Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En suoriudu töistäni tarpeeksi hyvin, onko kohtalotovereita?

Vierailija
21.01.2024 |

Olen ollut 1,5 vuotta uudessa työpaikassa (talousalan työ). Olen saanut työtehtäviä, jotka tuottavat minulle hankaluuksia. Haluaisin tehdä perushommia, se riittäisi minulle. Mutta esimiehen mukaan kaikilla pitää olla jokin erikoisalue/osaaminen.

Minulla on haastava elämäntilanne, eikä minulla ole mitään motivaatiota eikä energiaa opetella mitään uutta eikä kehittää itseäni.

Ikää minulla on 50v ja firmassa olisi niitä innokkaita nuorempia joille voisi näitä tehtäviä ja uusia haasteita antaa. 

Saako nykyään tehdä vain helpoimpia perustöitä vai pitääkö kaikkien mennä eteenpäin ja haluta uusia haasteita?

Stressaava tilanne.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni ei ymmärrä tällaisia asioita, jos ei ole kokemusta isoista elämän haasteista.

Vierailija
2/8 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

meinaatko nyt ihan vakavissasi että ne nuoremmatkaan jaksavat tai haluavat niitä erikoisosaamisalueita ja uusia haasteita... ei ainakaan minun alallani. Kaikki on loppuunrääkättyjä jo valmiiksi ja lisää ohjeistuksia ja vaatimuksia tulee aivan koko ajan. Nuoremmat äänestävät jaloillaan kun vielä uskaltavat vaihtaa työpaikkaa ja opiskella. 

ei se niin mene että toiset vapaamatkustajina jättävät tekemättä kaiken muun kuin "perustyön", mitä ikinä se tarkoittaakaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän firmassa ne kolmekymppiset on juuri niitä jotka valittavat jos ei heille anneta lisähaasteita.

Mielelläni viisikymppisenä antaisin omat erikoistehtäväni heille vaikka palkka laskisikin. Olen 23-vuotiaasta tehnyt koko ajan töitä. Alkaa riittämään.

Vierailija
4/8 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko valmis, että myös palkkasi mitoitetaan niiden vähemmän vaativien tehtävien mukaan?

Vierailija
5/8 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, minä olen ktm laskentatoimi ja koskaan en ole päässyt edes ostoreskontran hoitajan hommiin puhumattakaan assistant controllerin tai controllerin hommista...joten nakutan tilauksia käsipelin sappiin kuulaudesta toiseen.Tämä homma tappaa mut tylsyydellään.Rakastaisin.esim osallistua vaikka tilinpäätöksen tekoon

Vierailija
6/8 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vajasta tekoäly assistentiksi ja ota lunkisti.

Vierailija
7/8 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teillä yhtään välitetään työntekijöiden jaksamisesta niin luulisi asian olevan järjestelykysymys. Ikävästi nämä vaan heijastuvat sitten palkkaan, mikä voi tuoda toisen stressin aiheen tilalle jos rahat ei meinaa muutenkaan riittää.

Vierailija
8/8 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mutta esimiehen mukaan kaikilla pitää olla jokin erikoisalue/osaaminen"

Eikö se silloin ole osa sun työtä ja välttämätön vaatimus. Et voi päästä helpommalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä