Kuinka pitkään kestäisi aloittevalta rumpalilta tulla Seraa paremmaksi?
Ajattelin ottaa tällaisen haasteen. Olen soittanut rumpuja ehkä 15 minuuttia elämäni aikana. Tilaan jotkut aloittelijan sähkörummut ja katson pitkäänkö menee ennen kuin taitoni ovat sellaisella tasolla että soitan Seran suohon mennen tullen.
Itse veikkaan siihen menevän ehkä kolmisen kuukautta. Time minulla on parempi jo nyt, joten vain perustekniikka pitää enää opetellla.
Kommentit (2340)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on sinun mielipiteesi. En usko että kovinkaan moni ajattelee asiasta niin. Ehkä vaan sinä itse?
Asiat on jo todistettu ketjussa aiemmin esitetyissä videoissa. Niiden uudelleen laittaminen olisi spämmiä. Jos et ymmärrä ja asioita soittotaidottomana jankuttajana usko, niin siihen en voi auttaa.
En edes ymmärrä mistä sinä puhut eikä kyllä kiinnostakaan. Niin sekavaa tekstiä tuntuu olevan, ettet varmaan edes tiedä mistä keskustellaan. Mutta jauha toki paskaasi vielä. Sen sinä ainakin osaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on sinun mielipiteesi. En usko että kovinkaan moni ajattelee asiasta niin. Ehkä vaan sinä itse?
Asiat on jo todistettu ketjussa aiemmin esitetyissä videoissa. Niiden uudelleen laittaminen olisi spämmiä. Jos et ymmärrä ja asioita soittotaidottomana jankuttajana usko, niin siihen en voi auttaa.
En edes ymmärrä mistä sinä puhut eikä kyllä kiinnostakaan.
Esitetyt videot löytyy keskustelusta. Jos et tosiaan edes ymmärrä mitään soittoaiheesta, niin miksi jankutat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esitetyt videot löytyy keskustelusta. Jos et tosiaan edes ymmärrä mitään soittoaiheesta, niin miksi jankutat?
Ei kukaan halua niitä sinun improvisaatiovideoitasi katsella. Kysymys on ollut siitä motorisesti ainoa "lajiaan" väitteistä. Joko niistä on todisteita tai sitten ei. Piste. Siinä on vaihtoehdot. Sinun mieltymykset omiin improvisaatiovideoihin ei liity siihen keskusteluun millään tavalla.
Jauhat vaan paskaa minkä kerkeät. Mihinkään muuhun sinusta ei nähtävästi ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan halua niitä sinun improvisaatiovideoitasi katsella. Kysymys on ollut siitä motorisesti ainoa "lajiaan" väitteistä. Joko niistä on todisteita tai sitten ei.
Todisteet on jo aiemmin esitelty. Jos et niitä usko tai ymmärrä, asialle ei voi mitään.
Niin jossain vauvaforumilla joku video? Siinäkö on sinun todisteesi väitteestä että olet motorisesti maailman paras?
Saattaa olla yllättävä tieto sinulle, mutta tämä paikka ei todellakaan ole koko maailma.
Mutta ei sen puoleen. Eipä täälläkään muut ole sinua parhaaksi hehkuttanut kuin vain sinä itse.
Vierailija kirjoitti:
Mutta ei sen puoleen. Eipä täälläkään muut ole sinua parhaaksi hehkuttanut kuin vain sinä itse.
Varmaan hienoa olla parhaita jossain. Oletko sinä jossain asiassa maailman parhaita?
En todellakaan. Enkä tule todennäköisesti olemaankaan ja se on ihan fine. Ainakaan en kuvittele olevani jotain mitä en ole, toisin kuin sinä.
Löytyykö Seralta muuten sellaista videota jossa hän improvisoi rummuilla taustanauhan päälle?
Vierailija kirjoitti:
Löytyykö Seralta muuten sellaista videota jossa hän improvisoi rummuilla taustanauhan päälle?
En usko, mutta sellainen video löytyy kyllä missä hän esittelee omasta mielestään maailman parasta motoriikkaansa.
Mikä tai kuka hitto on Sera? Ketju on ollut jo kuukauden mutten ole lukenut.
Vierailija kirjoitti:
En usko, mutta sellainen video löytyy kyllä missä hän esittelee omasta mielestään maailman parasta motoriikkaansa.
Sellainen video on tosiaan esitelty. Ensimmäinen lajiaan maailmassa. Aika hieno saavutus sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Yli 1000 kappaletta.
Joops.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan. Enkä tule todennäköisesti olemaankaan ja se on ihan fine. Ainakaan en kuvittele olevani jotain mitä en ole, toisin kuin sinä.
Kullin käyryys?
Vierailija kirjoitti:
Tämä on yhden hullun jankkausketju. Keskustelee täällä lähinnä vain itsensä kanssa. Samaisella henkilöllä on pakkomielle rumpujen soittamisen lisäksi narsismiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on yhden hullun jankkausketju. Keskustelee täällä lähinnä vain itsensä kanssa. Samaisella henkilöllä on pakkomielle rumpujen soittamisen lisäksi narsismiin.
Sera on tosi tunnettu Muusikoiden.netissä ja Drummerworld-palstalla. Maailman parhaita improvisaatiossa. En usko, että hänen tarvitsee jollain vauvapalstalla esitellä taitojaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En edes ymmärrä mistä sinä puhut eikä kyllä kiinnostakaan. Niin sekavaa tekstiä tuntuu olevan, ettet varmaan edes tiedä mistä keskustellaan. Mutta jauha toki paskaasi vielä. Sen sinä ainakin osaat.
Kannattaisi sinunkin ottaa oppia Seran ammattita taitoisesta ja valoisasta asenteesta. :)) Olen jatkanut Seran tekniikoita treenaamalla mutta sellaisella twistillä että joka raajassa on kahden kilon painot!! Sitten kun soittaa ilman painoja niin kylä lähtee!! :)) Soitan "improa" joka päivä ainakin tunnin ja silloin koko autotalli on höyryssä kun äijä tykittää!! :))
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi sinunkin ottaa oppia Seran ammattita taitoisesta ja valoisasta asenteesta. :)) Olen jatkanut Seran tekniikoita treenaamalla mutta sellaisella twistillä että joka raajassa on kahden kilon paino
NÄin se on. SEra on parhaita improvisaatiossa.
Eri videot on esitelty ammattilaisille ja niiden pohjalta Seraa pidettiin parhaana improvisaation saralla. Haluatko, että videot esitellään sinullekin?