Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Kumppani löytyy kun lakkaa etsimästä ja osuu kohdalle kun sitä vähiten odottaa" ym höpö höpöä

Vierailija
19.01.2024 |

Minusta nuo edellämaininut ja paljon viljellyt sanonnat eivät ole kyllä mistään kotoisin. Okei jollekulle voinnut käydä tuuri mutta loput jos alkaisi toimimaan noin kukaan ei pariutuisi.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä voin sanoa että kannattaisi olla aktiivisempia, eli tulla moikkaamaan jos kiinnostaa jne. Naisia ei tee mieli lähestyä koska meetoo.

Olen tehnyt aloitteen monet kerrat.

Vierailija
22/29 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä oikeaa kumppania kaikkien kohdalle osu etsimällä eikä etsimättä. Itse olen esimerkiksi just tällainen, että nuorena tuli oltua paljonkin "tyrkyllä" eli mahdollisuuksia itselle sopivan kumppanin tapaamiselle oli todella paljon sosiaalisen elämän takia.

Ei löytynyt. Muutama väärä vain, joiden kanssa ei sitten ajatukset ja arvot saati elämäntavat oikein osuneet kohdilleen eli ei meistä olisi toisillemme elämänkumppaneiksi ollut.

Sitten reilu 30-vuotiaana totesin, että perheenperustamisen aika on kohdaltani ohi ja samalla sitten luovuin myös unelmasta löytää elämänkumppani eli vaikka en nyt suunnitellutkaan mitään ikisinkkuutta niin en enää uhrannut ajatustakaan sopivan kumppanin tapaamiselle.

Eikä sitä ole vieläkään löytynyt vaikka tuosta on reilu 15 vuotta. Eikä ole kyllä tarvinnut hätistellä epäsopiviakaan pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenä voin sanoa että kannattaisi olla aktiivisempia, eli tulla moikkaamaan jos kiinnostaa jne. Naisia ei tee mieli lähestyä koska meetoo.

Jos nainen lähestyy miestä niin silloin saa kuulla olevansa tyrkky ja helppo hutsu miesten mielestä.

Tai ainakin epätoivoinen tyrkky jolle kelpaa kuka vaan mies.

Vierailija
24/29 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaaliälyllä varustettu miesihminen pystynee suht vaivatta käsittämään missä menee normaalin kommunikoinnin ja häirinnän raja.

Pystyykö nainen käsittämään saman, vai onko metoo lähtenyt käsistä ja jos mies ei miellytä niin loukkaantuu?

Vierailija
25/29 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sanonta on ap:n mielestä höpönlöpöä mutta omalla kohdallani se nimenomaan toimi. Silloin kun aktiivisesti etsin kumppania olin aina vaan yksin. Kun päätin että nyt saa olla ja nautin omillani niin se tapahtui ja tapasin elämäni rakkauden. 

Vierailija
26/29 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä otin kyllä kumppanin ihan järkisyistäkin, ja kun oli ihan mukava tyyppi ja tultiin hyvin juttuun. Kieltämättä odottamatta siis tuli se oikea vastaan, kun ite olin jo varattu tälle ihan mukavalle. 

Vierailija
27/29 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen lähestyy miestä niin silloin saa kuulla olevansa tyrkky ja helppo hutsu miesten mielestä.

Tai ainakin epätoivoinen tyrkky jolle kelpaa kuka vaan mies.

No kyllähän se vähän tällainen vaikutelma tulee sellaisesta liiallisesta yrittämisestä ja itsensä tyrkyttämisestä. Tarkoittaen jatkuvaa viestien tulvaa joissa pyytämättä laittaa omia kuviaan ja muuta vastaavaa yrittäessään tehdä mieheen vaikutuksen. Tosiasiassa se vaikutus kääntyy silloin päinvastaiseksi. Varmaan se on sama naisillakin jos mies on liian päällekäyvä.

Vierailija
28/29 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sitä mieltä että pariutuminen vaatii vähintään 5 deittisovellusta kännykässä ja niiden aktiivista päivittäistä käyttämistä.

Ei oikeasti kannata ladata odotuksia oikean elämän pariutumisen varaan jos ei ole rohkea ekstrovertti joka tekee helposti aloitteita tuntemattomille.

Vierailija
29/29 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähestykää naiset rohkeasti miehiä.

Jos helpon naisen leima pelottaa, niin tee heti selväksi ettet etsi seksiseuraa vaan haluat tutustua enemmän vaikka kahvikupin ääressä kahvilassa tai vastaavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi