Tein makaroonilaatikkoa pitkästä aikaa.
Kommentit (20)
Peruna on terveellisempää. Laita perunalaatikkoa.
Makaronilaatikon valmistuksessa onkin tehty viime aikoina uusia innovaatioita
Makaronilaatikko on tulotasosta riippumatta kotiruokien aatelia 😋
Voi jessus ,kun mä teen aina herkullista, mehevää makaroonilaatikkoa. Olisi vaikka rahaa kalleimpaan kaviaariin tms.mutta kyllä perusruoka on taivaallisen hyvää.
Teitkö Compass groupin janakkalan reseptillä.
Vierailija kirjoitti:
En tosiaan en ole niin huono kokki.
Vierailija kirjoitti:
Makaronilaatikko on tulotasosta riippumatta kotiruokien aatelia 😋
Omassa taloudessani siitä ei taas olla pidetty vuosikausiin, ei minkäänlaisina versioina. Itse pidän kyllä aivan perinteisestä versiosta edelleen.
Mitäköhän italialaiset sanois jos kuulis että heidän keksimälleen ruoalle on tehty tällainen pyhäinhäväistys täällä Härmässä? Ja sitä vielä pidetään suurena herkkuna vauvasta vaariin kautta maan.
Vierailija kirjoitti:
Peruna on terveellisempää. Laita perunalaatikkoa.
Kyllä. vanha perinteinen lihaperunalaatikko on ihan parasta ruokaa.
Näyttikö paremmalta kuin Janakkalan makaronilaatikko?
Vierailija kirjoitti:
Resepti on liikesalaisuus.
Maustepippuri ei kuulu makaroonilaatikkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Resepti on liikesalaisuus.
:D
Vierailija kirjoitti:
Näyttikö paremmalta kuin Janakkalan makaronilaatikko?
Näyttää varmasti , on uunissa vielä 10 minuuttia.
Meillä tehdään liha tai kasvisfondeihin, jää maito ja munat pois.
Minä teen huomenna.Siitä riittääkin sitten kolmelle päivälle.😋 nam 😋
Tosi hyvää tuli. Maistuisi varmaan kaikille koululaisille. Veljeni 5 luokkalainen ainakin tykkää, on meinaa täällä kylässä nyt luonani pelaamassa pelejä.
Paras makaronilaatikko on tässä! Tämä Kari Aihisen pelllinkiläinen makaronilaatikko on hitti. Mehevän liha-makaronilaatikon salaisuus on se, että laatikon annetaan tekeytyä jääkaapissa yön yli ennen paistamista.
https://www.mtvuutiset.fi/makuja/reseptit/resepti/makaronilaatikko-kari…
Tämä makaroonilaatikko ohje on ihan herkkuani ja kun sen tekee edellisenä iltana makuuntumaan jääkaappiin niin ihan parasta.
Tosin pekoonin, kerman ja munan korvaan juustoraasteella.
Laitan makeeta paprikamaustetta, oregaanoo, grillimaustetta, kurkumaa ja aromat suolaa.
Mulla on tällä hetkellä hesarin reseptin mukaan tehtyä vegemakaronilaatikkoa. Hyvää sekin, tosin kuivattuja metsäsieniä en tähän hätään löytänyt, ni tein ilman
Njaah.
Jauheliha jota siinä käytän maksaa hieman yli 6€/pkt. Ja ostan niitä 2pkt. Siihen sitten sininen maito, juustoraaste, mauste-ja mustapippuri, munat, makaroni etc.