Euroviisut 2024 OFFICIAL
Kuuntelin nyt kaikki biisit läpi, mitkä pystyin läpi asti kuuntelemaan. Eihän tuolla nyt mitään Käärijän kaltaista bängeriä ollut tällä kertaa. Mutta yllättäen Sini Sabotage oli näistä paras, sen pystyi kuuntelemaan kahdesti läpi, ja sen kertosäe tarttuu heti päähän. Ja siitä tulee hassuja mielikuvia, mitä kaikkea sillä voisi tehdä. Mm. pukeutumisoppaan Suomen talveen, sipulin kuorimisohjeen Marttojen sivulle, tai jonkun härskin äijäversion Kouri mua, missä videolla tyttöystävä/t saisi kouria luvan kanssa mieslaulajaa jne.
https://www.is.fi/musiikki/art-2000010131031.html
Sitten törmäsin tähän Mari Pudaksen kommenttiin. Pudashan oli hyvin aktiivinen viime vuonna Käärijä-hypen nostatuksessa. Ja Mari on samaa mieltä mun kanssa! Tuunaamalla ton Sinin esityksen (joutsenen voi pitää) siitä voisi saada hyvän esityksen Euroviisut-lavalle. Ottaisin vielä Käärijän mukaan tiimiin suunnittelemaan Ruotsin pään touhuja.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f18a01a2-4e21-4e3e-b140-cc680b…
Kommentit (17813)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Redditissä joku moderaattori livebloggaa kenraaliharkat, jos haluatte spoilaantua! Juontaja Petra vitsailee että älkää minua syyttäkö, minäkin äänestin Suomea :D
Linkki?
https://old.reddit.com/r/eurovision/comments/1clivqy/live_commentary_se…
Vierailija kirjoitti:
Suomen edustaja. Myötähäpeä. Mutta eihän tässä ole moniin vuosiin ollut enää kyse musiikista. Pelkkää friikkishowta.
Joka vuosi siellä on loistavia laulajiakin, joskus jopa friikkishow + loistava laulaja!
Vierailija kirjoitti:
Millos nämä tulee telkusta?
Huomenna on 1. semifinaali. Tänään kahdet harjoitukset, joita media pääsee seuraamaan ja kommentoimaan.
Postikortit näyttää joka maalta pari menneisyyden viisuklassikkoa, mikä kuulostaa kyllä riskiltä, jos joku keskinkertainen biisi seuraa viisuikonia.
Kommenttien perusteella Ukraina onnistuu esityksessään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Redditissä joku moderaattori livebloggaa kenraaliharkat, jos haluatte spoilaantua! Juontaja Petra vitsailee että älkää minua syyttäkö, minäkin äänestin Suomea :D
Linkki?
https://old.reddit.com/r/eurovision/comments/1clivqy/live_commentary_se…
Ohoh, jännää! Pakko lukee tuleva kommentti Suomen esityksestä, luultavasti rehellinen
Kyllä siellä tänäkin vuonna on ihan riittävästi niitä ilman housuja lattialla konttaavia naisia, että Windows95manin vitsi kyllä osuu :D
Vierailija kirjoitti:
Jospa se israel ei pääsisi jatkoon niin pommiuhka lauantaille laimenisi.
Tämä tosiaan olisi toivottavaa, kun eivät tajunneet itse jättäytyä pois.
Irlanti kuulemma menee täysillä syvään päätyyn symboliikassaan, mistäpä vanhoilliset varmasti innostuvat! Siihen perään heti UK:n pukkarierotiikka niin kyllä on helmissä pitelemistä. Ukrainan hengellisyys tämän jälkeen saa varmaan vielä enemmän pisteitä.
Kommenteissa on myös muita paikan päällä olevia jotka ei oo aina OP:n kanssa ihan samaa mieltä, joten lukekaa nekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti copucat B Lasagna ei voita. Ei mulla muuta.
Suureksi harmiksesi vedonlyöjät uskovat häneen. BL on lähtenyt tänään karkuun muilta ja on nousussa jopa jury oddsissa. Muissa ykkönen. Miauuu!
Täytyy muistaa, että tilanne voi muuttua hurjasti vielä semifinaalien jälkeen. Kukaan ei vielä tiedä, millainen Ukrainan, Italian, Hollannin tai Sveitsin esitys on kokonaisuudessaan. Sen sijaan Kroatian tiedetään noudattavan samaa kaavaa kuin dorassa. Vaikea lyödä vetoa esityksen puolesta, josta ei vielä tiedä, millainen se on. Itse en näe Kroatian voittavan, oddseista huolimatta.
Kyllähän nuo vedonlyöjät ovat ennenkin olleet aika hyvin perillä kärkisijoista ja käsittääkseni heillä on ollut mahdollisuus kuulla myös maiden harjoittelut paikan päällä eli ovat nähneet, miltä esitys lopullisesti näyttää. Suomen kohdalla ei ole mistään kärkisijoista pelkoa, jo 10-sakkiin pääsy olisi positiivinen yllätys.
Uskaltaako täällä edes sanoa, että tykkään aidosti Israelin biisistä. Laulaja on myös koko kilpailun parhaita. Jos tämä olisi vaikka Norjan esitys, niin veikkaisin top5.
Suomi ei siis äänestä tiistaina vai nimenomaan äänestää?
Vierailija kirjoitti:
Uskaltaako täällä edes sanoa, että tykkään aidosti Israelin biisistä. Laulaja on myös koko kilpailun parhaita. Jos tämä olisi vaikka Norjan esitys, niin veikkaisin top5.
Laulaja on loistava, mutta tanssijoiden sätkymiset on vähän liikaa ja häiritsee.
Vierailija kirjoitti:
Suomi ei siis äänestä tiistaina vai nimenomaan äänestää?
Nimenomaan äänestää.
Tykkään Ranskan kauniista ja melodisesta voimaballadista, tulee Sara Siipolan biisi mieleen, hänet olisin itse lähettänyt
Oisko seuraavana sitten Suomi.
Jospa se israel ei pääsisi jatkoon niin pommiuhka lauantaille laimenisi.