Ooh, tatuoitu vanerimies!
Kaikkien naisten (ainakin palstan yh-mammojen) mielestä kuuminta hottia!
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Ei noilla tatuoinneilla varmaan saisikaan muuta työtä kuin sellaista, jota tehdään muiden katseilta piilossa tehdassalissa.
Kyllä tuo on hyvin tyypillisen nylkyttyäjän näköinen "mies", fanittaa varmaan cheekkiäkin, joka on kyllä todella paska "räppäri"
Oikeasti järkyttävää, että nuo sotkut on joku "uusi normaali".
Vierailija kirjoitti:
Ei noilla tatuoinneilla varmaan saisikaan muuta työtä kuin sellaista, jota tehdään muiden katseilta piilossa tehdassalissa.
Olen tehnyt asfalttihommia julkisella paikalla ilman paitaa ja minulla oli tuolloinkin paljon tatuointeja, työt sujuivat hyvin.
Vierailija kirjoitti:
wt-meininkiä hyi
No niin on, tuloja myöten. Hyi.
Mielenkiintoista miten nämä tatutoimattomat kuvittelevat olevansa "parempaa kansaa", kun selvästi käytös ja nuo viestit kyllä kertoo kaikkea muuta heistä 😂
Mikä tahansa asia tatuoituna --> ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista miten nämä tatutoimattomat kuvittelevat olevansa "parempaa kansaa", kun selvästi käytös ja nuo viestit kyllä kertoo kaikkea muuta heistä 😂
Samaa mä aina ihmettelen. Olen itsekin tatuoimaton, mutta hyvänen aika, ei tatuoinnit ihmisen älykkyyteen tai osaamiseen vaikuta ja jokaisen oma asia, miten kehonsa haluaa koristella. Ei luulisi olevan ulkopuolisilla asiaan nokan koputtamista, mutta ilmeisesti nuo tuomitsevat asenteet on monilla jäänyt jonnekin 1800-luvulle.
Kyllä nyt on palstamöllykät kauhuissaan. Omaa epäonnistumista puretaan muihin.