Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joku ostaa ompelukoneen tai pianon VAIN sisustuselementiksi?

Vierailija
19.01.2024 |

Mitä järkeä kun ei tee niillä mitään? Jossain vanhainkodissa vielä ymmärrän.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn mielipidettä kun joku ostaa kaksi pipoa ja kaksi hattua.. On ihan älytöntä tuhlausta... Minä pärjään kyllä yhdellä pipolla kesät talvet..... Tietysti omiaanhan tuhlaa..... 🙄🙄🙄🙄🙄😄😄😄😄😄

Vierailija
22/37 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ompelukone, jota käytetään ehkä kaksi kertaa vuodessa. 

Mutta en pidä sitä missään esillä, vaan se lojuu työhuoneen nurkassa lattialla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on piano ja siinä asustavat talon hiiret.

Miksi et hommannut piEnoa 

Vierailija
24/37 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku ostaa uudet kumisaappaat vaikka entistä ehjät.. Mitä tuhlausta.. Kysyn vaan mielipidettä.... 🙄🙄🙄😄😄😄😄

Vierailija
25/37 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy ompelukone ja synat. En ostanut niitä sisustamisen, vaan harrastamisen vuoksi. Ikävä kyllä arjessa jaksaminen ja aika harvoin riittää kumpaankaan noista.

Vierailija
26/37 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni osti lapsuudenkotimme ja hän halusi pitää isoäitimme kauniin  sata vuotta vanhan pianon olohuoneessa. Sitä soittaa vain yksi hänen lapsistaan siellä kylässä käydessään, mutta kyllä se virittömätön kapistus  on lähinnä koriste. Talo on iso, niin hyvin se siellä mahtuu olemaan. Harjoittelin itsekin lapsena samalla pianolla, joten siinä on kyllä paljon tunnearvoa meille kaikille. Ottajia kauniille pianolle olisi muuallakin suvussa, mutta on porukalla päätetty että olkoot veljellä.Kuljetus jo maksaisi.

Vierailija
27/37 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä hommasin miehen sisustuselementiksi.

Monet ovat hommanneet sisutuselementeiksi eläimiä. On sikoja, lehmiä, kanoja, mursuja jne. Joillakin on lahna. Se kuulostaa jo aika dalimaiselta sisustukselta. 

Vierailija
28/37 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaaaaa,  meillä aina tyhjät kaljatölkit koristeena piki huushollia koristeena..... Kauhistelkaa meidän tuntemattomien rahan haaskausta 🤭

Vierailija
29/37 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pianoa ja ompelukoneella on paikkansa työhuoneen kaapissa. En sitä 20v vanhaa Pfaffia osaa sisustuselementtinä pitää. Äidillä on vanha poljettava ompelukone, siinä on lasilevy päällä ja se toimii työpöytänä hänen työhuoneessaan, ei sekään ole vain sisustuselementti, vaikka kaunis onkin.

Vierailija
30/37 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ompelukone yöpöydällä sisustuksena... Poljento joskus sitä tallaa, kun ei ole sängyssä muuta poljettava.... Kauheeeetaaa  mikä koriste... 😂

Vierailija
31/37 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pianoa ei tarvitse ostaa, kun ihmiset antavat ilmaiseksi, jotta pääsevät niistä eroon. Itse sain vielä myytyä 2000-luvun alussa. Oli kaunis ääni irkkupianossa, mutta lapset ei halunneet sitä opiskelijakämppiinsä.

Vierailija
32/37 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha poljettava ompelukone metallisine tukijalkoineen on kaunis. Jos vain olisi sopivasti tilaa niin aivan hyvin voisin hankkia sellaisen, alaslaskettavasta saa pöytätason ja hyödyllinenkin moneen raskaampaan ompelukseen. 

Vierailija
33/37 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ompelukone ja saumuri ihan käytössä, lisäksi semmoinen vanha poljettava ompelukonepöytä (josta siis käännetään kone pöydän alta esiin). Tää viimeisin on ihan sisustusesine, tai no viherkasveja sen päällä on. Olen kyllä miettinyt että hankkisin hihnan siihen että sais käyttöön senkin. 

Jos on kyseessä vanha Singer, siihen saa vedettyä myös sähkön. Mulla on 30- ja 50- luvun Singerit jotka on käytössä, vanhempaan olen laittanut sähkömoottorin. Näitä kun alunperin kokeilin niin en tule enää moderniin koneeseen vaihtamaan. 

Vierailija
34/37 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka haluaa ruman pianon sisutustavaraksi? Vie vaan hyvää tilaa vaikka joltain kauniilta senkiltä tai jotain. 

Vierailija
35/37 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pianon vielä ymmärrän, mutta että ompelukone sisustustavarana? 

Se nyt vähän riippuu siitäkin, onko kyseessä joku vanha kaunis polkukone, vai nykyaikainen muovinen sähkökone. Minullakin on ensin mainittuja peräti kaksi sisustusesineenä. Toinen on uudempi, missä kone kääntyy pöydän sisään, ja toinen on vanhempi missä koppa on koko ajan näkyvillä.

Vierailija
36/37 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisustuksen tulee olla täysin funktionaalinen, ei mitään koristeita tai krumeluureja, tietty.

Vierailija
37/37 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on käsinpyöritettävä, todella kaunis ompelukone senkin päällä. Se on äidin mummon peruja 1900 luvun alkupuolelta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi