Naisystävän pukeutuminen ja ruoat
Olen tapaillut muutaman kuukauden erästä naista. Vaikuttaa mukavalta ja tuntuu olevan järki päässä. On rauhallinen.
Mutta hän pukeutuu kotonaan maastokuvioisiin trikoisiin, huppariin ja villasukkiin. Ruoaksi tekee aina jotain kanaa kasviksilla tai kalaa kasviksilla. Liikkuu paljon. Jotenkin liian aktiivinen nainen. En ole kehdannut sanoa hänen kotivaatteista, että ovat jotenkin nolot mun mielestä.
Naisella ikää 45 vuotta, lapsia ei ole. Mulla on ikää 48 vuotta, 2 aikuista lasta. En vaan pidä tämän naisen kotivaatteista yhtään. Miten tähän kannattaisi suhtautua??
Kommentit (55)
Mitä hällä pitäis olla päällä? Koti-ihminen mikä kehtaa käyttää sunkin nähden kotivaatteitaan.
Tykkäisitkö jos sillä olisi velourinen kotiasu?
Miehille on useasti sanottu maksullisista. Nainen pysyy tietynlaisena eikä saavu elämääsi aiheuttamaan ylimääräistä häiriötä.
Miten itse pukeudut? Toivoisit ilmeisesti romanttisempia asuvalintoja naiselta. Osta hänelle joku nätti vaate.
Pitäisi olla kauluspaita kotonakin ja prässihousut sekä nutturakampaus.
🇺🇦🇮🇱
Osta hänelle sellaiset vaatteet, joissa haluat hänet nähdä. Kotona nyt yleensä pukeudutaan rennosti.
Siis mitä kotona sitten pitäisi olla päällä? Käsittämätöntä kritiikkiä.
No mites, ap, jos ihan vaan jättäisit sen s i a n ?
Nyt en kyllä minäkään ymmärrä tätä ongelmaa. Kyllä kai kotona saa rennosti pötkötellä. Se maastokuvio -ko tässä nyt hiertää? Maastoutuuko sisustukseen, etkä näe missä hän menee?
Ja jos noin kovasti häiritsee niin sano hänelle, et hei mä haluaisin ostaa sulle jotain uusia vaatteita? Ja sit valmiiksi olisit etsinyt vaikka jotain kuvia kotivaatteista joista tykkäät. Näytät niitä, et eikös tässä olis kivoja vaatteita...
Mutta etene varovasti.
Kerroppa ap ,mitä hänen pitäisi kotona laittaa päälle, että miellyttäisi sinun silmää.
Minä olen saman ikäinen ja välittömästi , kun tulen kotiin, niin vaihdan oloasun päälle. Näin olen tehnyt aina ,eikä se tule muuttumaan. Töissä olen tip top pukeutunut, koska työni vaatii sen.
Vierailija kirjoitti:
Nyt en kyllä minäkään ymmärrä tätä ongelmaa. Kyllä kai kotona saa rennosti pötkötellä. Se maastokuvio -ko tässä nyt hiertää? Maastoutuuko sisustukseen, etkä näe missä hän menee?
Ja jos noin kovasti häiritsee niin sano hänelle, et hei mä haluaisin ostaa sulle jotain uusia vaatteita? Ja sit valmiiksi olisit etsinyt vaikka jotain kuvia kotivaatteista joista tykkäät. Näytät niitä, et eikös tässä olis kivoja vaatteita...
Mutta etene varovasti.
Kyllä mä heittäisin miehen ovesta ulos jos alkaisi kitistä siitä mitä pidän KOTONA päällä. Miksi kokoajan pitäisi miellyttää miestä?
Niin ,mitä hänellä pitäisi olla kotona päällä? Farkut? Tai jotain muuta epämiellyttävän puristavaa?
En ymmärrä ongrlmaa
Olet tyhmä. Jokainen saa pukeutua niin kuin haluaa. Ei hän ole tarkoitettu sinua miellyttämään. Itseä ärsyttäisi jos joku yrittäisi määrätä miten minä pukeudun.
Hahaha onkohan tämä provo :----D Mukava, järkevä, terveellisesti syövä, vieläpä kokkaava ja liikunnalla kehostaan huolta pitävä nainen ja aivan normaalit kotivaatteet hiertää sinua.. Itket siitä täällä..
Jos tämä ei ole pila niin tee palvelus naiselle, säästä teidän molempien aikaa ja lopeta tapailu. Varmasti hänelle löytyy arvoisensa mies kenen kanssa voivat treenata, syödä hyvin ja rentoutua kotona trikoissa ja huppareissa niin että villasukat pyörii jaloissa ja nännit sokkeleissaan.
Kuulostaa terveeltä. Siis nainen.
Miksi sun pitäisi alkaa avautua vaatteista? Ilmeisesti et pidä naisen ominaisuuksista: pukeutuminen ja aktiivisuustaso. Oletan, että aikuisena ihmisenä osaat tehdä tästä oikeat johtopäätökset, eivätkä ne todellakaan ole aiheesta avautuminen naiselle.
Onko sinulla muita ongelmia?