Euroviisut 2024 OFFICIAL
Kuuntelin nyt kaikki biisit läpi, mitkä pystyin läpi asti kuuntelemaan. Eihän tuolla nyt mitään Käärijän kaltaista bängeriä ollut tällä kertaa. Mutta yllättäen Sini Sabotage oli näistä paras, sen pystyi kuuntelemaan kahdesti läpi, ja sen kertosäe tarttuu heti päähän. Ja siitä tulee hassuja mielikuvia, mitä kaikkea sillä voisi tehdä. Mm. pukeutumisoppaan Suomen talveen, sipulin kuorimisohjeen Marttojen sivulle, tai jonkun härskin äijäversion Kouri mua, missä videolla tyttöystävä/t saisi kouria luvan kanssa mieslaulajaa jne.
https://www.is.fi/musiikki/art-2000010131031.html
Sitten törmäsin tähän Mari Pudaksen kommenttiin. Pudashan oli hyvin aktiivinen viime vuonna Käärijä-hypen nostatuksessa. Ja Mari on samaa mieltä mun kanssa! Tuunaamalla ton Sinin esityksen (joutsenen voi pitää) siitä voisi saada hyvän esityksen Euroviisut-lavalle. Ottaisin vielä Käärijän mukaan tiimiin suunnittelemaan Ruotsin pään touhuja.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f18a01a2-4e21-4e3e-b140-cc680b…
Kommentit (17813)
Areena ihan jumissa jo valmiiksi, voi vttu
Keisteri ei saa yleisöä mukaan. Ei sitten millään. Siihen olisi riittänyt käsien ylösnosto ja taputus.
Kuka tahansa tajuaa lyödä käsiään yhteen saadakseen yleisön mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Areena ihan jumissa jo valmiiksi, voi vttu
Ai mitä? Onko ongelmia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai mitä verorahoja tähän menee? Luulen, että ainakin osa tulee lippurahoista.
Lopettaa Keisterin haukkuminen. Me olemme valinneet iloisen biisin, se oli iloisin, mitä olisi muiden biisit olleet.
Odotetaan nyt vielä muutama tunti.
Pöljiä ja demonisia on siellä liikaa, niitä pitäisi alentaa. Sairaita esitaksiä.
Olet oikeassa. Oksettaa jotkut saatananpalvontashowt "taiteen nimissä".
Muista uskonnonvapaus! Lahjakas mimmi vaikuttaa olevan ja jos ei miestä muuten niin sitten vaikka loitsuilla.Sori, mutta lahjakkuus ei oo niin tärkeä asia, että hyväksyisin sen takia jonkun kannattavan uskontoa jossa mm. murahataan vauvoja. Mieti sinäkin vähän. Tai ota a
Raamatussakin on kirjoitettu aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Keisteri ei saa yleisöä mukaan. Ei sitten millään. Siihen olisi riittänyt käsien ylösnosto ja taputus.
Uutisissa taas sanottiin, että Keisteri sai harjoituksissakin hyvin yleisön mukaan. Mitähän sinä olet tietosi saanut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö keksiä tekosyy ettei yksi mies tulisi tänne?
Euroviisut on mulla vähän sellainen pyhä kokemus ettei sitä saa jakaa nyt kanssani kuka vaan.
Ymmärrän täysin. Minulla sama :D
Mä olen puhelias mutta tää on mulla hetki jolloin en jaksa seurallinen. Vaatii pidemmän tuttavuuden että toinen tajuaa sen.
Vierailija kirjoitti:
Pakko meidän on saada edes sääliääniä viime vuotisen oikeusmurhan korvaukseksi.
Käärijän suosion peesissä saadaan ääniä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks nää lähetykset on aina niin hirveän myöhäiseen kellonaikaan?
Aussit heräävät aamuneljältä katsomaan ohjelmaa. Tämä on kompromissi eri aikavyöhykkeiden vuoksi.
Taidan laittaa heille kannustusäänen. Joutuvat kesken unien nousemaan. Sehän käy työstä! Meillä on tämä juttu paljon helpompaa.
Sinällään olisi kiva saada viisut Australiaan. Siellä ei varmaan hilluttaisi samalla tavalla kuin nyt Ruotsissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uutisissa taas sanottiin, että Keisteri sai harjoituksissakin hyvin yleisön mukaan. Mitähän sinä olet tietosi saanut?
Ihan omilla silmilläni. Ei osaa edes alkeita. Keisterillä onkin ilmeisesti ihan muut tarkoitusperät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset taas joukoin ovat Ruotsille antamassa täydet pisteet. Voi että on turpeaa kansaa.
Viime vuoden viisujen top kolmoseen ulottuva juttu oli se, ettei suomi antanut pisteen pistettä teleäänissä Ruotsille 🤣 tällasta kansallishenkee saa muualta etsiä
Okei WOU miten mä olin unohtanut tän ylpeän hetken 😆 todellakin top3
Sille ei voinut mitään, että Loreen oli suomalaisten puhelinäänestäjien mielestä sijalla 11. Oli monta muuta mieluisaa äänestettävää. Ei kai Yle ole mitään verivalaa tehnyt suomalaisten puolesta EBUn viisukokouksessa, että Suomi antaa aina ja kaikissa sarjoissa 12 pistettä.
Oikein antoisaa viisuiltaa kaikille! Se on menoa nyt!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö keksiä tekosyy ettei yksi mies tulisi tänne?
Euroviisut on mulla vähän sellainen pyhä kokemus ettei sitä saa jakaa nyt kanssani kuka vaan.
Ymmärrän täysin. Minulla sama :D
Musta taas oli tosi kiva kun viimeksi oli miesystävä joka innostui mun kanssa seuraamaan viisuja ihan täysillä.
No, joskus on tyttärenkin kanssa wa:n välityksellä seurattu, mutta hän ei varmaan tänään jaksa katsoa.
No tää mies tietää että katson viisuja joten ehkä on silleen messissä. Ainoo vaan että mulle tää on jotenkin pyhä kokemus :D jolloin haluan olla kuplassani.
Ei pääse suomi jatkoon ja hyvä niin
Paljonko äänen antaminen Suomessa maksaa? Onko kallista.
Espanjassa lähes kaksi euroa per kerta.
Täällä Saksassa 14 senttiä, ei ole paljon. SMS 20 senttiä.
Kopion kopion kopio aloittaa. Samaa nähty ja kuultu kymmenentuhatta kertaa. Yök.
Pakko meidän on saada edes sääliääniä viime vuotisen oikeusmurhan korvaukseksi.