Nainen, montako erilaista orgasmia tunnistat kehossasi?
Arvon naiset, valistakaa meitä miehiä. Kuinka monta erilaista orgasmia tunnistat kehossasi? Mitä niiden saaminen vaatii ja kuinka ne eroavat toisistaan? Naisen seksuaalisuus on loputon tutkimusmatka ja mielelläni oppisin siitä taas jotakin uutta. m34
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Hei kaikki palstan ihanat naiset!
Onko teillä kellään omakohtaista kokemusta A-pisteen stimuloinnista, puhutaan syväyhdynnässä syntyneestä orgasmista. Miten pystyisin sellaisen tuottamaan naiselleni?
Itselläni tuo A-pisteen stimulointi tuo voimakkaimman orgasmin. Se tulee kun panee syvälle ja syvällä, nopeaa suht rajua liikettä. Dildo käy tähän tarkoitukseen myös hyvin
Vierailija kirjoitti:
Oletpa ihan mies!
Mutta en kyllä tiedä. Ei ne orgasmit oikein ilmoittele mistä tulevat...paitsi siitä klitoriksesta.
Kiitos vastauksesta. Orgasmeja on varmaan niin monta erilaista kuin on niiden saajaakin. Klitorista hyväilemällä saatavan orgasmin hyvin monet naiset tunnistavat. Kiinnostavaa olisi kuulla sekin, kuinka paljon klitorisorgasmit poikkeavat toisistaa. Onko esim. eroa, käyttääkö mies kieltä vai sormia? Tai jos sormia käyttääkin nainen itse? m34
Neljä erilaista. Klitorisorgasmi, vaginaorgasmi, näiden kahden yhdistelmä, ja unessa saatu orgasmi. Huvittavaa, tai ehkä joku voisi sanoa että surullista, että muutamat unessa saadut orgasmit ovat olleet kaikkein parhaita. Myös klitoris- ja vaginaorgasmin yhdistelmä oli aika upea, olen saanut sellaisen vain kerran. Siinä oli molempien parhaat puolet yhtä aikaa.
Ei mitään tietoa, mistä uniorgasmit tulevat, mutta yleensä herään heti niiden jälkeen, tai kesken, jolloin orgasmin tunne jatkuu myös hereillä ollessa, joten se on kai ihan fyysinenkin orgasmi. Lucid dreaming -tekniikkaa en osaa, eli en pysty ohjailemaan uniani tietynlaiseen suuntaan tai lopputulokseen. Joskus seksiunet lässähtävät ennen kuin orgasmiin asti pääsee.
Kokemuskenttäni on myös vajavainen, en oo ikinä kokeillut mitään peppujuttuja, joten en tiedä saako siitä jotain lisäkiksejä orgasmeihin. Riippuu ehkä henkilöstä.
Mä tunnistan itselläni kaksi. Toinen on lähinnä klitoriksesta lähtevä orgasmi, jonka voin kyllä saada myös yhdynnässä (ratsastaessa). Toinen on klitoriksen ja g-pisteen yhteisvaikutuksesta saatu, esim. kieli+ sormi tai pano takaapäin ja omat sormet klitalla. Näistä jälkimmäinen on mielestäni parempi, mutta kyllä vaihtelu silti virkistää!
Vierailija kirjoitti:
Monia tapoja saada, mutta suristin klitalla ja mies pyllyssä on ylivoimaisesti paras...
Kuulostaa mahtavalta! Osaatko sanoa, voisitko saada orgasmin pelkästään anaalipanossa vai vaatiiko se myös klitan stimulointia? Välillä kuulee, että jotkut naiset (ja miehet) saavat myös anaaliorgasmeja, mutta onko se pelkkä myytti? m34
Minulle orgasmit ovat niin kokonaisvaltaisia, etten osaa edes kuvailla niitä tarkkaan. Koko alapää sykkii ja hyvä olo hyökyy aaltona. Kostun kyllä helpoiten kun klittaani nuollaan, mutta sen jälkeen se on menoa ja orgasmi tuntuu lähes koko kropassa. Joskus selässäkin käy kylmät väreet. Sori, tarkemmin en osaa selittää. n37
Onpa kiva aloitus! Itse olen löytänyt (miehen innokkaalla osalliatumisella) tähän mennessä itsestäni nämä:
- Klitorisorgasmi (omilla tai miehen sormilla tai nuolemalla).
- Emätinorgasmi G-pisteestä: kalu/sormet/lelu hieroo g-pistettä, yleensä vaatii minulla myös pienen stimuloinnin klitoriksen ulkoiselle osalla että lähtee.
- Emätinorgasmi A-pisteestä (kohdunkaula): vaatii kovatahtista ja syvää yhdyntää, ja yleensä pari klitta/g-pisteorgasmia alle. Tämä käy jossain kierron vaiheessa kipeää, eli ei välttämättä joka kerta lähde itsellä, mutta toisessa vaiheessa taas oikein himoitsee sitä syvää ja kovasti. Koen, että täältä tulee todella tyydyttävän kokonaisvaltaisia orgasmeja.
- Anaaliorgasmi: Peppuyhdynnällä. Joskus tarvitsen lisäksi lauetakseni sormet klitorikselle, joskus mukana lelu ykkösessä, jolloin tuloksena voi olla tosi voimakas orgasmi.
- Orgasmi stimuloimalla/nuolemalla peppureikää ja sen ympäristöä. Joskus vaatii myös hetkeksi sormet klitorikselle.
Tutkiminen nautinnon eri muodoista jatkuu edelleen itsekseen ja miehen kanssa. Kivoja tutkimushetkiä ap:lle kumppaneineen!
T: N36
Vierailija kirjoitti:
Onpa kiva aloitus! Itse olen löytänyt (miehen innokkaalla osalliatumisella) tähän mennessä itsestäni nämä:
- Emätinorgasmi G-pisteestä: kalu/sormet/lelu hieroo g-pistettä, yleensä vaatii minulla myös pienen stimuloinnin klitoriksen ulkoiselle osalla että lähtee.
- Emätinorgasmi A-pisteestä (kohdunkaula): vaatii kovatahtista ja syvää yhdyntää, ja yleensä pari klitta/g-pisteorgasmia alle. Tämä käy jossain kierron vaiheessa kipeää, eli ei välttämättä joka kerta lähde itsellä, mutta toisessa vaiheessa taas oikein himoitsee sitä syvää ja kovasti. Koen, että täältä tulee todella tyydyttävän kokonaisvaltaisia orgasmeja.
- Anaaliorgasmi: Peppuyhdynnällä. Joskus tarvitsen lisäksi lauetakseni sormet klitorikselle, joskus mukana lelu ykkösessä, jolloin tuloksena voi olla tosi voimakas orgasmi.
- Orgasmi stimuloimalla/nuolema
Vau, onpa sinulla nautinnollinen seksielämä. Ja olet vastanneista ensimmäinen, joka kertoo saavansa anaaliorgasmeja. Kivoja tutkimushetkiä myös sinulle ja miehellesi! m34
Vierailija kirjoitti:
- Orgasmi stimuloimalla/nuolema
Tuosta A-piste orgasmista: Jos halutaan tavoitella kohdunkaulaorgasmeja niin millaiset työnnöt ovat sitten tällöin kaikkein nautinnollisempia? Eikö kovatahtisen työntelyn sijasta olisi parempi vain työntää kalu syvälle ja tehdä vain pientä edestakaista liikettä? Varmaan tässäkin on erilaisia mieltymyksiään.
Ihanaa että miehiä kiinnostaa naisen orgasmi 🥰
Mulla on kolmenlaisia orgasmeja. Nopein ja helpoin on klittaorgasmi. Sen saan nuolemalla tai sormilla. Miehen sormet tuntuu paremmilta kuin omat, kun siinä on yllätyksellisyyttä mukana. Toiseksi muutaman kerran olen saanut vaginaorgasmin, joka tuntuu syvemmällä. Siihen tarvitaan dildo tai miehen kalu sisälle, mutta myös klittaa pitää hyväillä. Kolmannen erilaisen orgasmin sain kerran, kun mies hyväili sormella peppureikää ja itse klittaani. Saattoihan sekin lähteä klitasta, mutta tuntui erilaiselta kuin yleensä. Ja mitä väliä, jos vaan tuntuu hyvältä 😊
N41
Vaimon yhdyntäorgasmeissa ja mitä ilmeisimmin kohdunkaulan orgasmeissa ollut aina vain yksi tapa. Iso kaluni tyveä myöten sisään, pidetty se siellä ja vain kirnuamista ja vaimo vatkannut lantiotaan. Kaluni ollut liian pitkä paukuttamiseen, koska osunut kivuliaasti konhunkaulaan ohi mennessään. Onneksi vaimo osasi jo nuoresta käyttää kaluani ja ottaa omansa. Mutta tuli sitä toisinaan innostuttua, ennen kuin opin varomaan. Vaimolle tuli jokunen kerta kohdunkaulan haavauma liian kovasta naimisestani. Sai samalla tekniikalla myös laimeampia emätinorgasmeja.
Tämä on ohis, mutta kommenteista on tullut pari kokeilemisen arvoista vinkkiä oman naisen kanssa. Seksielämää on takana jo yli 30 vuotta, mutta aina sitä näköjään oppii.
Olen vähän kateellinen teille muille naisille kun itse olen kokenut vain yhdentyyppisiä.
Orgasmeja on mulla monia erilaisia, mutta perusperiaate kaikissa melko samanlainen. Helpoiten tulee pelkällä klitoriksen stimulaatiolla. Se orgasmi on nopea, terävä mutta ei mikään erityisen tyydyttävä. Pystyn saamaan niitä useita noin puolen minuutin tai minuutin välein. Klittaorkun jälkeen mun p'llu huutaa sormia tai penistä sisäänsä. Siinä orgasmi tuntuu jatkuvan vielä. Usein siis mies sormeilee ensin klittaa ja heti orkun jälkeen sormet sisään, kunnes taas siirtyy klitalle uudelle kierrokselle.
Toiseksi tyydyttävin on nuolemalla saatu orgasmi, mutta nuolemisen lisäksi täytyy olla 1-2 sormea g-pisteellä. Pelkällä nuolemisella mun on hankala saada, mutta sormien kanssa singahdan äkkiä uusiin ulottuvuuksiin. Myös näitä orgasmeja pystyn saamaan 2-3 perätysten, etenkin silloin jos orgasmin hetkellä keskitytään lähinnä g-pisteen stimulointiin ja annetaan klitorikselle kieltä vain hieman.
Yhdynnässä saatu orgasmi on mulla kaikkein kokonaisvaltaisin. Niitä en ole koskaan saanut enempää kuin yhden samalla kerralla. Ja ihan se kaikkein hekumallisin orkku tulee oikein pitkän kiusoittelun jälkeen (sormetusta, nuolemista, yhdyntää) lopulta yhdynnässä samalla klitorista hyväillen.
Vatsallaan masturboimalla saatu orgasmi on mulla nautinnollisempi kuin klittaa hieromalla saatu. Tarkoitan siis että on esim tyyny jalkovälissä ja sitä vasten hieron alapäätä. Siinä sykkii emätin kovasti, kun tulee. Unissaan saatu orgasmi tuo melko samanlaisen paineen klitan alueelle kuin tuo tyynyn kanssa masturbointi. N32
Täällä ilmoittautuu yksi nänniorgasmin saanut. Mies hyväili ja suukotteli pitkän aikaa rintojani ja erityisesti nännejä. Välillä hellästi ja välillä kovempaa. Pari kertaa hänen kädet kävi myös alapäässä, mutta vain nopeasti. Lopulta sain ihanan orgasmin miehen pyörittäessä toista nänniä sormiensa välissä ja imaistessa huulilla toista. Ja pimpissä se orgasmi tietysti tuntui. Valitettavasti tämä ei ole toistunut, vaikka on yritetty. N 31 v.
Onpas täällä vilkasta keskustelua, kiitos kommentoijille. Toivottavasti moni mieskin lukee ketjun. Itse ainakin opin uutta. m34
Vaimoni on monesti hieromut itse nännejään sormiensa välissä helpottaakseen orgasminsa tuloa, kun olen samaan aikaan nuollut klitorista ja sormettanut g-pistettä sormillani. Itse en ole saanut juuri koskaan koskea niihin. Ovat kuulemma liian herkät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen saa klitorisorgasmim esilleikissä sormettamalla tai nuolemalla, niin miten välttämätön on saada orgasmi itse yhdynnässä. Riittääkö tyydyttymiseen esileikissä saaty orgasmi?
Kysyy vasta seksielämää vasta aloitteleva nuori mies.
Siis mikä on esileikki? Se jos nainen saa orgasmin, on pääleikki!!
Ja kyllä riittää ihan kova orgasmi sormilla tai nuolemalla. Ja toisen tai toiset voi saada myöhemminkin.
Ja vinkki sulle; mies saa sutten työntää kalunsa jo varmasti turpeaan pilluun, ja panna sitten ilman paineita kuinka haluaa. Se on molempien kivaa, se.
No minä ainakin mieluummin en saa orgasmia vielä esileikin aikana, vaan vasta yhdynnässä. Liian aikainen orgasmi voi aiheuttaa sen, että en jaksa enää panna niin pitkään. Monilla myös paikat voi herkistyä liikaa yhdynnälle. Ei haittaa, jos tulen yhdynnässä jonkin verran aiemmin kuin mies, mutta ainakin jos mies jaksaa panna pitkään, niin orgasmi esileikin aikana olisi minulle liian aikaista. Saan tosin yleensä suhteellisen helposti yhdynnässä ja koen orgasmin tyydyttävämmäksi silloin. Toisaalta en lähes koskaan saa useampaa orgasmia seksin aikana, joten siksikään en tykkää saada vielä esileikin aikana, mieluummin keskeytän ja sanon, että ryhdytään tositoimiin.
Ei ole pääleikki, sen tajuaa jokainen. Jos elimien muodosta näkee että yhdyntä miehen ja naisen seksin pääosa. Sen samaisdn toimituksen lopusta syntyy jälkeläisetkin.
se joka tätä ei tajua/tunnusta niin voi ihan hyvin ruveta lesboiksi. Jos sormi ja kova orkku riittää