Euroviisut 2024 OFFICIAL
Kuuntelin nyt kaikki biisit läpi, mitkä pystyin läpi asti kuuntelemaan. Eihän tuolla nyt mitään Käärijän kaltaista bängeriä ollut tällä kertaa. Mutta yllättäen Sini Sabotage oli näistä paras, sen pystyi kuuntelemaan kahdesti läpi, ja sen kertosäe tarttuu heti päähän. Ja siitä tulee hassuja mielikuvia, mitä kaikkea sillä voisi tehdä. Mm. pukeutumisoppaan Suomen talveen, sipulin kuorimisohjeen Marttojen sivulle, tai jonkun härskin äijäversion Kouri mua, missä videolla tyttöystävä/t saisi kouria luvan kanssa mieslaulajaa jne.
https://www.is.fi/musiikki/art-2000010131031.html
Sitten törmäsin tähän Mari Pudaksen kommenttiin. Pudashan oli hyvin aktiivinen viime vuonna Käärijä-hypen nostatuksessa. Ja Mari on samaa mieltä mun kanssa! Tuunaamalla ton Sinin esityksen (joutsenen voi pitää) siitä voisi saada hyvän esityksen Euroviisut-lavalle. Ottaisin vielä Käärijän mukaan tiimiin suunnittelemaan Ruotsin pään touhuja.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f18a01a2-4e21-4e3e-b140-cc680b…
Kommentit (17813)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku sanoi Redditissä, että esitys jossa Käärijä on mukana, on todella huono. Ja että se vituttaa niitä jotka halusi Käärijän voittavan viime vuonna. En tiedä mitä tää tarkoittaa, mutta ei varmaan mitään hyvää.
Kieltämättä särähti korvaan. Mitähän tarkoittanee. Tietääkö joku Käärijä-fani, että ottaako Kärtsä kaikki harkat vakavasti? Ehkä se veti nollaenergialla tän päiväharkan, toivoa sopii että se on jotain tuollaista. Pahin skenaario joku hassunhauska vitsi mikä ei aukea kenellekään.
Ilmeisesti ei siis esiinny yksin vaan osana jotain muuta/muiden kanssa? Jos kerran puhutaan esityksestä jossa on mukana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku sanoi Redditissä, että esitys jossa Käärijä on mukana, on todella huono. Ja että se vituttaa niitä jotka halusi Käärijän voittavan viime vuonna. En tiedä mitä tää tarkoittaa, mutta ei varmaan mitään hyvää.
Kieltämättä särähti korvaan. Mitähän tarkoittanee. Tietääkö joku Käärijä-fani, että ottaako Kärtsä kaikki harkat vakavasti? Ehkä se veti nollaenergialla tän päiväharkan, toivoa sopii että se on jotain tuollaista. Pahin skenaario joku hassunhauska vitsi mikä ei aukea kenellekään.
Siis tarkoittiko viesti että Käärijä oli huono? Mä en tajunnut mitä tarkoitti. En tiedä miksi huonous nyt vituttaisi niitä ketkä halusi voiton viimeksi. Siitähän pitäisi tulla hyvä fiilis että oikea voitti sittenkin. Mua vituttaisi että ruotsalaiset jotenkin laittaisi Käärijää nauruna
Eikun joo tuonhan voi tulkita monella tavalla. Ehkä OP tarkoitti, että siinä tehdään Käärijästä pilaa eikä sitä, että Käärijä oli itse huono.
Mua vituttaa jo se että Käärijä on suostunut menemään tuonne esiintymään.
Jotain pelleilyvideoita on Kärtsän igssa mutta en tiedä mistä ne on. Tipitii soi ja näyttäis että tanssijat on mukana.
Tuosta linkistä saa kuvan että Käärijä on osana sketsiä, joten ehkäpä se on suostunut johonkin koomiseen versioon sen sijaan että se vedettäisi täysillä. Mikä äkkiseltään tuntuu epäkunnioittavalta mutta eiköhän se kärtsä itse päätä mihin suostuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään Sveitsistä - se räppiosio on turha ja sekava mutta muuten hieno kappale. Livejä en ole nähnyt. Eli jos valinta pitää tehdä Hollannin, Kroatian ja Sveitsin välillä, on Sveitsi aivan selkeä ykkönen.
Nemohan on alun alkaen räppääjä, ilmeisesti jonkinlainen lapsitähti tai teinitähti, mutta räppärinä erittäin hyvä.
Okei mun mielestä se on kauhea kohta 😅. Ei sovi muuhun biisiin yhtään.
Onko siellä oikeasti muumeja lavalla Käärijän kanssa?
Tyyppi tarkensi, eli hänen mielestään sketsi oli ylimielinen ja teki pilaa ihmisistä, jotka oli täysillä cha cha chan kyydissä ja halusi sen voittoa. Tiedä sitten miltä se näyttää.
Käärijällähän olisi saumaa pitää tämä jury-narratiivi elossa hautaan asti, mutta ehkä se haluaa jollain tapaa päästää irti koko hommasta vitsailemalla asiasta juontajien kanssa.
Putinin perseeseen takojat ovat hyökänneet haukkumaan Suomea
Vierailija kirjoitti:
Tuosta linkistä saa kuvan että Käärijä on osana sketsiä, joten ehkäpä se on suostunut johonkin koomiseen versioon sen sijaan että se vedettäisi täysillä. Mikä äkkiseltään tuntuu epäkunnioittavalta mutta eiköhän se kärtsä itse päätä mihin suostuu.
Käärijä ja tanssijat vetävät Cha Cha Chan osana We love Eurovision too much -esitystä. Siinä on mukana myös Petra Mede, Charlotte Perrelli ja Linda Woodruff. Esitys kuulostaa Malmö 2024 versioltaTukholman 2016 legendaarisesta Love love, peace peace -väliaikanumerosta.
Vierailija kirjoitti:
Jos kuningatar Loreen peruu esiintymiset. Mutta kaipa maailmalla tiedetään Suomi-Ruotsi huumori
Vaikuttaa vähän nyt siltä, että Redditissä Käärijä-keissiin ei ny jakseta paneutua.
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa vähän nyt siltä, että Redditissä Käärijä-keissiin ei ny jakseta paneutua.
Joo se oli yksittäinen kommentti ja vähän liioittelua, ehkä toi tyyppi halusi käärijän voittoa todella paljon eikä tykkää sketsistä.
Vierailija kirjoitti:
Nautin lukiessani kirjoituksia, joissa pelotellaan raadeilla 😂 Raadit. voivat myös pelastaa kuten eilen esiintyneen Benjamin Ingrosson aikanaan.
Niin. Raadit pelastaa aina sysitylsän Ruotsin. Yleisö ei diggaile kovinkaan paljoa. Ja Ruotsi valitseekin aina tylsää poppia nuoleskellakseen raateja.
Väärinkäsityksiä voi tulla jo siitäkin, jos ja kun redditissä kirjoittaa muulla kuin äidinkielellään.
Mut sitten, tämä Israel-keissi. Itse toivon jopa sellaista juonenkäännettä, että he saa huomenna niin jäätävän vastaanoton (joko buuaukset tai haudanhiljaisuus), että tekevät itse oikeat päätelmät ja jättäytyvät finaalista pois.
Juu näytti moni ymmärtäneen ton kommentin niin että Käärijä itse esiintyi huonosti, itsekin tulkitsin sen niin kuin luin, vaikka englantia osaankin. Mutta se ihminen sitten selvensi monelle eri ihmettelijälle.
Kylhän se vähän voi olla pettymys kun niin fanfaareilla ilmoittivat, että Käärijäkin on mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo se oli yksittäinen kommentti ja vähän liioittelua, ehkä toi tyyppi halusi käärijän voittoa todella paljon eikä tykkää sketsistä.
Hieman herkkähipiäiseltä suhtautumiselta kuulostaa. Esitys on varmastikin samantyyppinen parodia kuin Love love, peace peace edellisissä Ruotsin kisoissa. Siinä vitsailtiin viisubiiseistä ja -esityksestä Nyt vitsailun kohteena on mm. Ruotsin viime vuotinen voitto raatipisteylivoimineen. En usko, että siinä mitenkään vitsaillaan Käärijän kustannuksella.
Vierailija kirjoitti:
Mut sitten, tämä Israel-keissi. Itse toivon jopa sellaista juonenkäännettä, että he saa huomenna niin jäätävän vastaanoton (joko buuaukset tai haudanhiljaisuus), että tekevät itse oikeat päätelmät ja jättäytyvät finaalista pois.
Ei ne ikinä tekis sitä koska se ois sen myöntämistä, että ei ois pitäny tulla. Plus se nainen vois olla kolme minsaa paikallaan, ja menis jatkoon.
Jaa no ei tuo nyt niin kamalalta kuulosta, kun muitakin mukana komiikassa. Ehkä tuo kommentoija odotti haudanvakavaa versiota.