Kuinka pitkään kestäisi aloittevalta rumpalilta tulla Seraa paremmaksi?
Ajattelin ottaa tällaisen haasteen. Olen soittanut rumpuja ehkä 15 minuuttia elämäni aikana. Tilaan jotkut aloittelijan sähkörummut ja katson pitkäänkö menee ennen kuin taitoni ovat sellaisella tasolla että soitan Seran suohon mennen tullen.
Itse veikkaan siihen menevän ehkä kolmisen kuukautta. Time minulla on parempi jo nyt, joten vain perustekniikka pitää enää opetellla.
Kommentit (2340)
Ei kun ajattelin vaan kun kysyin, jos esittelisit mielestäsi parasta motorista soittoa ja purkaisit videon? Tämä oli sillä olettamuksella, että laitat kyseisen videon esille ja purat sen niin katson sen sitten. Ei siinä mitään sen kummempaa. Selkeästi haluat esitellä videon, mutta et purkaa tai edes selittää videota, joten en katso sitä sitten ja se siitä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kun ajattelin vaan kun kysyin, jos esittelisit mielestäsi parasta motorista soittoa ja purkaisit videon?
Ihan turhaa. Vaikka sinulle purettaisiin video, että asiaa ymmärtäisi, etkä uskoisi. Siksi se on turhaa. Tietysti jos maksat työstä, se on sitten asia erikseen.
Ei minulla nyt niin paljon tee mieli katsella saati kuunnella sinun videoitasi :D Mitä minä en sitten ymmärtäisi tai uskoisi?
Vierailija kirjoitti:
Ei minulla nyt niin paljon tee mieli katsella saati kuunnella sinun videoitasi :D Mitä minä en sitten ymmärtäisi tai uskoisi?
Kukaan ei pakota katselemaan yhtäkään videota. Sera on silti parhaita improvisaatiossa.
Ei huolta sen suhteen. Se on sinun mielipiteesi.
Vierailija kirjoitti:
Ei huolta sen suhteen. Se on sinun mielipiteesi.
Kuka Suomen ammattilaisista on mielestäsi paras improvisaatiossa ja millä näytöillä? Sera on tähän mennessä ainoa soittaja, joka edes on esitellyt improvisaatiota.
Vierailija kirjoitti:
Koulutettu ammattilainen on Muusikoiden.netissä todennut, että Sera on parhaita improvisaatiossa. Et usko sitäkään, vaikka et mitään aiheesta ymmärrä.
En tiedä, eikä edes kiinnosta oikeastaan. Uskolla ei ole mitään tekemistä mielipiteiden kanssa. En ole edes kuullut kaikkia Suomalaisia rumpaleita. Minulle on yksi ja sama jos joku on jossain sinulle sanonut olevasi paras.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, eikä edes kiinnosta oikeastaan. Uskolla ei ole mitään tekemistä mielipiteiden kanssa. En ole edes kuullut kaikkia Suomalaisia rumpaleita. Minulle on yksi ja sama jos joku on jossain sinulle sanonut olevasi paras.
Jos se nyt on yksi ja sama, niin varmaan voit lopettaa sitten Serasta ja hänen soitostaan jankuttamisenkin? Seraa pidettiin parhaana improvisaatiossa Muusikoiden.netissä. Siinä faktat.
Ne ammattilaiset yleensä ovat tuolla elävässä maailmassa ja soittavat yhdessä toisten muusikoiden kanssa. Ja näin tarkemmin mietittynä amatööritkin ovat siellä.
Kyllä se olet sinä joka Serasta jankuttaa ja laittaa videoita. Minä olen tänään vaan puhunut videosta, jonka laitoin.
Vierailija kirjoitti:
Ne ammattilaiset yleensä ovat tuolla elävässä maailmassa ja soittavat yhdessä toisten muusikoiden kanssa. Ja näin tarkemmin mietittynä amatööritkin ovat siellä.
Ottaako se noin koville kun Serasta tuli ammattilaistenkin kehuma improvisaatiovirtuoosi kun harjoitteli riittävästi? Sinä olet vainonnut Seraa yli 10 vuotta, etkä ole oppinut edes peruskomppia.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se olet sinä joka Serasta jankuttaa ja laittaa videoita. Minä olen tänään vaan puhunut videosta, jonka laitoin.
Sera on videoiden perusteella motorisesti ensimmäinen lajiaan maailmassa koko ihmiskunnan ja musiikin historiassa. Kova saavutus.
Vierailija kirjoitti:
Miksi esittelet melko keskinkertaista soittoa jossa on huonot äänetkin?
Sinua lainatakseni. Jos se nyt on yksi ja sama, niin varmaan voit lopettaa sitten Serasta ja hänen soitostaan jankuttamisenkin? Ketään ei oikeasti kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Sinua lainatakseni. Jos se nyt on yksi ja sama, niin varmaan voit lopettaa sitten Serasta ja hänen soitostaan jankuttamisenkin? Ketään ei oikeasti kiinnosta.
Miksi? Sinäkään et siihen kykene.
Vierailija kirjoitti:
Keskustelun aihe on jonkun Seran improvisaatio ja sen soittaminen. Miten sinun laittamasi videot liittyvät siihen aiheeseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaako se noin koville kun Serasta tuli ammattilaistenkin kehuma improvisaatiovirtuoosi kun harjoitteli riittävästi? Sinä olet vainonnut Seraa yli 10 vuotta, etkä ole oppinut edes peruskomppia.
En tiedä kuka Sera on. Ihmetyttää vain kauheasti, että eikö hän tai sinä tai kuka tahansa musiikkia rakastava ennemmin viettäisi aikaa ystävien kanssa soitellen kuin täällä tuntemattomien kanssa riitaa haastaen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä kuka Sera on. Ihmetyttää vain kauheasti, että eikö hän tai sinä tai kuka tahansa musiikkia rakastava ennemmin viettäisi aikaa ystävien kanssa soitellen kuin täällä tuntemattomien kanssa riitaa haastaen.
Pidä sinä huoli vaan omasta ajankäytöstäsi.
Soittajat soittivat opettelemansa kappaleen. Hurraa sille!