Miksei vaatteet mene kaupaksi tori.fi?
Laitoin edullisia hintoja täysin uusille vaatteille 3-4 e.. Ei mene kaupaksi?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Ja hääpuvun myyminen se vasta vaikeaa on. Edes puoli-ilmaiseksi ei meinaa kelvata. Ei välttämättä edes ilmaiseksi.
Muistelepa itse kuinka montaa hääpukua sovittelit ennen kuin päädyit valintaasi. Todennäköisesti sitä piti vielä muokata juuri sinulle sopivaksi. On erittäin epätodennäköistä, että se istuisi kenellekään ilman muutoksia ja hääpukuun ne on erittäin työläitä tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Kirpparilla voisi mennä paremmin kaupaksi
Kirpputorikauppa on pk-seudulla ainakin hiljentynyt ihan älyttömästi. Yli 10 vuotta ollaan kirppistelty sekä myyjän että ostajan roolissa, eikä näin huonoa myyntivuotta ole ollut koskaan aiemmin. Viime keväänä kauppa tuntui hyytyvän kokonaan, samanlaisia kokemuksia on myös muilla tutuilla.
Mä oon saanut torissa merkkivaatteet kaupan. Adidasta ja Nikea lähinnä. Ovat olleet uudenveroisia. Hinta kohdillaan niin ei ole tarvinnut tinkiä edes. Ei sielläkään mitään h&m kamaa kannata edes yrittää kaupan. Viekää kierrätykseen.
Sitten kun tulee ero, niin vasta vi...taakin. Ei kaikilla mene vaatteet pilalle yhden käytön jälkeen. Tiedätkö, että monet juhlavaatteet vuokrataan?