Keskeytetty yhdyntä
Olin viime vkl yökylässä Tideristä tapaamani miehen luona ja sitten päädyttiin sekstailemaan. Mulla oli kumeja mukana, mutta mies sanoi, ettei käytä koska ei tunnu hyvältä ja on terve. Jotenkin kiimmoissani suostuin ja sanoin, että ei saa päästää sisään sit, kun ei oo ehkäisyä. Mies ei tulut sisääni ja aika sotkuhan siitä tuli, kun rinnoille tuli.
Oon nyt vaan miettinyt olikohan fiksua.
Kommentit (7)
Eli ilman varmennettua tietoa mahdollisista sukupuolitaudeista, menit sekstaamaan ilman kumia random ukkelin kanssa? Mietipä uudestaan sitä että oliko fiksua. Kannattaisiko käydä testeissä?
Trollaus. Ei naiset kirjoittele suoraan palstalla tällaisia kuvauksia. Senkus pidät kumit. Ja pidättäydy vaikka miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Eli ilman varmennettua tietoa mahdollisista sukupuolitaudeista, menit sekstaamaan ilman kumia random ukkelin kanssa? Mietipä uudestaan sitä että oliko fiksua. Kannattaisiko käydä testeissä?
todellakin kannattaisi
Varaa wc paperia pari rullaa ensi kerralla mukaan kun annat pillua jännä jornijälle.
Ei kai peräsuolen kautta voi raskaaksi tulla? Spermat miestisuilla on kyllä kiihottavaa.