Mita yleensa ostatte Tokmannilta?
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
Ennen ostin halpoja miinus silmälaseja kun Tokmanni oli ainoa josta niitä löytyi halvalla, mutta enää niitä ei myydä 😭
Miinuslaseja? Eihän niitä saa kaupat myydä, pelkkiä suurennuslaseja vaan.
Itse aikoinaan ennen totaalista kypsymistä ja vannomistani, että en jalallani astu tokmanniin, ostimme.
Lähes kaiken ruuan, vaatteet, pesuaineet, talouden pehmopaperit, autotarvikkeet, leluja yms.
Mutta ainaiset virheet hinnoissa ja asiakkaan syyttely vuosien aikana, kampanja tuotteet loppu heti, vaikka aamulla jo ostoksilla kypsyttivät lopettamaan asioinnin.
Ja paluuta ei ole, muissa kaupoissa hinnat ovat oikein ja "tyhmäki " asiakas ymmärtää mikä, mitä kauppa myy mihinkin hintaan.
Lactoline ja Saarioisten paistonkestävät marmeladit
Pesuaineita, pattereita ja miesten talvihousuja. Sukkien ostamisen lopetin. Sillä sukan nöyhtällä sotkee kaikki lattiat ja sängyn.
Vierailija kirjoitti:
En ole nyt ostanut sieltä. Kiinnostaa koristeet, sisustus, sisäpipot, tuubikaulurit, pyyhkeet, lakanat, joskus voiteet, huulivoide, mitä nyt sattuu löytymään. Usein vain ei ole just rahaa enää siinä vaiheessa, jos joutui tekemään eri paikassa ostoksen. Näin viimeksi asioidessa tankometwurstin, kävisikö se sotavarautumiseen tai poikkeusolojen? Vai voiko närästää. :0
Jos vielä sotaan joudumme, yksi tankometwursti on aika pieni lohtu, mutta lohtu kuitenkin. Närästyskin ongelmista pienin.
Vaikka itse tosiaan olen ostanut Tokmannilta vain Savoniaa, Teemaa ja El vital-shampoota lähinnä tarjouksista ja kun hinnat ovat olleet halvempia kuin Prismassa taidan tämän keskustelun lukemisen jälkeen lopettaa Tokmannilla käymisen kokonaan. Harvoin olen Tokmannilta kuitenkaan mitään ostanut. Vähän ihme kauppoja kyllä tosiaan ovat. Mielummin sitten ostan Prismasta.
Up Cider!
7 kpl 10€, Prismassa maksaa sixpack melkein 12€
Vierailija kirjoitti:
En yhtään mitään enää koskaan. Kiinapaskaa hyllyt täynnä. Vaatteet kulahtaa parin pesun jälkeen, patterit ei kestä kuin pari päivää, kaikki taloustavarat ja ruoat halvempia muualla, kasveissa tuholaisia, kynttilät ei pala, tuholaisia pakkauksissa jne jne. Hinnat mitä sattuu, tarjouslaput väärän tuotteen kohdalla, alennukset ei toimi, kanta-asiakasalennukset ei toimi, lahjakortti ei toimi. Kassa veloittaa liikaa tai liian vähän. Mihinkään ei voi luottaa. Verkkokauppakin taitaa olla Suomen surkein. Lisäksi vielä epäpätevät vartijat kyylää rehellisiä asiakkaita.
Samaa mieltä tämän kirjoittajan kokemuksista.
Käsittämätön huijari kauppa.
Vierailija kirjoitti:
En osta Tokmannilta yhtään mitään. 1.Kalliit hinnat 2. Kamera kuvaamassa sisään tullessa mikä herättää mielikuvia että olet jotenkin asiakkaana "kaupan". 3 Netistä vaikka katsoo tokmanni.fi-kautta hinnat niin ne eivät kuulemma pädekään kaupoissa välttämättä vaan voivat vedättää sinua. Ikävää toimintaa
Jep. Joskus oli siinä kärryssä tabletti ja siinä tarjouksia ja muuta pyöri näytöllä. Ostin läjän Pisara-pumppusaippuoita, siinä näytössä tarjous 1€/kpl. No, kun olin kassalla, niin rahasti 1,30/kpl. Huomautin asiasta, että tuossa näytöllä oli eri hinta, niin kassa sanoi, että voi jukra, me ei voida niille mitään, niissä on aina joskus väärät hinnat. Olisi pitänyt perua kauppa, mutta otin ne saippuat ja sen jälkeen en ole koko kaupoaan astunut jalallani.
Joitain Essence-meikkejä, esimerkiksi kulmakarvageeliä huikeaan noin kolmen euron hintaan.
Wild & Mild -geelikynsilakkaa, jossa on täysin samanlainen sävy kuin Essien lakassa, jota olen käyttänyt vuosia. Laatukin aivan sama mutta maksaa yli kympin vähemmän.
Pesuaineita, kynttilöitä, kesäkukkia, paristoja, kukkaruukkuja. Satunnaisesti jonkun elintarvikkeen. Pienelektroniikkaa.
Paljonko olisit saanut bonusta?