Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2024 OFFICIAL

Vierailija
21.01.2024 |

Kuuntelin nyt kaikki biisit läpi, mitkä pystyin läpi asti kuuntelemaan. Eihän tuolla nyt mitään Käärijän kaltaista bängeriä ollut tällä kertaa. Mutta yllättäen Sini Sabotage oli näistä paras, sen pystyi kuuntelemaan kahdesti läpi, ja sen kertosäe tarttuu heti päähän. Ja siitä tulee hassuja mielikuvia, mitä kaikkea sillä voisi tehdä. Mm. pukeutumisoppaan Suomen talveen, sipulin kuorimisohjeen Marttojen sivulle, tai jonkun härskin äijäversion Kouri mua, missä videolla tyttöystävä/t saisi kouria luvan kanssa mieslaulajaa jne.

https://www.is.fi/musiikki/art-2000010131031.html

Sitten törmäsin tähän Mari Pudaksen kommenttiin. Pudashan oli hyvin aktiivinen viime vuonna Käärijä-hypen nostatuksessa. Ja Mari on samaa mieltä mun kanssa! Tuunaamalla ton Sinin esityksen (joutsenen voi pitää) siitä voisi saada hyvän esityksen Euroviisut-lavalle. Ottaisin vielä Käärijän mukaan tiimiin suunnittelemaan Ruotsin pään touhuja.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f18a01a2-4e21-4e3e-b140-cc680b…

Kommentit (17813)

Vierailija
7041/17813 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen edelleen sitä mieltä, että Kroatian voitto olisi huonoin voittokappale sitten Azerbaizanin korruptiovoiton. Mutta euroviisufanit, you do you...

Olet kyllä hienon sivistyssanan oppinut, sitä kelpaakin toistella ketjussa kerta toisensa perään!

Vierailija
7042/17813 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten joku ei muka tiedä Malinia? Ollut tosi monessa leffassa ja sarjassa. Itse muistan parhaiten sarjasta Billions. 

Myös 3 leffaa ja 2 sarjaa tulossa.

Malinin työt:

https://m.imdb.com/name/nm0015196/

Miksi sitten juontaa viisuja? Ei se ole jollekin kovan luokan Hollywood-tähdelle mikään otollisin jobi? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7043/17813 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimittajat oli laimeita, mutta silti suomesta kirjoitetaan ulkomailla 

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/6dd87014-e802-4810-8e27-9044ac…

Vierailija
7044/17813 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilisillan kamalin oli varmasti irlanti. Joku saatananpalvonta riivausrituaali. Biisikin oli pelkkää rääkymistä.

Vierailija
7045/17813 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten joku ei muka tiedä Malinia? Ollut tosi monessa leffassa ja sarjassa. Itse muistan parhaiten sarjasta Billions. 

Malinin työt:

Yksinkertaisesti en tunne ruotsalaisia

Vierailija
7046/17813 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on kamala. Minua eivät kiinnosta suomalaiset pierut ja jalkahiki, Anders Tangen kommentoi NRK:lle.

Vierailija
7047/17813 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Teemu, Henri ja koko Suomen tiimi!!! 

Upeasti finaaliin!

Vierailija
7048/17813 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen edelleen sitä mieltä, että Kroatian voitto olisi huonoin voittokappale sitten Azerbaizanin korruptiovoiton. Mutta euroviisufanit, you do you...

Olet kyllä hienon sivistyssanan oppinut, sitä kelpaakin toistella ketjussa kerta toisensa perään!

Kyllä se tiedetään että rakastat sitä kroaattien heteroa tuure boeliusta. Älä nyt ihan pillastu. 

Vierailija
7049/17813 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Malinin työt:

Miksi sitten juontaa viisuja? Ei se ole jollekin kovan luokan Hollywood-tähdelle mikään otollisin jobi? 

Koska pyydettiin? Koska halusi? Koska on viisufani? Meinaat, että hollywood-tähdet on jotain ylimielisiä yli-ihmisiä, jotka ei käy vanhempiensa kotimaassa? Isä asuu Ruotsissa edelleen ja Malin esiintyy myös ruotsalaisissa leffoissa. 

Vierailija
7050/17813 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi on kamala. Minua eivät kiinnosta suomalaiset pierut ja jalkahiki, Anders Tangen kommentoi NRK:lle.

No, taide ei olisi taidetta ellei se herättäisi mielipiteitä.

Vierailija
7051/17813 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Malinin työt:

Ei hän ole ruotsalainen. Asuu Usassa, kasvoi Kanadassa. Käy Ruotsissa. 

Vierailija
7052/17813 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä Mikko voisi kunnialla lopettaa juontonsa Euroviisuissa tähän kun on vielä melkein huipussaan, lasku on jo alkanut.

Toistaa itseään ja liikaa kuuluu hänen halveksuntansa vs ihailu esiintyjiin, joku raja ylittyi eilen, vaikka olen hänestä pitänyt ihan ookoosti tähän asti. 

Vierailija
7053/17813 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis, olenko nyt seonnut. Miksi minun mielestä ruotsin eilinen esitys katkesi ja kuului päälle suomen esityksestä keisterin huutoa? 

Missä on ruotsin esitys nähtävillä? Televisointi. 

Vierailija
7054/17813 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomella on mahikset finaalissa! Eikö se jury arvostele lavastusta ja laulusuoritusta. Jälkimmäinen on piispalla vimpan päälle ja Muna vastaa ensimmäisestä. Kaikki muuthan vain leikkivät niiden scriinien kanssa.

Elleivät sitten nämä juryt ole jossain wiwibloggsin tasolla ja pisteet menee sen perusteella mistä itse tykkää ja mikä on pinnalla = Irlanti. 

Noin muuten ihmisenä, joka ei jaksa seurata mitään karsintoja muita kuin umk:in ja kuuluu siihen kuuluisaan ekaa kertaa kaiken näkevän ryhmään, sanon että W95 piristää ja piristi niiden kaikkien dramaattisten ämmäin joukossa. Siksi äänestin sitä Australiaa. 

Vierailija
7055/17813 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis, olenko nyt seonnut. Miksi minun mielestä ruotsin eilinen esitys katkesi ja kuului päälle suomen esityksestä keisterin huutoa? 

Missä on ruotsin esitys nähtävillä? Televisointi. 

Joku vika Telian kaapeli-tv asiakkailla? Katsoin areenasta itse enkä huomannut mitään. Pari chattikaveria mainitsi tuosta.

Vierailija
7056/17813 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä finaalissa on ihan liikaa paikkoja osallistujamaiden määrään verrattuna. 37 maasta vain noin 10 tippuu finaalista, joten finaaliin päästäkseen rima on todella alhaalla. Se saa semifinaalin karsinnan tuntumaan lähes turhalta.

Vierailija
7057/17813 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilinen finaalipaikka tuntuu tosiaan jo voitolta, kun niin moni ns. Euroviisuasiantuntija on lytännyt Suomen esityksen, eikä ole kyennyt peittelemään suoranaista inhoaan sitä kohtaan.

Raadeilta on siis turha odottaa pisteen pistettä, eli ei enää mitään paineita lopputuloksesta. Pääasia että Suomen edustajilla on hauskaa, sillä se ilo ja energia tarttuu yleisöön ja katsojiinkin.

Vierailija
7058/17813 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen esitys oli tasa-arvon voitto. Tähän mennessä mieslihaa ja karvaisia perseitä ei ole euroviisulavoilla nähtykään. Esityskin oli sopivan amatöörimäinen, joten ensi vuosi menee siinä, kun joka karaokebaarissa äijät esittelee sukukalleuksiaan.

Vierailija
7059/17813 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Malinin työt:

Ei hän ole ruotsalainen. Asuu Usassa, kasvoi Kanadassa. Käy Ruotsissa. 

No mitä hittoa sitten tekee euroviisuissa jos ei edes ole eurooppalainen?

Vierailija
7060/17813 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Malinin työt:

Koska pyydettiin? Koska halusi? Koska on viisufani? Meinaat, että hollywood-tähdet on jotain ylimielisiä yli-ihmisiä, jotka ei käy vanhempiensa kotimaassa? Isä asuu Ruotsissa edelleen ja Malin esiintyy myös ruotsalaisissa leffoissa. 

Se on ura ja imago mikä ratkaisee. Juontokeikat on hiukan siinä ja siinä, ellei sitten kyse oman kylän oscareista. 

Ketju on lukittu.