Levyraati OFFICIAL
Vaikuttaa yllättävän hyvältä. On maltettu tehdä samaan tyyliin kuin kasarin levyraati.
Katso lähetysajat : Levyraati - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (889)
Schiffer oli virkistävä ja sanavalmis, olipa miellyttävää kuulla hänen mielipiteitään. Ja myös muiden raatilaisten.
Pääskysaaresta olen aina pitänyt. Nyt hän oli hieman hillitympi kuin yleensä, mikä sopii ohjelman tyyliin.
Kappalevalinnat olivat keskenään hyvin erilaisia, mutta vain se brittikappale oli sellainen, joka kolahti.
Ja minä nimenomaan aina ihaillen katson Ståhlin vallattomia kiharahiuksia, nyt erityisesti! Niin niitä makuja on erilaisia :)
"Miksi kaikki on kotimaisia?" Enpä tiennyt että Suomi on nykyään Isossa-Britanniassa. Kakkosbiisi oli brittiläinen indie-biisi. Ja ihan vain muistutuksena: ohjelmaan valitaan VIISI biisiä vaikka niitä viikolla julkaistaan satoja. Suurin osa julkaistuista biiseistä ei saa spotify-kuuntelukertoja ja youtubessakin kuuntelukerrat jää kymmeniin. Biisien valinta on hyvin vaikeaa. Biisit ovat sinänsä hyvin monipuolisia mutta jos ohjelma kestäisi puolet pidempään niin ehkäpä niin sitten pystyttäisiin tarjoamaan myös useampia genrejä. Ei 5 biisiin vaan saa kaikkia mahdollisia genrejä mahtumaan.
Pääskysaaren naurun räkätys on kyllä saanut kääntämään kanavaa.
Levyraatia en ole katsonut kertaakaan, siis tätä uutta levyraatia.
Muistan toki aikanaan sen , kun Jaakko Jahnukainen veti levyraatia.
Voi kun saisi Askon pois raadista. Väsynyt ja madaltaa koko raadin energiaa selvästi. Miksi aina tällainen setämieskiintiö, eikö voisi olla 3 vaihtuvaa raatilaista?
Ohjelmassa puhutaan tuottamisesta enemmän kuin biisin kokemuksesta. Kertoo raatilaisista ja tästä bisnesajasta. Asko erityisesti on väärässä paikassa.
En innostu. Sitäpaitsi miksi kappaleet pitää kertoa etukäteen jossain mediassa. Muistan vain hämärästi alkuperäisen mutta minusta siinä oli juurikin se viehätys ettei katsojatkaan tienneet kappaleita.
No ensi kerralla ei tarvii katsoa kun siellä on joku Niko Saarinen.
Yksi biiseistä oli selvä J Karjalais kopioyritelmä. Olisipa joku maininnut tästä mutta ei, olin pettynyt.
Asko Kallosen fiilistelyt joka biisin kohdalla eivät näytä luontevilta, eikä ne suuret pistemäärät ja kehut kaikelle. Muut raatilaiset vaikuttivat rehellisiltä arvosteluissaan.
Väinö Karjalaisella oli asiantuntevat, hyvät kommentit. Olisi kiva, jos hän olisi vakioraatilainen.
Biisit tosiaan aika huonoja. Ehkä joutuvat valitsemaan sellaisia kappaleita, jotka ovat uusia ja joista on tehty video. Harva kai enää musavideoita tekee.
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta sontaa koko setti. Kuunteleeko joku täyspäinen oikeasti tommosta?
Itse taisit juuri kuunnella. Täyspäisyydestäsi en tiedä.
Huonointa tässä ohjelmassa on biisivalinnat. Nykyisin tallennan ohjelman ja pikakelaan kappaleet läpi ja kuuntelen kappalearvostelut. Ne ovat paljon mielenkiintoisempia kuin itse biisit.
Vierailija kirjoitti:
No ensi kerralla ei tarvii katsoa kun siellä on joku Niko Saarinen.
Niin, yhtenä raatilaisena. Ei se koko aikaa äänessä ole. Eikä kuvassa. Eli mitä haittaa??
Mitä karismaa Hyppösessä on? Hyvä juontaja nyt on, vaikka onkin tatuoitu. Karjalaisen poika oli mukava arvostelija.
Arvostelijoihin pitäisi valita sellaisia jotka puhuvat suomea, eikä jotain sekokieltä.
Olikohan Ståhlin tarkoitus pukeutua kasarirytkyihin korostaakseen ikäänsä? Toisenlaisella tyylillä olisi hotimpi.
Mitä hittoa, olisin halunnut taas nähdä ne Kososen rintakarvat, mutta koko miestä ei ollutkaan studiossa. Onkohan ensi viikolla? :(