Levyraati OFFICIAL
Vaikuttaa yllättävän hyvältä. On maltettu tehdä samaan tyyliin kuin kasarin levyraati.
Katso lähetysajat : Levyraati - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (889)
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo Robin kastraattilauluperinteen jatkumoa? Ei ainakaan mikään basso tai baritoni.
Tulee mieleen taas ne Benjaminin kommentit UMK-biisien sokkokuuntelussa. You go girl! 😀
Vierailija kirjoitti:
En ikinä lähtisi ulos kodistani hiukset näyttäen noin kaamealta kuin Katja Ståhlilla.
En minäkään ja se harmittaa mua. En ole yhtä itsevarma ja irti ulkonäköpaineista. Ehkä jonain päivänä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo Robin kastraattilauluperinteen jatkumoa? Ei ainakaan mikään basso tai baritoni.
Tulee mieleen taas ne Benjaminin kommentit UMK-biisien sokkokuuntelussa. You go girl! 😀
No eipä ihme. 🤣
Robinin biisissä vissiin n.seitsemän säveltäjää merkitty. Eikä ton kummempaa saatu tiimissä aikaan. Ihmettelen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ikinä lähtisi ulos kodistani hiukset näyttäen noin kaamealta kuin Katja Ståhlilla.
En minäkään ja se harmittaa mua. En ole yhtä itsevarma ja irti ulkonäköpaineista. Ehkä jonain päivänä...
Minulla ei ole ulkonäköpaineita, mutta kunnioitan tapaamiani ihmisiä ja haluan näyttää siistiltä myös kampauksen osalta.
Vierailija kirjoitti:
Robinin biisissä vissiin n.seitsemän säveltäjää merkitty. Eikä ton kummempaa saatu tiimissä aikaan. Ihmettelen.
Täyttä sontaa koko kappale. Tuotettu ihan yli. Kun eivät osaa, eivät osaa.
Tämä on aika kiinnostava biisi.
Joku tossa Robinissa ja sen tekemisissä tökkii pahasti. Poika yrittää, mutta kun ei onnistu niin ei onnistu. En tiiä.
Robinin biisi oli siisti. Robin on tosi taitava laulaja. Tää kakkosbiisi oli kaamea ja laulajan tapa laulaa sietämätön.
Tuo Väinö Karjalainen on oikein hyvä valinta raatiin.
Vierailija kirjoitti:
Joku tossa Robinissa ja sen tekemisissä tökkii pahasti. Poika yrittää, mutta kun ei onnistu niin ei onnistu. En tiiä.
Liikaa laskelmoitua yritystä = vituiksi menee. Taustatiimi on huono ja Robin itse keskinkertainen. Lopputulos muovista poppia mallia Saara Aalto, jota kukaan ei muista
En kyllä ymmärrä indie-musiikkia ollenkaan.
Hyvää keskustelua. Väinöltä asiantuntevaa kommentointia.
Vierailija kirjoitti:
Tuo Väinö Karjalainen on oikein hyvä valinta raatiin.
Onko hän vähän kuin Klasu? Vaikuttaisi siltä.
Väinö on ihan oikeassa paikassa.
Hyvä Väinö 🤗
Toivottavasti Oskari Onninen on vieraileva panelisti jossakin jaksossa.
Kylläpä on Katjan hiukset kamalat.