Euroviisut 2024 OFFICIAL
Kuuntelin nyt kaikki biisit läpi, mitkä pystyin läpi asti kuuntelemaan. Eihän tuolla nyt mitään Käärijän kaltaista bängeriä ollut tällä kertaa. Mutta yllättäen Sini Sabotage oli näistä paras, sen pystyi kuuntelemaan kahdesti läpi, ja sen kertosäe tarttuu heti päähän. Ja siitä tulee hassuja mielikuvia, mitä kaikkea sillä voisi tehdä. Mm. pukeutumisoppaan Suomen talveen, sipulin kuorimisohjeen Marttojen sivulle, tai jonkun härskin äijäversion Kouri mua, missä videolla tyttöystävä/t saisi kouria luvan kanssa mieslaulajaa jne.
https://www.is.fi/musiikki/art-2000010131031.html
Sitten törmäsin tähän Mari Pudaksen kommenttiin. Pudashan oli hyvin aktiivinen viime vuonna Käärijä-hypen nostatuksessa. Ja Mari on samaa mieltä mun kanssa! Tuunaamalla ton Sinin esityksen (joutsenen voi pitää) siitä voisi saada hyvän esityksen Euroviisut-lavalle. Ottaisin vielä Käärijän mukaan tiimiin suunnittelemaan Ruotsin pään touhuja.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f18a01a2-4e21-4e3e-b140-cc680b…
Kommentit (17813)
Hyi mitä esityksiä! Kilpailu sais alkaa jo.
Ei sovi tuo sininen asu ylipainoiselle espanjatterelle.
Chanelin asun väri kiva mutta leikkaus tosi outo.
Kaikilla naisilla vähemmän vaatteita kun Windowsilla.
Chanelilla oli kauniimpi asu kilpaillessaan.
Ericillä palestiinalaislippu ranteessa.
Mä pidän juontaja Mikko Silvennoisesta!
Miksi ne bimbot hytkyi alussa, eikö riitä ne jotka on euroviisuissa mukana.
Suomi mainittu.
Järkyttävä aloitus, huonojen renkutusten ällöpotpuri.
Hyi, tämä alkuesitys. Naislaulajat lavalla melkein alasti ja tanssijat bdsm-tyylisissä asuissa.
buuakset kun ollaan ruotsissa :DD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Upeaa tuontantoa Ruotsi! Viihdyn!
Ihan mieletöntä ja saumatonta ohjaus- ja kameratyöskentelyä.
Mulla on suuret odotukset Suomen esityksen suhteen just ammattimaisen kameratyön suhteen
Ruotsalaiset osaa tän homman. Tulee kaikkien aikojen tyylikkäimmät viisut.
Paljoa niukempaa asua ei tässä alkuesityksessä parillakaan naisella olisi voinut enää olla.