Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmittaa, kun en tässä elämässä ehtinyt kokea oikeaa rakkautta

Vierailija
20.01.2024 |

Sellaista, jossa kumpikin osapuoli olisi yhtälailla rakastunut. Puhumattakaan mistään ihanasta nuoruudenrakkaudesta. 

Ehkä seuraavassa elämässä sitten..

Kommentit (78)

Vierailija
21/78 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. En tiedä minne elämä on kadonnut huomaamatta. Olisin halunnut kokea kuinka joku todella haluaa minua. En ole kokenut mieheltä koskaan edes sellaista halua, että vietettäisi kanssani 5 min.kauempaa sängyssä puuhailemassa. Saatika, että haluaisi useammin kuin kerran viikossa.  Vanhojen lehtien selailu on ollut aina miehelle mieluisampaa, eikä olla edes ikäloppuja vaan reilu 40 vuotiaita   Itse fantasioin harva se päivä istuvani hajareisin jonkun tuntemattoman sylissä harrastamassa edes kiihkeää suutelua. 

Rikkaiden länsimaiden ongelmia osa 678

Vierailija
22/78 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se "Suuri, oikea Rakkaus" on enimäkseen tyjää, romantikko löperöitten satua!

Tiedän kyllä monta pariskuntaa, jotka ovat toisilleen "oikeat".

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/78 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se elämän rakkaus voi löytyä vaikka vanhainkodissa....

Nämä ovat niitä ihmisiä, joilla on ollut vientiä koko elämänsä. Hylkiöstä ei tule suosittua vanhainkodissakaan.

Ap

Vierailija
24/78 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämä on tässä, kaikki. Mitään muuta ei ole. Eliöt hajoavat kuoltuaan alkuaineiksi. 

Että panostaisin tähän elämään, tähän hetkeen. Elämä kun voi loppua koska vain. 

Minkä takia miehistä löytyy noita säälinkerjääjiä ja ruikuttajia? Naiset ryhdistäytyvät ja etsivät sen miehen, jos sellaisen haluavat. Tai toteavat että elävät sinkkuna ja tekevät siitä elämästä parhaan mahdollisen.

Mutta miehet ruikuttavat ja valittavat tekemättä mitään itsensä tai kenenkään muunkaan hyväksi. Vastenmielistä. 

Muuten hyvä, mutta mä olen kyllä nainen..

Ap

Jokainen nainen saa onnellisen ydinperheen tekemällä aloitteen.

Vierailija
25/78 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämä on tässä, kaikki. Mitään muuta ei ole. Eliöt hajoavat kuoltuaan alkuaineiksi. 

Minkä takia miehistä löytyy noita säälinkerjääjiä ja ruikuttajia? Naiset ryhdistäytyvät ja etsivät sen miehen, jos sellaisen haluavat. Tai toteavat että elävät sinkkuna ja tekevät siitä elämästä parhaan mahdollisen.

Mutta miehet ruikuttavat ja valittavat tekemättä mitään itsensä tai kenenkään muunkaan hyväksi. Vastenmielistä. 

Ap

Ei todellakaan saa. Osa saa miehen, joka tyytyy suhteeseen, koska nainen on tullut tarjoamaan itseään eikä parempaakaan ole juuri nyt näköpiirissä.

Ap

Vierailija
26/78 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä ehditte!

Ei valitettavasti ehdi enää keski-ikäisenä ja rumana sellaista tulla elämään. 

Ao

Milloinkas aattelit kuolla? - Itse olen 40+ vuotias, nuoruuuden rakkautta en enää ennätä kokea mutta loppuelämäni rakkaudelle olisi tilaa. Ei ole exiä tai lapsia tai mitään muutakaan kummittelemassa tai esteenä. Olen vapaa! - Mutta toki "jo" oppinut kunnioittamaan ja arvostamaan itseäni niin paljon, että onneksi se aika, jolloin olisijn ollut valmis tai halukas parisuhteeseen lähes kenen hyvänsä kans on taakse jäänyttä elämää. 

Sitten kun sen aika on. 

Ap

No tuo kuullosti vähän paremmalta. - Mielessäni ennätti käydä jo jotain paljon traagisempaa. Kyllä minäkin olen kokenut tuskaa siitä, että en ole itselleni kumppania löytänyt - Myös itse inhon tunteet ovat olleet tosinaan aika vahvoja. - Ilman muita arvokkaita ja paljon antaneita ihmissuhteita olisin saattanut tulla hulluksi. Eivät he tietenkään ole sama kuin elää ja olla parisuhteessa ja kolea asioita sen yhden ja erityisen kanssa.

Mutta ainakin jollain tavoin nämä läheiset ihmiset elämässäni osoittavat, että kykenen ja pystyn vastavuoroiseen kommunikaatioon ja ihmissuhteisiin, enkä ole niin reppana, ettei kukaan haluaisi olla missään tekemisessä kanssani ja ovat heitä, joiden kanssa voin tosinaan jakaa ja kokea asioita ja tapahtumia jne yhdessä. - Olkoonkin, että lienenkö vähän konservatiivi kun koen myös, että on asioita jotka kuuluvat minusta  parisuhteeseen kahden ihmisen välille, eikä kenellekään muulle.  

Vierailija
27/78 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisena sen rakkauden ajattelet? Tuo ihana rakastumisvaihe kestää pari vuotta maksimissaan ja sen jälkeen alkaa työnteko parisuhteen eteen ja kärsimys. Tulos = rakkaus kestää noin 7-10 vuotta valtaosassa normaaleja tapauksia.

Vierailija
28/78 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa.

t. N64v

Vierailija
29/78 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä ehditte!

Ao

Älä sano! Tätinikin on kuin rakastunut teini ja melkein 70 vee :)

Vierailija
30/78 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten naiset voivat edes onnistua tuossa, että vetävät koko elämä ilman rakkautta, vaikka sitä toivovat? Oletteko niin rumia, ettei kukaan halua pysyvää suhdetta, niin tajuttoman vaativia vai muuten vaan totaalisen hankalia persoonia? Työskentelen naisvaltaisella alalla ja juuri kukaan ei ole sinkku. Ja ne, jotka ovat, ovat sitä maksimissaan 3-6kk ja uusi löytyy lähes heti. Mitä te teette niin väärin?

Vierailija
31/78 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä ehditte!

Ao

Älä sano! Tätinikin on kuin rakastunut teini ja melkein 70 vee :)

Ja tämä on tätisi ensimmäinen suhde ja alkanut vastikään?

Ap

Vierailija
32/78 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä ehditte!

Ao

Miksi ei? Mä tapasin mieheni 51v.

Vierailija
33/78 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälaisena sen rakkauden ajattelet? Tuo ihana rakastumisvaihe kestää pari vuotta maksimissaan ja sen jälkeen alkaa työnteko parisuhteen eteen ja kärsimys. Tulos = rakkaus kestää noin 7-10 vuotta valtaosassa normaaleja tapauksia.

Sellaisena, että tuo ihana rakastumisvaihe auttaa kantamaan myös niiden vaikeiden vaiheiden yli. 

Ap

Vierailija
34/78 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. En tiedä minne elämä on kadonnut huomaamatta. Olisin halunnut kokea kuinka joku todella haluaa minua. En ole kokenut mieheltä koskaan edes sellaista halua, että vietettäisi kanssani 5 min.kauempaa sängyssä puuhailemassa. Saatika, että haluaisi useammin kuin kerran viikossa.  Vanhojen lehtien selailu on ollut aina miehelle mieluisampaa, eikä olla edes ikäloppuja vaan reilu 40 vuotiaita   Itse fantasioin harva se päivä istuvani hajareisin jonkun tuntemattoman sylissä harrastamassa edes kiihkeää suutelua. 

Rikkaiden länsimaiden ongelmia osa 678

Miten ja mistä syystä luulet ihmisten lisääntyvän vaikkapa Afrikassa? 

Vierailija
35/78 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten naiset voivat edes onnistua tuossa, että vetävät koko elämä ilman rakkautta, vaikka sitä toivovat? Oletteko niin rumia, ettei kukaan halua pysyvää suhdetta, niin tajuttoman vaativia vai muuten vaan totaalisen hankalia persoonia? Työskentelen naisvaltaisella alalla ja juuri kukaan ei ole sinkku. Ja ne, jotka ovat, ovat sitä maksimissaan 3-6kk ja uusi löytyy lähes heti. Mitä te teette niin väärin?

Sen kun tietäisi. Ainakin olen ruma.

Ap

Vierailija
36/78 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin harmittaa. Mutta olenkin kiltti ja kunnollinen mies. Tiesin jo 12 vuotiaana etten saa koskaan rakkautta ja olen jo 48 vuotias. Koulun discossa hain yhtä rillipäistä tyttöä tanssimaan ja se sanoi ei lähde koska olen ruma. Siitä tiesin etten koskaan saa rakkautta.

Vierailija
37/78 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä ehditte!

Ao

Tiedän yhden ruman pariskunnan joilla on lapsikin. Lapsi on kyllä melko nätti. Vanhemmista ei kumpikaan. Ovat mukavia kyllä. Oma asennekin ratkaisee aika paljon. Jos olet jo luovuttanut niin se näkyy sinusta. 

Vierailija
38/78 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei todellakaan saa. Osa saa miehen, joka tyytyy suhteesee

Onko joku ero, jos mies tarjoaa itseään? 

Vierailija
39/78 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sai sinut ajattelemaan, että ap on mies?  Ajattelen apn tavoin ja olen nainen. Olisi tosiaan ollut ihana rakastaa ja saada rakkautta. Jostain syystä ei onnistunut. Kohtaamisethan ovat suurta sattumaa. 

Vierailija
40/78 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen kun tietäisi. Ainakin olen ruma.

Ap

No en minäkään oikein mitään muuta keksi. Mutta rumatkin voivat olla parisuhteessa, ainakin minä olen nähnyt useampiakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi