Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä johtuu, ettei mies kunnioita tapailun päättymistä? Mielialansa vaihtelee ja tulee takaisin kerjäämään.

Vierailija
19.01.2024 |

Tämä ei ole ensimmäinen kerta kun olen todistanut asiaa. Monet monet miehet tekevät tätä, ainakin minulle on tehnyt. Ehkä rajoja tai omaa valtaansa toiseen kokeillaan? 

Tapailin miestä, jonka seurassa väsyin, sillä mieliala vaihteli. Koko ajan oli asioista yhtäkkiä toista mieltä, puhui mitä sylki suuhun toi. Oli hyperpirteä tai sitten omaan kuoreensa käperynyt, jota täytyi lohduttaa. Oli kaikenlaista muutakin mutta jokatapauksessa.

Päätin etten pysty häntä tapailemaan, joten kohteliaasti kerroin, etten halua jutun jatkuvan enkä enää tavata ja vaihdoimme hyvät jatkot. 

Mies tuntui ymmärtävän asian, poisti minut somesta ja esti. Meni muutama tunti, niin palasi taas ja pyysi jos voisimme edes kavereita olla jne. 

Huokaus. Miksi näin, niin usein?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hakeudut sairaiden seuraan?

Vierailija
2/4 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvailet persoonallisuushäiriöistä ja/tai bipolääriä ihmistä. Miksi hakeudut tällaisten seuraan? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Minä ignooraan exät elämästäni täysin. Itse en ole missään kontaktissa exiini. Ex vaimoon tai hänen sukuunsa en ole ollut missään kontaktissa vuosiin.

Vierailija
4/4 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvailet persoonallisuushäiriöistä ja/tai bipolääriä ihmistä. Miksi hakeudut tällaisten seuraan? 

Noista on yhtä saatanaa päästä sitten eroon. Hyväntahtoiset hölmöt haksahtavat ja jäävät tuohon luuppiin usein vuosiksi kun välit pitäisi saada katkaistua kerrasta poikki. Siis tyyliin ettei päästä noiden viestipommitusta (manipulointia) perille.

Jos suhdetta kestänyt vähän aikaa saattaa irtipääsy olla helpompaa kun ei ole niin syvällä imussa. Koska itselläkin voi olla rajattomuus/turvattomuusongelmaa. Nämä suhteet valitettavasti vievät voimia, turhauttavat ja usein myös masentavat ja ahdistavat, jos omatkin rajat ovat heikot.