllä minä tiesin, että kappaleella on syvällinen merkitys. Taidan vaan olla niin juntti, että mikä tahansa musiikkityyli ei mielestäni sovi koskettavaan kappaleeseen.

Oli miten oli, kyllä tämä päässä soi, mutta samalla tavalla ärsyttävästi kuin lastenohjelmien tunnarit.

Vierailija
1329/17813 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sillä biisillä ei olisi komediasävytteistä musiikkivideota niin en uskoisi sen olevan niin suosittu. Laulajakin näyttää sketsihahmolta, että viihdearvon takia se biisi vaikuttaa olevan suosittu. Kokonaiskuva on huvittava siinä.

Vierailija
1330/17813 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä se Itävallan video.

Vierailija
1331/17813 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukkapuvut on näköjään tämän vuoden juttu. Ei kyllä uskoisi, että Kaleen on tanssija?! Tuli aivan päinvastainen kuva. Video oli kuin jotain pehmop...

Vierailija
1332/17813 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo toi video on kyllä aika kaamea. Biisi sai suuren suosion kun siitä vuoti harjoitusklippi viikkoja sitten, jossa se tanssi yksikseen ja se oli kivan nostalginen mutta tää video on kyllä överi. Paremmin toimis ysärivibat kuin tuo cat woman puku joka on kaikilla. 

Vierailija
1333/17813 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse oon lämmennyt europapalle, pidän siitä matalasta europapa-kohdasta koska hollanninkieli kuulostaa hyvältä ja se on oudon rento muuten nopeaan biisiin. Tuotanto polveilee tässäkin. 

Vierailija
1334/17813 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä noita politiikan asiantuntijoita oikein löytyy euroviisupalstalle luennoimaan?

Olin yksinkertaistetun serbia-tietoiskun takana, mutta en näe sitä politiikkana vaan perus balkan-historiana, joskus nää näkyy viisuissa kuten nyt serbian karsinnoissa. Joinain vuosina ei niinkään, riippuu mitä settiä siellä on tulilla.

Arvontalokerotkin on jaoteltu niin, ettei mikään maa saa kovin montaa naapuria mukaan, viisuissa nää on tämmösiä sivujuonia mutta ihan mielenkiintoisia.

Vierailija
1335/17813 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni siinä on monia eri dj:n soundeja.

Vierailija
1336/17813 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

alusta tuli heti tämä. Pysty laulaa tämän sanat mukana we will raven alkuun. 

Vierailija
1337/17813 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm. Kaleenin biisi siis kuulostaa monin kohdin kovin tutulta.

En ole itse reiveissä juuri käynyt,mutta musavideossa ei näytä juuri reivit olevan käynnissä..

Etenkin kun itse artisti on esc videoon kirjoittanut jotain: "tervetuloa reivaamaan kanssani".

Ääääh. Paljon kiinnostavammat "reivit" oli esim ukrainalla käytössä pari vuotta sitten.

En kyllä tänä vuonna ole löytänyt yhtään innostavaa biisiä. Zorran studioversiota kuunnellut kyllä. Muuten ei ole jaksanut.

Miksi ei iske.. Ja joka biisin olen kuunnellut minimissään 3 kertaa.

Vierailija
1338/17813 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kamala tuota jalkojen louskutusliikettä. Siinäkö on Itävallan tanssijan taidot. Tiedän että s e k s i  myy, mutta jos on kappale vanhanaikaisen kuuloinen, niin sitä on videokin.

En ollut tämän biisin ystävä alunperinkään, mutta jostain syystä odotin sellaista ysäritamppaus-videota, jonka mukana haluaa hypätä tanssimaan. Tämä ei nyt ollut yhtään sitä.

Vierailija
1339/17813 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Itävallan nainen varmaan saa ihan hyvät reivit aikaan viisulavalla, se on tanssija ja koreografi niin ainakin toivon ettei sen tiimi mee chanel-puolelle vaan on ysärimpi ja vaikka mieluummin yksin 

Vierailija
1340/17813 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö reivibiisissä pitäisi olla reivit käynnissä?

Iskisi paljon paremmin.

Ketju on lukittu.