Euroviisut 2024 OFFICIAL
Kuuntelin nyt kaikki biisit läpi, mitkä pystyin läpi asti kuuntelemaan. Eihän tuolla nyt mitään Käärijän kaltaista bängeriä ollut tällä kertaa. Mutta yllättäen Sini Sabotage oli näistä paras, sen pystyi kuuntelemaan kahdesti läpi, ja sen kertosäe tarttuu heti päähän. Ja siitä tulee hassuja mielikuvia, mitä kaikkea sillä voisi tehdä. Mm. pukeutumisoppaan Suomen talveen, sipulin kuorimisohjeen Marttojen sivulle, tai jonkun härskin äijäversion Kouri mua, missä videolla tyttöystävä/t saisi kouria luvan kanssa mieslaulajaa jne.
https://www.is.fi/musiikki/art-2000010131031.html
Sitten törmäsin tähän Mari Pudaksen kommenttiin. Pudashan oli hyvin aktiivinen viime vuonna Käärijä-hypen nostatuksessa. Ja Mari on samaa mieltä mun kanssa! Tuunaamalla ton Sinin esityksen (joutsenen voi pitää) siitä voisi saada hyvän esityksen Euroviisut-lavalle. Ottaisin vielä Käärijän mukaan tiimiin suunnittelemaan Ruotsin pään touhuja.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f18a01a2-4e21-4e3e-b140-cc680b…
Kommentit (17808)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja noi provosoivat kusipäät saa vielä ääniä hirveän määrän? Maailma on pilalla.
Eikö mielestäsi riitä, että pääsevät Malmön kaupunkiin asti ja sadat poliisit joutuvat valvomaan etteivät aiheuta väkivaltaisuuksia? Pitäisikö heidän vielä päästä osallistumaan kilpailuunkin mielestäsi???
Belgian osallistumisesta haaveilevat voivat sen unohtaa, sanovat että jättäisivät tulematta. En tiedä kummasta syystä, solidaarisuudesta joostia kohtaan vaiko Israelista. Voi olla molempia.
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten mm lätkää..
Aaah mielenrauhaa :) Ei tartte tapella..
Ot, mutta mun mielestä lätkästä on mielenrauha kaukana :D siinä vasta riittääkin usein trilleriä Suomen peleissä. Mutta saapa muuta ajateltavaa kuin tää viisufarssi.
Olisikohan EBUn aika jo kommentoida jotain... kohta alkaa kuitenkin juryshow. Kyllä heidän pitää tietää mitä siinä tapahtuu. Josstin piti esiintyä viidentenä.
Vierailija kirjoitti:
Joost sen aloitti jo pressissä.
Ilmoitin tästä aamulla isanomille, kun tekivät väärän jutun siitä. Muka lehdistö huusi.
Olivat sitten kello 16 juttuun saaneet korjattua sen kuka siellä presissä huuteli isrelille. Se oli Joost! Eihän ne vaivautuneet asiaa tarkistamaan, vaan vasta kun toinen lehti siitä uutisoi niin muuttivat sen.
Mutta täällä sai vaan alapeukkuja. Tästä faktasta.
Mun usko ja luotto lehdistöön hupenee. Näen jotain,kuulen jotain itse ja väitetään ihan muuta.
Ainakaan eivät perehdy juttuihinsa.
Tällekin tätä kirjoittaessa kolme alapeukkua. Jos asianosaiset lukee tän, niin osaisitteko perustella?
Ps. olen eri, kiinnostaa vaan tuo viha-sormettaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruotsin yleisradion SVT:n tietojen mukaan Kleinin ja valokuvaajan välillä olisi ollut fyysinen yhteenotto.
Ruotsalaislehti Aftonbladetin tietojen mukaan Klein olisi käyttäytynyt väkivaltaisesti euroviisujen tv-tuotannossa työskentelevää naista kohtaan.
En tiedä, kuinka vakavasta asiasta on kyse tai mitä on tarkalleen tapahtunut, mutta EBU selvittää asiaa parhaillaan, Aftonbladetin nimettömänä pysyttelevä lähde kertoo.
Tapaus vaikuttaa kuitenkin lähteen mukaan vakavalta, koska Klein vedettiin kenraaliharjoituksista vain juuri ennen esiintymistä.
Tapauksesta ei ole kantautunut tietoa Ruotsin poliisille.
Tuon perusteella vaikuttaa kyllä hyvin törpöltä jätkältä. Melko synkäksi menee, jos vetäytyy pahoinpitely-syytteen vuoksi mutta väittää tekevänsä po
Todella!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten mm lätkää..
Onko Israelilla tai Palestiinalla lätkäjoukkuetta?
Vuosisadan vitsi🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmoitin tästä aamulla isanomille, kun tekivät väärän jutun siitä. Muka lehdistö huusi.
Olivat sitten kello 16 juttuun saaneet korjattua sen kuka siellä presissä huuteli isrelille. Se oli Joost! Eihän ne vaivautuneet asiaa tarkistamaan, vaan vasta kun toinen lehti siitä uutisoi niin muuttivat sen.
Mun usko ja luotto lehdistöön hupenee. Näen jotain,kuulen jotain itse ja väitetään ihan muuta.
Tällekin tätä kirjoittaessa kolme alapeukkua. Jos asianosaiset lukee tän, niin osaisitteko perustella?
Joost ei huudellut, se kysyi miksi Edenin ei tarvitse vastata asialliseen kysymykseen. Ja tämä luki lehdessäkin. Jos Joost joutuu ulos siksi että esti toimittajan kuvaamisen ilman lupaa kun oli eka huudellut tyhmiä, niin se on oikeusmurha. No paskaviisuthan nämä nyt on. Ebu kusi omiin muroihin ja Ruotsi oli suu auki.
EBU on kyllä lähes yhtä hidas tiedottamisessa kuin Suomen Poliisikin.
Ei ihme, että huhut pääsevät jylläämään kun mitään ei julkaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hollannin lehdistö sanoo että Espanja saattaa lähtee kans. Vois jo pikkuhiljaa tulla infoa että selkenis edes joku asia. Varmaan viisujärjestölle suht stressi palaverit
Sepä olisi uutinen, jos Espanja heitettäisiin pihalle. Eikö Espanja ole yksi suurista rahoittajamaista?
Jää vielä EBU yksin sen israelilaisen sponsorin kanssa. Silloin kyllä nimen voisi virallisestikin vaihtaa Eurovisionista Israelvisioniksi.
Ihmettelen, mitä Euroopan ulkopuoliset maat edes tekevät Euroviisuissa.
Ehkä joku Australia vielä menee, ovathan he tavallaan osa Iso-Britanniaa.
Tuolla logiikalla voidaan sanoa, että 70% maailman maista on tavallaan Iso-Britanniaa :D
Niinpä, jos kaikki brittiläisen imperiumin jäsenet hyväksytään niin ruuhkaa tulee kisoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten mm lätkää..
Vuosisadan vitsi🤣
Jos ne hakkaisivat toisiaan kaukalossa, niin ehkä yhteiselo sujuisi paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Näköjään jengi ei usko omiin korviin ja silmiin. Mieluummin kehittelevät omia teorioita.
Kummallista väkeä täällä
Jokainen teistä voi katsoa sen pressin esim.
Ja jos käy kohonkin kiinni vielä niin se on todella game over.
Ja sitten kävi. Väkivaltainen tausta ennenkin? Kuka tietää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten mm lätkää..
Vuosisadan vitsi🤣
Tiedä vitsistä, mutta ainakin Israelissa pelataan.
Hollantia ei ollut Jurys votes listalla, ei varmaankaan tule mitään maata tilallekaan oli vain poistettu
Häärijällä oli Windowmanin karvatakki päällään tuolla viisukylän keikalla :D
Alankomaat ei ole illan esiintyjälistassa ja loput esiintyjät ovat numeroa pienemmällä numerolla esim Suomi 16
Vierailija kirjoitti:
Belgian osallistumisesta haaveilevat voivat sen unohtaa, sanovat että jättäisivät tulematta. En tiedä kummasta syystä, solidaarisuudesta joostia kohtaan vaiko Israelista. Voi olla molempia.
Harmittaa :( Kyllä Belgian olisi kuulunut olla finaalissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joost ei huudellut, se kysyi miksi Edenin ei tarvitse vastata asialliseen kysymyksee
No kyllä käyttäytyi niin lapsellisesti ja epäammattimaisesti sen huivinsa kanssa lehdistötilaisuudessa. Noloa huomion hakemista. Miten koko asia muuttuikin vitsiksi? Sama Marina Satin kanssa, täysin meni maku.
Olisivat alunperin jääneet pois viisuista, eikä nyt siellä sit enää aiheuta vihamielistä ilmapiiriä ja käy vielä jonkun kimppuun! Mutta kun pakko oli itsekkäistä syistä osallistua, piti saada se kaikki huomio ja julkisuus.
Vierailija kirjoitti:
Hollantia ei ollut Jurys votes listalla, ei varmaankaan tule mitään maata tilallekaan oli vain poistettu
Miksi tästä ei tiedoteta mitään? Meinaako ne vaan pyyhkiä sen listalta ja olla nettå ai mikä hollanti, nevöhööd siitä.
Tuolla logiikalla voidaan sanoa, että 70% maailman maista on tavallaan Iso-Britanniaa :D