Euroviisut 2024 OFFICIAL
Kuuntelin nyt kaikki biisit läpi, mitkä pystyin läpi asti kuuntelemaan. Eihän tuolla nyt mitään Käärijän kaltaista bängeriä ollut tällä kertaa. Mutta yllättäen Sini Sabotage oli näistä paras, sen pystyi kuuntelemaan kahdesti läpi, ja sen kertosäe tarttuu heti päähän. Ja siitä tulee hassuja mielikuvia, mitä kaikkea sillä voisi tehdä. Mm. pukeutumisoppaan Suomen talveen, sipulin kuorimisohjeen Marttojen sivulle, tai jonkun härskin äijäversion Kouri mua, missä videolla tyttöystävä/t saisi kouria luvan kanssa mieslaulajaa jne.
https://www.is.fi/musiikki/art-2000010131031.html
Sitten törmäsin tähän Mari Pudaksen kommenttiin. Pudashan oli hyvin aktiivinen viime vuonna Käärijä-hypen nostatuksessa. Ja Mari on samaa mieltä mun kanssa! Tuunaamalla ton Sinin esityksen (joutsenen voi pitää) siitä voisi saada hyvän esityksen Euroviisut-lavalle. Ottaisin vielä Käärijän mukaan tiimiin suunnittelemaan Ruotsin pään touhuja.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f18a01a2-4e21-4e3e-b140-cc680b…
Kommentit (17813)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten teihin kaikkiin iskee toi Lasakne?? En tajua sitä ollenkaan. Hirveää yrittämistä eikä kuitenkaan lähde yhtään.
Muut on ollut vieläkin huonompia.
Hyvä pointti toki tämä. Mä oon tykännyt vain Liettuasta ja Irlannista. Muut sellaista kuraa että kyllä tuolle pisteitä tulee. Mutta kuuntelisinko vapaaehtoisesti...
Islanti aivan järkyttävän huono. Se toissa vuoden Islannin edustaja oli hyvä, lauloivat islanniksi ja siinä oli sellainen "islantilainen" tunnelmakin.
Harmi että palsta ehtii sulkeutua ennen Suomen esitystä.
Teen ennusteen ennen kuin palsta sulkeutuu..... Suomi ei ole finaalissa.
Ei enää kisoja Ruotsiin, todella tylsiä juontoja ja kuvaus kamalaa.
Kyllä meillä onkin huono esitys tänä vuonna! VHJ! Nää muut taas ihan eri tasolla ja satsattu.
Vaaditaan jatkoaikaa palstalle!!!
Vierailija kirjoitti:
Aika ysärii lähettää joku oikea laulu ja artisti
Noh. Milloin se oli kun Portugalilainen laulaja voitti?
Rasittava puhetyyli tällä oranssilla juontajalla.
Vierailija kirjoitti:
Juontaja kehuu esiintyneensä elokuvissa koko ikänsä. Tätä tuskin tietää kukaan Ruotsin ulkopuolella.
No mä tiedän hänet erittäin menestyneestä Hollywood romcomista että kyllä hänet jotkut muutkin kuin ruotsalaiset on nähneet.
Miksi tämä koko show on jotenkin ihmeen pliisu ja normaaliakin teennäisempi mutta kuitenkin vähän kuin pikakelauksella? Ihan kuin kaikki olisi tuolla jotenkin "kusi sukassa".
https://keskustelu.kaksplus.fi/threads/euroviisut-2024-virallinen-livek…
Jatkot kaksplussalla. Sinne tulkaa
Vierailija kirjoitti:
Kyllä meillä onkin huono esitys tänä vuonna! VHJ! Nää muut taas ihan eri tasolla ja satsattu.
Tää oli varmaan vitsi
Siis on euroviisut jossain paikallisessa jäähallissa?
Sanokaa nyt asianne. Suljen palstan.
Vierailija kirjoitti:
Ai täällä te autistivajakit ja downit olette 🤣
Ja sä kans, sovit hyvin joukkoon.
Saksan pojalla on komea ääni, pidän kappaleestakin.
ruotsalaiset taas nostamassa omaa häntää :D