Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka pitkään kestäisi aloittevalta rumpalilta tulla Seraa paremmaksi?

Vierailija
20.01.2024 |

Ajattelin ottaa tällaisen haasteen. Olen soittanut rumpuja ehkä 15 minuuttia elämäni aikana. Tilaan jotkut aloittelijan sähkörummut ja katson pitkäänkö menee ennen kuin taitoni ovat sellaisella tasolla että soitan Seran suohon mennen tullen.

Itse veikkaan siihen menevän ehkä kolmisen kuukautta. Time minulla on parempi jo nyt, joten vain perustekniikka pitää enää opetellla.

Kommentit (2340)

Vierailija
861/2340 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sera on opettanut improvisoinnista minulle enemmän kuin kukaani!. :) Kun Sera soittaa vapaata "improa", hänhän siis soittaa rumpusetilllä melodioita kuin joku lyömäsoitinten Charlie Parker!! :)) Tämä oivallus unlockkasi "impron" salat omaan soitto arsenaaliin! :)) Nyt minäkin "improan" melodioita ,, enkä itse asiassa voi estää melodioita tulemasta vaikka haluaisinkin ja ideathan ei enää lopu!! :)) Ehkä seuraavaksi Seran amfi setti testiin ettei toteutuspuoli töki,, ;)

Vierailija
862/2340 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on sinun mielipiteesi. En usko että kovinkaan moni ajattelee asiasta niin. Ehkä vaan sinä itse?

Asiat on jo todistettu ketjussa aiemmin esitetyissä videoissa. Niiden uudelleen laittaminen olisi spämmiä. Jos et ymmärrä ja asioita soittotaidottomana jankuttajana usko, niin siihen en voi auttaa.  

En edes ymmärrä mistä sinä puhut eikä kyllä kiinnostakaan.

Esitetyt videot löytyy keskustelusta. Jos et tosiaan edes ymmärrä mitään soittoaiheesta, niin miksi jankutat?

Pystytkö esittelemään varustustasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
863/2340 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

amfi setti testiin ettei toteutuspuoli töki,, ;)

Mikä on amfisetti?

Vierailija
864/2340 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on sinun mielipiteesi. En usko että kovinkaan moni ajattelee asiasta niin. Ehkä vaan sinä itse?

Asiat on jo todistettu ketjussa aiemmin esitetyissä videoissa. Niiden uudelleen laittaminen olisi spämmiä. Jos et ymmärrä ja asioita soittotaidottomana jankuttajana usko, niin siihen en voi auttaa.  

En edes ymmärrä mistä sinä puhut eikä kyllä kiinnostakaan.

Esitetyt videot löytyy keskustelusta. Jos et tosiaan edes ymmärrä mitään soittoaiheesta, niin miksi jankutat?

Pystytkö esittelemään varustustasi?

Kannattaisi sinunkin ottaa oppia Seran ammattita taitoisesta ja valoisasta asenteesta. :)) Olen jatkanut Seran tekniikoita treenaamalla mutta sellaisella twistillä että joka raajassa on kahden kilon painot!! Sitten kun soittaa ilman painoja niin kylä lähtee!! :)) Soitan "improa" joka päivä ainakin tunnin ja silloin koko autotalli on höyryssä kun äijä tykittää!! :))

Vierailija
865/2340 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tosi hienoa olla maailman parhaita jossain kuten Serafi on. Tykki tykittää! Boom!

Vierailija
866/2340 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan tosi hienoa olla maailman parhaita jossain kuten Serafi on. Tykki tykittää! Boom!

Serafin ainoa tehtävä on julistaa Jumalan suuruutta.

Vierailija
867/2340 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Serafin ainoa tehtävä on julistaa Jumalan suuruutta.

Jumala on suuri!

Vierailija
868/2340 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
869/2340 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harjoituksena vaikutti oikeastaan aika huonolta. Samaan harjoitukseen voisi lisätä enemmän independenceä, jotta hyödyistä tulisi oikeasti mahdollisimman laaja-alainen.

Timen harjoittelu on itsessään tietenkin aina hyvä. Tämä on kuitenkin vain mielipiteeni, enkä ole alan asiantuntija.

Vierailija
870/2340 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harjoituksena vaikutti oikeastaan aika huonolta. Samaan harjoitukseen voisi lisätä enemmän independenceä, jotta hyödyistä tulisi oikeasti mahdollisimman laaja-alainen.

Timen harjoittelu on itsessään tietenkin aina hyvä. Tämä on kuitenkin vain mielipiteeni, enkä ole alan asiantuntija.

Voitko esitellä videon, jossa on hyvä harjoitus?

Vierailija
871/2340 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Vierailija
872/2340 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voitko itse esitellä videon, jossa on mielestäsi hyvä harjoitus ja purkaa sen? Oletko alan asiantuntija?

Vierailija
873/2340 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Jotta ketjun lukijat oppisi jotain.

Vierailija
874/2340 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voitko itse esitellä videon, jossa on mielestäsi hyvä harjoitus ja purkaa sen? Oletko alan asiantuntija?

En ole. Jos itse olet, niin voitko esitellä videon, jossa on mielestäsi hyvä harjoitus?

Vierailija
875/2340 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Jotta ketjun lukijat oppisi jotain.

Mitä he siitä oppisivat? Kannattaa varmaan mennä ammattilaisilta kysymään esim. muusikoiden.nettiin aiheesta lisää.

Vierailija
876/2340 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole. Jos itse olet, niin voitko esitellä videon, jossa on mielestäsi hyvä harjoitus?

En ole ja lukutaitoisille tämäkin asia varmaan pitäisi olla selvää.. Voitko itse esitellä videon, jossa on mielestäsi hyvä harjoitus ja purkaa sen? Osaatko muuten edes lukea?

Vierailija
877/2340 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla lisätä? Tuo on harjoituksena aika hankala ja kehittävä.

Vierailija
878/2340 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole. Jos itse olet, niin voitko esitellä videon, jossa on mielestä

Minkälaisesta rummunsoitosta tykkäät?

Vierailija
879/2340 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siinä nyt on yksi video vähän samaan teemaan. Maailmankuulu rumpali esittelee harjoituksen, jonka hän on myös implementoinut soitossaan. Independence on täysin eri luokkaa. Rytminen ulosanti ei ole vaan sekvenssi. Harjoitus on vaikea kokonaisuudessaan, mutta se opettaa mielestäni rumpujen soitosta todella paljon monella eri tasolla.

Jokainen soittakoon ja harjoitelkoon miten parhaaksi kokee. Minä en ole alan ammattilainen.

Vierailija
880/2340 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siinä nyt on yksi video vähän samaan teemaan. Maailmankuulu rumpali esittelee harjoituksen, jonka hän on myös implementoinut soitossaan. Independence on täysin eri luokkaa. Rytminen ulosanti ei ole vaan sekvenssi.

Independencellä ei ole yhtään mitään tekemistä esittelemäsi harjoituksen kanssa. Soittaja soittelee perusparadiddlejä.