Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielialalääke huimaus

Vierailija
19.01.2024 |

Brintellix aloitettu 2 viikkoa sitten. Ehkä n. viikon päästä aloitettuani alkoi pieni huimaus varsinkin iltaisin/öisin, johon en edes paljoa kiinnittänyt huomiota koska samantapaista on ollut muutenkin välillä. No nyt on kuitenkin kolmisen päivän ajan ollut voimakkaampaa se huimaus ja selvästi päässä heittää. Ajattelin asentohuimaustakin koska usein se pahenee kun menen maate tai käännän kylkeä. Tätä lääkettä oli tarkoitus nostaa 10mg nyt kun oon syönyt 2vk 5mg mutta en uskalla nostaa varmaan. Maanantaina ois psykiatriaika ja tää nyt ahdistaa 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa mainita tuosta, itse en voinut Brintellixiä edes aloittaa kunnolla kun tuli niin voimakas pahoinvointi. Sertralinista minulla on tullut huimausta aloittaessa ja annosta nostettaessa, mutta menivät muutamissa päivissä ohi.

Vierailija
2/6 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli bupropionista yli pari viikkoa aina päivisin ihan kamalaa huimausta. Meni kyllä sitten ohi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei vaan ois jaksanu yhtään tämmöstä nyt. Pelkään kaikkia oireita muutenkin ja sairauksia joten panikoin jotain aivokasvainta nyt:(( ehkä en kuitenkaan nosta ainakaan nyt tänään annosta vaan oottelen siihen maanantaihin et psykiatrille pääsee puhumaan tästäkin. Kun ei maininnut edes kun että pahoinvointi on tästä lääkkeestä yleisin sivuvaikutus. Ja että sivuvaikutukset menis 1-2 viikossa ohi.. 

Vierailija
4/6 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne mainitse mitään. Mulle sano apteekissa farmaseutti että mainitsihan lääkäri ehkäisyn tulee olla kunnossa koska tämä voi aiheuttaa sikiöön alkukehityksessä epämuodostumia? No ei ollut maininnut ei, ehkä olisi ihab oleellista nuorelle, hedelmällisessä iässä olevalle naiselle tollasesta mainits...

Vierailija
5/6 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaahas. Brintellixillä pitää hoitaa noin 10 potilasta, jotta yksi saa siitä hyötyä verrattuna lumeeseen (lähde. Fimea). Eli et välttämättä ole tuossa ryhmässä.

Asentohuimausta voit hoitaa paremmin Lampertin tai Epleyn manöövereillä. Sinun pitää vain tietää kumman puolen kaarikäytävissä ongelmasi on.

Vierailija
6/6 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jaahas. Brintellixillä pitää hoitaa noin 10 potilasta, jotta yksi saa siitä hyötyä verrattuna lumeeseen (lähde. Fimea). Eli et välttämättä ole tuossa ryhmässä.

Asentohuimausta voit hoitaa paremmin Lampertin tai Epleyn manöövereillä. Sinun pitää vain tietää kumman puolen kaarikäytävissä ongelmasi on.

Niin no sitä en kyllä tiedä enkä edes sitä että onko tää asentoihuimausta:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän