Levyraati OFFICIAL
Vaikuttaa yllättävän hyvältä. On maltettu tehdä samaan tyyliin kuin kasarin levyraati.
Katso lähetysajat : Levyraati - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (889)
Einin uraa laulajana en ole koskaan laulutaitojen puolesta ymmärtänyt, muutoin minulla ei ole mitään häntä vastaan. Kaikki uusimmat biisit mitä kuulee radiosta ovat aivan överisti autotunetettuja ja muutenkin kuin jostain musiikin makkaratehtaalta, itse en jaksa sellaista kuunnella lainkaan. Tekoälylläkin saisi varmaan parempaa jälkeä.
Vierailija kirjoitti:
Einin uraa laulajana en ole koskaan laulutaitojen puolesta ymmärtänyt, muutoin minulla ei ole mitään häntä vastaan. Kaikki uusimmat biisit mitä kuulee radiosta ovat aivan överisti autotunetettuja ja muutenkin kuin jostain musiikin makkaratehtaalta, itse en jaksa sellaista kuunnella lainkaan. Tekoälylläkin saisi varmaan parempaa jälkeä.
Sori tuli kommentoitua vanhempaan jaksoon :)
Vierailija kirjoitti:
Vakioraatilaisten arviointien perusteella Linan musiikkimaku on kaikkein lähimpänä omaa musiikkimakuani. Hyvännäköinen nainen on Lina.
Italialainen isä, perinyt ulkonäkönsä sieltä.
Voi jessus sitä Asko Kallosta. Oikein pahaa tekee katsella sen "eläytymistä" musiikkiin. Hiplaa rumaa naamaansa ja oudosti pyörittää itseään kuin sekoittelisi kiljutynnyriä. Yök.
Muutenkin tässä ohjelmassa on "niiiiin tietäviä" nämä vaki-osanottajat. Odotin parempaa ohjelmaa, mutta susi siitä tuli. Sysipaska.
Vierailija kirjoitti:
Miksi monet julkkisnaiset nykyään punottavat? Levyraadissa esimerkiksi Miitta Sorvali sekä juontaja Jenni! Onko sillä jotain tekemistä kenties koronan kaa? Tuollainen punotus voi kertoa muun muassa siitä että keuhkoissa on jotain häikkää?? : (
No oma ihoni on kylläkin ihan aina ollut luontaisesti punoittava. Johtuu punapigmentistä. En ole huomannut mitään julkkisnaisten erityistä punertumista viime aikoina.
Vierailija kirjoitti:
Namedroppailua tollane, et vielä ratsastetaan helene scherfbeckillä. Oliha siel mainittu pari tauluu kuten esim.Toipilas. Ehkä joku innostuu kurkkaan millane maalaus se on.
Mainitaanhan Behminkin kappaleessa Frida Kahlo. Ja monia muitakin nimiä monissa muissakin kappaleissa.
Vierailija kirjoitti:
"Jou, oon vtun väärin ymmärretty nero niinku Sherfbekk, siis ihan vtun boss muija niinku Sherfbekk"
Tämän väärin ymmärretyn neron ja suuren päällikkönaisen olisi ollut ehkä hyvä alkajaisiksi tarkistaa, kuinka Helene Schjerfbeck lausutaan.
En tiedä onko edes gangstaräppäreiden itsekehu koskaan noussut sille tasolle missä samaistavat omaa nerouttaan ja hyveellisiä ominaisuuksiaan johonkin ihailtuun taidemaalariin.
No, ehkä joku voisi sanoa että "No vttu kyll se Tiia Karoliina ainakin osaa maalata sanoill iha vtun hienosti!"
Kappale taisi voittaa Levyraadin vai miten siinä meni?
Sai tasapisteet Lähiöbotoxin kanssa. Jaettu 1. sija.
Hyvin tehty tämä uusi Levyraati, innostuin ostamaan jopa Inginmaan levyn vinyylinä! Keskusteluketjun kommenttien perusteella vaatii rohkeutta tulla kertomaan näkemyksiä musiikista julkisuuteen.
Josko olisi yksi asia olemassa, ettei haukuta julkisesti ohjelman osallistujia. Olkoon se Levyraati.
Tämä esitetty musiikki on sellaista mitä itse en kuuntele liki ollenkaan. Varsinkin viimeisen levyraadin, ehkä se missä kaksi naista lauloi oli nyt lähinnä sinnepäin. Täytyy sanoa, että ihmisillä on kummallisia musiikkimakuja. Ja kummallista tarjontaa. Se kappale, jolle itse antaisin pisteitä saa huonot pisteet ja toisinpäin. Olisi kiva kun olisi oma levyraati meille boomereille. Musiikki on mennyt ohi meistä vanhemmasta polvesta. Ainakin minulta.
Mistä näitä karseita biisejä.löytyy😡todella surkee ohjelma!! Ja Kallosen liikehdintä todella noloa, myötähäpeä.
Vierailija kirjoitti:
Mistä näitä karseita biisejä.löytyy😡todella surkee ohjelma!! Ja Kallosen liikehdintä todella noloa, myötähäpeä.
Joo ens jaksossa vois olla vaan Mökkitie Recordsin musaa!
Ens jaksossa pelkästään CandyRat Recordsin artisteja voisi olla hyvä kattaus kansalle.
Taso nousisi logaritmisiin potensseihin kertaheitolla.
Vierailija kirjoitti:
Ens jaksossa pelkästään CandyRat Recordsin artisteja voisi olla hyvä kattaus kansalle.
Taso nousisi logaritmisiin potensseihin kertaheitolla.
Mitä artisteja heillä on? Anna kun arvaan, kaikki suomiräppäreitä? Juu, ei kiitos.
Oliko hyviä mainoksia ja Asko Kallonen tiesi taas mistä teinitytöt pitää?
Tuo Karjalaisen poika ei anna erityisen hyviä numeroita. Fiksu kaveri.
jospa naisilla on vaihdevuosi oireita, kun naama punottaa
Vierailija kirjoitti:
Ainoa häpeällinen on tämä kommentti.
Kallonen oli legendaarisen KEBA yhtyeen jäsen, ansaitsee respectiä... upeita biisejä: Piilopaikka, Kesä Espalla, Nana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa häpeällinen on tämä kommentti.
Kallonen oli legendaarisen KEBA yhtyeen jäsen, ansaitsee respectiä... upeita biisejä: Piilopaikka, Kesä Espalla, Nana
KEBA-yhtye! :D:D Ai oikein upeita biisejä. Tuolla käytöksellä voisi olla KEVA-yhtye.
Kallonenhan aikanaan alkoi heti Idolsissa tuomarina ollessaan halailemaan Hanna Pakaraistakin ja niin oli tie selvä jatkoon tyttelllle. Sellanen kallonen.
Raskas musiikki sai yllättävän hyvät pisteet.