Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sulla ohuet ja hennot hiukset?

Vierailija
20.01.2024 |

Aina väitetään, että suomalaisilla on, mutta en usko tähän. 

Itselläni on paksut hiukset, jotka kasvavat nopeasti ja pysyvät hyväkuntoisina vaikka vyötärömittaisinakin. Ikää 42 ja ihan suomalainen olen.

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hennot ja ohuet hiukset. Ja kuten katukuvasta näkyy, niin on monella muullakin. 

Vierailija
2/72 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, on. Olisin mielelläni ottanut samalaiset hiukset mitä aloittajalla on, mutta äiti valitsi huonohiuksisen miehen isäkseni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä. Suvussa on myös vahvempia hiuksia mutta niitä en perinyt.

Vierailija
4/72 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ihan normaalit. Kampaajan mukaan yksittäinen hius on ohut, mutta hiuksia on paljon.

Vierailija
5/72 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vähän, uskon että muilla on paljon paljon ohuempiakin. Voidaan laula pieni ja hento ote, ihmisestä kiinni. :)

Vierailija
6/72 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvat hapset. 

Vierailija
7/72 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohuet on meidän perheen kaikilla naisilla.

Vierailija
8/72 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohuet on, sisko sai ne paksukutrigeenit.

Vierailija
9/72 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Kampaajien ilmeet vaihtelevat epätoivosta kauhuun kun näkevät urakan. Viimeisen neljä vuotta olen karsinut enimmät itse, kun en jaksa kuunnella sitä ihmettelyä ja huokailua.

Vierailija
10/72 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin ohuet ja hennot. Muilla perheessäni tosin on paksut. Hyvä puoli hiuksissani on taipuisuus. Lyhyenä lähes kiharat. 

Vierailija
11/72 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, ikävä kyllä. Veli on perinyt äidin puolelta paksut hiukset :(

Vierailija
12/72 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heurekassa oli aikoinaan mittauslaite ja yksittäinen hiukseni paljastui paljon keskivertoa ohuemmaksi siinä. 

Vierailija
13/72 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, ja todellakin jokainen uusi kampaaja siitä ilmoitti. Annoinkin tukan kasvaa, pidän pikku nutturalla ja leikkaan itse latvat. 15v ajan ei ole enää kukaan tukkaani kauhistellut. Veljeni oli myös saanut uudelta parturilta voivottelun tukastaan, eipä mennyt hälle toiste. Miten ammattilaisetkin voivat olla näin törppöjä, kyseessä ei harvinainen ominaisuus eikä ihmisen itsensä aiheuttama. Minä jopa tykkään silkinpehmeästä ja kiiltävästä tukastani. 

Vierailija
14/72 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksittäinen hius on hento pohjoismaiseen tyyliin, mutta niitä hiuksia on paljon joten siinä mielessä näyttävät kyllä  paksuilta kun esim. letille laittaa.

Vierailija
15/72 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karheat, taipuisat ja paksuhkot löytyy.

Vierailija
16/72 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena oli paksut, iån myötä ohentuneet puoleen, nyt varmaan aika keskiverrot 

Vierailija
17/72 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On, ja todellakin jokainen uusi kampaaja siitä ilmoitti. Annoinkin tukan kasvaa, pidän pikku nutturalla ja leikkaan itse latvat. 15v ajan ei ole enää kukaan tukkaani kauhistellut. Veljeni oli myös saanut uudelta parturilta voivottelun tukastaan, eipä mennyt hälle toiste. Miten ammattilaisetkin voivat olla näin törppöjä, kyseessä ei harvinainen ominaisuus eikä ihmisen itsensä aiheuttama. Minä jopa tykkään silkinpehmeästä ja kiiltävästä tukastani. 

Hyvä sinä! Itsekin ohuthiuksena harmittaa ja satuttaakin ne kauhistelut kuinka ko hiukset eivät saisi olla pitkät. Minä pidän pitkistä hiuksista enkä ymmärrä miksi lyhyet ja ohuet olisivat viehättävämmät, nyt kun ne saa kiinni voi sentään tehdä kampauksiakin. Enkä kyllä tähän ikään mennessä ole nähnyt oikeasti mitään lirutukkia joita kauhistella, sairauksien aiheuttamat asia erikseen (eikä niitäkään kauhistella pidä!). En tiedä kuinka moni on edes miettinyt mitä mieltä on hennoista ja ohuista hiuksista, se vaan tuntuu kuuluvan asiaan että ne ovat ehdoton nounou varsinkin pitkinä.

Vierailija
18/72 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sulla ap välttämättä hius ole sen paksumpaa kuin muillakaan vaan sitä karvaa on vaan enemmän. Kyllä se siitä harvenee kun vaihdevuodet iskee päälle, oota vaan.

Vierailija
19/72 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Törkeitä kampaajia. Erittäin "ammattimaista".

Vierailija
20/72 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ohuet on. Ne on just hyvät, kuivaa hetkessä pakkasella, joten ei palellu.