Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2024 OFFICIAL

Vierailija
21.01.2024 |

Kuuntelin nyt kaikki biisit läpi, mitkä pystyin läpi asti kuuntelemaan. Eihän tuolla nyt mitään Käärijän kaltaista bängeriä ollut tällä kertaa. Mutta yllättäen Sini Sabotage oli näistä paras, sen pystyi kuuntelemaan kahdesti läpi, ja sen kertosäe tarttuu heti päähän. Ja siitä tulee hassuja mielikuvia, mitä kaikkea sillä voisi tehdä. Mm. pukeutumisoppaan Suomen talveen, sipulin kuorimisohjeen Marttojen sivulle, tai jonkun härskin äijäversion Kouri mua, missä videolla tyttöystävä/t saisi kouria luvan kanssa mieslaulajaa jne.

https://www.is.fi/musiikki/art-2000010131031.html

Sitten törmäsin tähän Mari Pudaksen kommenttiin. Pudashan oli hyvin aktiivinen viime vuonna Käärijä-hypen nostatuksessa. Ja Mari on samaa mieltä mun kanssa! Tuunaamalla ton Sinin esityksen (joutsenen voi pitää) siitä voisi saada hyvän esityksen Euroviisut-lavalle. Ottaisin vielä Käärijän mukaan tiimiin suunnittelemaan Ruotsin pään touhuja.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f18a01a2-4e21-4e3e-b140-cc680b…

Kommentit (17813)

Vierailija
7761/17813 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baby Lasagna oli hämmentävän... tylsä. Kuulosti ihan Rammsteinin kappaleelta, jonka on tehnyt tyyppi joka ei ole pahemmin kuunnellut Rammsteinia. Tohon vielä se täälläkin varmaankin keskusteltu ring-dong-ding / cha-cha-cha -yhteys päälle, niin en ihan ymmärrä miten tuosta kukaan voi saada jotakin irti.

Vierailija
7762/17813 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nemolla ei ole nyt niitä tossunpäällisiä, yläosan pinkki turkis on jäljellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7764/17813 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sveitsi näyttää ja kuulostaa uusissa harjoituspätkissä upealta, jee! 

Edelleen oli hame päällä, toivoin niin että olisi vaihtanut... 😐

Vierailija
7766/17813 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea uskoa, että Irlanti saisi teleääniä enemmän kuin esim Joost Klein.

Mä en tajua Europapan suosiota yhtään. Olen yrittänyt enkä tajua. Miksi?? En halua että se voittaa 😅.

Vierailija
7767/17813 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole ainakaan pylly paljaana kun se on niin kova puheenaihe :D

Vierailija
7768/17813 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Baby Lasagna oli hämmentävän... tylsä. Kuulosti ihan Rammsteinin kappaleelta, jonka on tehnyt tyyppi joka ei ole pahemmin kuunnellut Rammsteinia. Tohon vielä se täälläkin varmaankin keskusteltu ring-dong-ding / cha-cha-cha -yhteys päälle, niin en ihan ymmärrä miten tuosta kukaan voi saada jotakin irti.

Mun mielestä siinä on ihan hirveä pakkoyritys päällä eikä kyllä mitään jää käteen. Ihan kiva ja esim. 10. sija olis jees. Kyllä ärsyttää jos tämä voittaa eikä Cha Cha Cha...

Vierailija
7769/17813 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.tiktok.com/@eurocelsoreactions/video/7366630876031110433?_r…

Huh huh. Pikkutyttö-look.

Vierailija
7770/17813 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Redditistä: Switzerland changed the costume and my god, that performance was spectacular. Goosebumps all over. Dont think theres anything else like it this year.

😭😭😭

Vierailija
7771/17813 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tästä otettu ehkä vaikutteita

Vierailija
7772/17813 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eurovisionworldin voittajaäänestyksessä on äänestänyt yli 200 000 ihmistä ja Kroatia on lähtenyt muilta karkuun. Siinä mielessä kiinnostava äänestys, että omaa maata ei saa äänestää ja äänestää voi vain kerran. Äänestyksen voittanut on yleensä voittanut myös itse viisut.

Vierailija
7773/17813 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eurovisionworldin voittajaäänestyksessä on äänestänyt yli 200 000 ihmistä ja Kroatia on lähtenyt muilta karkuun. Siinä mielessä kiinnostava äänestys, että omaa maata ei saa äänestää ja äänestää voi vain kerran. Äänestyksen voittanut on yleensä voittanut myös itse viisut.

noin 7000 ääntä ei ole karkuun lähtemistä, todella pienet marginaalit ottaen huomioon miten Kroatiasta on muka tehty jo jossain piirissä voittaja. Tohon vielä jury äänet 

Vierailija
7774/17813 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Nemon takki ei taidakaan olla sama, liikkuessa se ei heilu liikkeessä kuten ennemmin. Jossain väitetään että olisi tyllimäistä materiaalia, se mätsäisi musiikkivideon lopun tyyliin.

Vierailija
7775/17813 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jossain vaiheessa kuitenkin pitää ihmisen mennä omalla visiolla. Oudommallakin on voitettu, ja jos voitto jää siitä kiinni että sillä on hame, niin se tuntuu vähän epäreilulta mun korviin kun talentti on noin huima. Arvostan että menee omalla tyylillä kuitenkin.

Vierailija
7776/17813 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kroatian tasaisuus on vakuuttanut niitäkin, jotka ei niin välitä siitä, se on ainut paketti joka tiedetään kokonaan näistä voittajaehdokkaista joten se saa ekstrahuomiota.

Vierailija
7777/17813 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jossain vaiheessa kuitenkin pitää ihmisen mennä omalla visiolla. Oudommallakin on voitettu, ja jos voitto jää siitä kiinni että sillä on hame, niin se tuntuu vähän epäreilulta mun korviin kun talentti on noin huima. Arvostan että menee omalla tyylillä kuitenkin.

Onhan tuolla nyt voitettu kunnon parralla ja iltapuvullakin. Ja mörköbändinä.

Vierailija
7778/17813 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Angelina Mango on palannut ekan harkan asuihin, ja jostain syystä mä tykkäsin niistä enemmän kuin niistä tummista. Jotenkin maalaukselliset vaikka onkin kirjavat.

Vierailija
7779/17813 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sveitsi näyttää sekä jury voittajalta että top kolmosessa telessä. Sveitsi voittoon!💅

Vierailija
7780/17813 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan semin perusteella tää vaikuttaa vähän kun lätkän MM-kisat '95. Kukaan ei oo parhaimmillaan, joten joku vähän vasurin edustaja voi päästä yllättämään.

Pitäskö laittaa Unibetiin pari kybää Israelille?

Ketju on lukittu.