Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, montako erilaista orgasmia tunnistat kehossasi?

Vierailija
21.01.2024 |

Arvon naiset, valistakaa meitä miehiä. Kuinka monta erilaista orgasmia tunnistat kehossasi? Mitä niiden saaminen vaatii ja kuinka ne eroavat toisistaan? Naisen seksuaalisuus on loputon tutkimusmatka ja mielelläni oppisin siitä taas jotakin uutta. m34

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen saa klitorisorgasmim esilleikissä sormettamalla tai nuolemalla, niin miten välttämätön on saada orgasmi itse yhdynnässä. Riittääkö tyydyttymiseen esileikissä saaty orgasmi?

Kysyy vasta seksielämää vasta aloitteleva nuori mies.

Siis mikä on esileikki? Se jos nainen saa orgasmin, on pääleikki!!

Ja kyllä riittää ihan kova orgasmi sormilla tai nuolemalla. Ja toisen tai toiset voi saada myöhemminkin.

Ja vinkki sulle; mies saa sutten työntää kalunsa jo varmasti turpeaan pilluun, ja panna sitten ilman paineita kuinka haluaa. Se on molempien kivaa, se.

No minä ainakin mieluummin en saa orgasmia vielä esileikin aikana, vaan vasta yhdynnässä. Liian aikainen orgasmi voi aiheuttaa sen, että en jaksa enää panna niin pitkään. Monilla myös paikat voi herkistyä liikaa yhdy

Näin teki vaimonikin ekat vuosikymmenet, halusi aina vasta yhdynnässä, kun tuli kovempaa ja kokonaisvaltaisemmin al in. Kerrasta poikki. Siten repi minut päälleen nuolemasta, jos en osannut itse ajoittaa naimista oikein. 

Vierailija
42/43 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja monet ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan orgasmini silloin, kun olen siihen valmis ja haluan sen. Siihen ei miehen halu vaikuta, olen silloin itsekäs, kuten aina miehetkin ovat. Tai melkein aina.

Pitäskö vielä himmailla, kun saamassa on. En minä ainakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi