Euroviisut 2024 OFFICIAL
Kuuntelin nyt kaikki biisit läpi, mitkä pystyin läpi asti kuuntelemaan. Eihän tuolla nyt mitään Käärijän kaltaista bängeriä ollut tällä kertaa. Mutta yllättäen Sini Sabotage oli näistä paras, sen pystyi kuuntelemaan kahdesti läpi, ja sen kertosäe tarttuu heti päähän. Ja siitä tulee hassuja mielikuvia, mitä kaikkea sillä voisi tehdä. Mm. pukeutumisoppaan Suomen talveen, sipulin kuorimisohjeen Marttojen sivulle, tai jonkun härskin äijäversion Kouri mua, missä videolla tyttöystävä/t saisi kouria luvan kanssa mieslaulajaa jne.
https://www.is.fi/musiikki/art-2000010131031.html
Sitten törmäsin tähän Mari Pudaksen kommenttiin. Pudashan oli hyvin aktiivinen viime vuonna Käärijä-hypen nostatuksessa. Ja Mari on samaa mieltä mun kanssa! Tuunaamalla ton Sinin esityksen (joutsenen voi pitää) siitä voisi saada hyvän esityksen Euroviisut-lavalle. Ottaisin vielä Käärijän mukaan tiimiin suunnittelemaan Ruotsin pään touhuja.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f18a01a2-4e21-4e3e-b140-cc680b…
Kommentit (17813)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teille, jotka olette katsoneet illan esityksen: Onko siis niin, että taustalaulaja Teri on myös sekä sääntökirjan esittelijä että yleisössä huitoja peittelemässä kriittistä kohtaa? Aika monta jobia hänellä kyllä sitten. Ja se Teemun edessä peitteenä kävelevä kameramies on sitten oikea kameramies?
Teri on sääntökirjamies, mutta yleisössä olemisesta en ole kuullut, mutta varmaankin. Teemun edessä peitteenä kävelevä on oikea kameramies.
Joo muuten tulisi liikaa porukkaa lavalle joten jonkun pitää multitaskata.
Vierailija kirjoitti:
Taktisesti vai sydämellä?
Miten äänestätte tänään?
Äänestän Australiaa, koska pidän paljon biisistä, ja haluan tehdä oman osuuteni auttaakseni heitä finaaliin.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö keksiä tekosyy ettei yksi mies tulisi tänne?
Euroviisut on mulla vähän sellainen pyhä kokemus ettei sitä saa jakaa nyt kanssani kuka vaan.
siis mitä? pitääkö tällasta edes kysellä. Sano, ettei mitään asiaa kun nyt on tärkeämmät jutut menossa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva katsella tänään viisuja. Oikeataan en ole juuri kuunnellut etukäteen niin ihan mielenkiintoista että tuleeko mitään lemppareita
mä katoin noin joskus ennen, eikä minulle toiminut niin. En vaan saanut biiseistä mitään irti.
Ois kiva tietää kuinka moni katsoja kuuntelee vasta ekaa kertaa biisit sillon
Varmasti valtaosa. Sillä tavoin saa kyllä parhaan kuvan mikä erottuu ja mikä ei, kun ei ole mitään ennakko-odotuksia.
Jos joku haluaa kirjoittaa äänestysnumeroita valmiiksi ylös niin Ylen euroviisut sivulta löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Euroviisut on mulla vähän sellainen pyhä kokemus ettei sitä saa jakaa nyt kanssani kuka vaan.
pitäisi. kaikki turha pois. sano vaikka että kissa oksentaa pitkin kämppää jos on pakko.
En mä ehdi. On jo tulossa.
Mut mä oon nyt mun kuplassa. En puhu muille kuin teille kanssakatselijoille.
Nyt kun katoin ton esiintymisjärjestyksen niin suomella ei voisi olla parempaa paikkaa! kiitos ruotsi tack!
Vierailija kirjoitti:
Jos joku haluaa kirjoittaa äänestysnumeroita valmiiksi ylös niin Ylen euroviisut sivulta löytyy.
Laittakaa helposti linkkiä meille tumpeloille, kiitos
https://twitter.com/tomhendryk/status/1787847662164709819?s=46&t=dxzgZo…
Viisukuppilasta tämän löysin:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pitäisi. kaikki turha pois. sano vaikka että kissa oksentaa pitkin kämppää jos on pakko.
En mä ehdi. On jo tulossa.
Mut mä oon nyt mun kuplassa. En puhu muille kuin teille kanssakatselijoille.
Joo ei voi mitään. Liian myöhään tajusin etten mä nyt ketään halua.
Vierailija kirjoitti:
https://twitter.com/tomhendryk/status/1787847662164709819?s=46&t=dxzgZo…
Viisukuppilasta tämän löysin:)
Toivotaan.
Kohta mennään, see me slay!!
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän täysin. Minulla sama :D
Oon eniten kuunellut Marcuksen ja Martinuksen kappaletta. Sorry..not sorry. Ne sentään fanittaa No rulesia ja on kavereita Teemun ja Henryn kans. Toisin kuin jotkut bodysheimaavat laatikkoruoat.
Vierailija kirjoitti:
Suomi ei pääse finaaliin!
Vedonlyöntitilastoissa Suomella on 92% todennäköisyys päästä finaaliin. Aika pahasti on flopattava ettei pääse.
Paljon meitä on ketjussa. Paina ylänuoli
Vierailija kirjoitti:
Voi kun pillussa panettaa.
Painu vaikka sormelle ja oo hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän täysin. Minulla sama :D
Musta taas oli tosi kiva kun viimeksi oli miesystävä joka innostui mun kanssa seuraamaan viisuja ihan täysillä.
No, joskus on tyttärenkin kanssa wa:n välityksellä seurattu, mutta hän ei varmaan tänään jaksa katsoa.