"14-vuotias ryöstettiin nöyryyttävällä tavalla" - Äiti syytteeseen, koska meni kovistelemaan lapsensa ryöstäjiä!
Suomi on kyllä uskomaton maa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597ecaf9-4730-4974-a45a-1cd51fcc0ef8
Kommentit (204)
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on ihan virheellinen juttu, ei äiti ole mitään kostanut, vaan edesauttanut oikeuden toteutumista ja tehnyt mitä poliisi ei ole. Kostaminen olisi silmä silmästä -mentaliteettia eli että ryöstäjät olisivat joutuneet samanlaiseen kohteluun.
Poliisi sai varmaankin aikaan vain kysyä: "ettekö voisi muuttaa toiselle paikkakunnalle?"
Äiti teki aivan oikein ja olen itse äitinä pitänyt huolen siitä, ettei lapsiani kiusattu. Riitti, kun kerran piti kovan puhuttelun muitten edessä kiusaajalle niin vihaisena, että se varmasti näkyi ja kuului, niin kersa itki ja pyyteli anteeksi. Maineeni kauhuäitinä kiiri nopeasti eikä toista tspausta tullut.
Vierailija kirjoitti:
Äiti teki aivan oikein ja olen itse äitinä pitänyt huolen siitä, ettei lapsiani kiusattu. Riitti, kun kerran piti kovan puhuttelun muitten edessä kiusaajalle niin vihaisena, että se varmasti näkyi ja kuului, niin kersa itki ja pyyteli anteeksi. Maineeni kauhuäitinä kiiri nopeasti eikä toista tspausta tullut.
Oikein!
Vierailija kirjoitti:
Sellaset sankaritarinat sieltä.
Uskon että tämä on hyvä keino, ainakin parempi kuin lässytys. Kiusaajan pitää kunnolla kokea nahoissaan, että tästä ei hyvää seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija
20.01.2024 | 12:59
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija kirjoitti:
En ole uhannut ketään netissä. Jos huomautan palstan säännöistä se ei ole uhkaus. Sen sijaan minun henkeä on tässä ketjussa uhattu siitä voidaan sitten puhua uhkaajan kanssa poliisin kanssa.
oletko noiden poikien äiti vai et? Olet jo muutaman kerran poistanut kysymykseni!
En ole. Olen keskii ikäinen mies ja oikeustradenomi. kuka sinä olet?
Ai oikein oikeustradenomi tällä kertaa. Illalla viimeistään olet taas lääkäri.
Ohis mutta oikeustradenomiksi nyt pääsee kuka tahansa.
-eri
No näytähän.
Tällaisia niljakkeita on odotettavissa enemmänkin nykyisenlaisella vapaalla kasvatusmuodolla missä tekemisistä ei tule mitään seurauksia. Mahtoi klopit yllättyä kun tulikin vähän selkään, mahdollisesti ensimmäistä kertaa elämässään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaset sankaritarinat sieltä.
Ymmärrettävästi sinulle täysin käsittämätöntä että joku kykenee muuhunkin kuin tuollaiseen nettihuuteluun.
Vierailija kirjoitti:
Olitko niitä äitejä, jotka estivät lapsesi kiusaamaa puolustamasta itseään? Näitkö vaivaa selvittääksesi, mitä tilanteessa oikeasti tapahtui? Kauhuäidin maine, kyllä.
Nämä kuvaajat riisuuntumaan pakottajat ja kenkien nuolettajat ynnä muut pitäisi tuomita lapseen kohdistuvasta seksuaalirikoksesta. Heidät pitäisi oikeastaan merkitä seksuaalirikollisiksi. Joissain Yhdysvaltojen osavaltioissa on käytäntö että muuttaessaan omaan asuntoon pitää rekisteröidyn seksuaalirikollisen käydä esittäytymässä naapureille, ovelta ovelle.
Ihmettelen nykymenoa, kun useimmat aikuiset tuntuvat uskovan, ettei heillä ole oikeutta puuttua muitten lasten tekemisiin. Sitten saa lukea lehdistä -ja tältä palstalta - miten joitain on kiusattu vuosikausia eikä kukaan ole tehnyt mitään.
Edellä kerrottiin hyvä, taatusti tepsivä keino lopettaa kiusaaminen stop tykkänään. Kehotan kaikkia vanhempia rohkeasti puuttumaan kiusaamiseen ja tekemään selväksi, ettei kiusaaminen ole sallittua.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen nykymenoa, kun useimmat aikuiset tuntuvat uskovan, ettei heillä ole oikeutta puuttua muitten lasten tekemisiin. Sitten saa lukea lehdistä -ja tältä palstalta - miten joitain on kiusattu vuosikausia eikä kukaan ole tehnyt mitään.
Edellä kerrottiin hyvä, taatusti tepsivä keino lopettaa kiusaaminen stop tykkänään. Kehotan kaikkia vanhempia rohkeasti puuttumaan kiusaamiseen ja tekemään selväksi, ettei kiusaaminen ole sallittua.
Juuri näin. Ainakaan koulu ei voi asialle mitään, kun hävyttömät penikat uhoo ja rellestää touhun mennessä koko ajan vaan pahemmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olitko niitä äitejä, jotka estivät lapsesi kiusaamaa puolustamasta itseään? Näitkö vaivaa selvittääksesi, mitä tilanteessa oikeasti tapahtui? Kauhuäidin maine, kyllä.
Meidän pihalla on kanssa yksi ulisijapoika, tällaisen leijonaäidin poika. Jos pihan leikit eivät hänen pillinsä mukaan, hän menee kotiinsa äidilleen itkemään ja sepittämään tarinoita. Äiti tulee pihalle tuhannen boforin voimalla huutamaan lapsille, hänelle ei todellakaan ole väliä mitä on oikeasti tapahtunut. Olen myös tässä tilanteessa kokenut, että matala äo ja aggressiivisuus korreloivat, hän vain huutaa myös aikuisille jos joku yrittää selvittää mitä tapahtui.
Olen kehoittanut lastani tulemaan kavereineen meille sisälle leikkimään kun tämä poika tulee pihalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän pihalla on kanssa yksi ulisijapoika, tällaisen leijonaäidin poika. Jos pihan leikit eivät hänen pillinsä mukaan, hän menee kotiinsa äidilleen itkemään ja sepittämään tarinoita. Äiti tulee pihalle tuhannen boforin voimalla huutamaan lapsille, hänelle ei todellakaan ole väliä mitä on oikeasti tapahtunut. Olen my
Yritätkö siis sano, että lastaan puolustava äiti ei voi olla oikeassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvinhän tuossa kävi. Suomessa on pienet tuomiot myös toiseen suuntaan. Eli aikuiset voi vähän kostaa lapsen puolesta ja selviää vain sakoilla. Voivat vielä kostaa uudestaankin jos haluavat. Jätkiä pelottaa varmasti.
Juuri näin. Ne tuomiot ovat jotain sakkoja, mitä helvetin väliä.
Ehdollista vankeutta syyttäjä ainakin vaatii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi mahdollisuus olisi hakata nuoren sijaan tämän faija. Silloin tämä nuori oppisi, että hänen teoistaan joutuvat kärsimään hänelle läheiset ihmiset. Oppisi myös isä hoitamaan osansa kasvatuksesta.
Rangaistus kuuluu rikoksen tekijälle iästä riippumatta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Ainakaan koulu ei voi asialle mitään, kun hävyttömät penikat uhoo ja rellestää touhun mennessä koko ajan vaan pahemmaksi.
Ja ne on yleensä niiden äitejä, jotka uskoo lapsukaistensa uhriutumiset epäreiluista opettajista ja ties mistä ja tulevat sitten kuin tuomiopäivän pasuunat viattomia härranterttujansa puolustamaan. "Sinä et Johannes ole tehnyt mitään pahaa, nyysk."
Teinirikollisille ei tule mitään mutta nuo aikuiset saa rikosrekisterin ja mahdollisti työpaikka menee. Näin Suomessa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän pihalla on kanssa yksi ulisijapoika, tällaisen leijonaäidin poika. Jos pihan leikit eivät hänen pillinsä mukaan, hän menee kotiinsa äidilleen itkemään ja sepittämään tarinoita. Äiti tulee pihalle tuhannen boforin voimalla huutamaan lapsille, hänelle ei todellakaan ole väliä mitä on oikeasti tapahtunut. Olen my
Miten tämä liittyi kommenttiin johon vastasit? Yritätkö vihjailla että kaikki koulukiusatuksi joutuneet ovat valehtelevia "ulisijoita" joiden juttuja ei pitäisi ottaa todesta?
Koskelan keississä oli huumeet kuviossa.