Porvoolaismies sai tuhansien eurojen sakot peniskuvan lähettämisestä
https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000010128442.html
Tässä itsekin harkitsen, mitä teen hallussani olevan materiaalin kanssa.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Minulla on nykyään oletuksena jokaisesta tuntemattomasta miehestä että ovat tälläisiä mielenvikaisia pen*s kuvien lähettäjiä sekä naisten vihaajia.
Miten tämä näkyy arjessasi? Miten toimit vaikka oheisissa arkisissa tilanteissa erilailla kuin toimisit naisen seurassa.
Menet ravintolaan ja pöytääsi hoitaa miestarjoilija. Kaupassa kassa tai myyjä on mies. Toimistolla hissiin tulee kanssasi mies.
Kyllä rämemajavan kuvien lähettämisestä pitäisi silti saada enemmän, koska traumatisoiva vaikutus on paljon pahempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on nykyään oletuksena jokaisesta tuntemattomasta miehestä että ovat tälläisiä mielenvikaisia pen*s kuvien lähettäjiä sekä naisten vihaajia.
Miten tämä näkyy arjessasi? Miten toimit vaikka oheisissa arkisissa tilanteissa erilailla kuin toimisit naisen seurassa.
Menet ravintolaan ja pöytääsi hoitaa miestarjoilija. Kaupassa kassa tai myyjä on mies. Toimistolla hissiin tulee kanssasi mies.
Ajattelen että tuossa taas yksi tuon sukupuolen edustaja. En huomioi sen enempää. Daa.
Loistavaa.
T: Setämies, jolla pari teinitytärtä.
Saat kovemmat sakot yksityiselämää loukkaavan tiedon levittämisestä kuin se mies kyrpäkuvastaan. Toimiston naisillakin hymy hyytyy oikeudessa kun syytetään kyrpäkuvamiehen kunnian loukkauksesta
Munankuvamiehet itse levittävät omia kuviaan, joten ei voida katsoa yksityiselämää loukkaavaksi, jos kuvia jatkolevitetään. Toki asia olisi eri, jos kuva olisi saatu ilman miehen lupaa. Kannattaa miettiä mitä lähettää. En ole tavannut vielä naista joka tykkäisi tuntemattomien miesten kuvista.
Vierailija kirjoitti:
Saat kovemmat sakot yksityiselämää loukkaavan tiedon levittämisestä kuin se mies kyrpäkuvastaan. Toimiston naisillakin hymy hyytyy oikeudessa kun syytetään kyrpäkuvamiehen kunnian loukkauksesta
Munankuvamiehet itse levittävät omia kuviaan, joten ei voida katsoa yksityiselämää loukkaavaksi, jos kuvia jatkolevitetään. Toki asia olisi eri, jos kuva olisi saatu ilman miehen lupaa. Kannattaa miettiä mitä lähettää. En ole tavannut vielä naista joka tykkäisi tuntemattomien miesten kuvista.
Itse olen aikeissa levittää erään dockpick- miehen toimittaman materiaalin hänen sidosryhmilleen. Sen verran kaksinaamaista toimintaa, että ansaitsee tulla julki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on nykyään oletuksena jokaisesta tuntemattomasta miehestä että ovat tälläisiä mielenvikaisia pen*s kuvien lähettäjiä sekä naisten vihaajia. Vain sitten kun olen tutustunut mieheen ja hän osoittaa olevansa järki ihminen voin antaa mahdollisuuden sille ajatukselle että hän olisi kunnollinen ihminen mutta en koskaan luota siihenkään täysin. Mies sukupuoli on sairas. Vain joku 10- 20 % älykkäimmistä voidaan laskea yhteiskunta kelpoisiksi.
Sanoo tyyppi, jonka omat kirjallisen ilmaisun taidot ovat autistisen lapsen tasolla.
Autistelu on nykyajan homottelua. Ymmärrät varmaan nyt kun tämän sanon että olet todella lapsellinen kun käytät vammaisuutta haukkumasanana. Ysärillähän ne tyhmimmät homotteli kun muuta eivät osanneet sanoa.
Onneksi meikäläisellä on sen vetran vaatimattoman kokoinen, että ei kehtaa edes kuvata.
M45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen aikeissa levittää erään dockpick- miehen toimittaman materiaalin hänen sidosryhmilleen. Sen verran kaksinaamaista toimintaa, että ansaitsee tulla julki.
*dickpick-
Luulin että tuo olisi ollut kiellettyä jo aikojen alusta. Eihän itsensä paljastelukaan ole hyväksyttävää vaan ahdistelua ja raiskauksen yritys. Nyt jos on tiedossa vuosienkin takaa näitä kuvia, niin alakakee tienaamaan.
Rahaahan se on ja tyhmiä pitää sakottaa. Isät mukaan tueksi jos ette itse uskalla. Isänä en edes vaadi mitään osinkoja, mutta olisihan se kiva saada kaljarahat munajunteilta :D
Tämä on hyvä uudistus. Ei tarvitse lähteä vetelemään turpaan vaan ottaa rahat pois laillisin keinoin!
Vierailija kirjoitti:
Luulin että tuo olisi ollut kiellettyä jo aikojen alusta. Eihän itsensä paljastelukaan ole hyväksyttävää vaan ahdistelua ja raiskauksen yritys. Nyt jos on tiedossa vuosienkin takaa näitä kuvia, niin alakakee tienaamaan.
Rahaahan se on ja tyhmiä pitää sakottaa. Isät mukaan tueksi jos ette itse uskalla. Isänä en edes vaadi mitään osinkoja, mutta olisihan se kiva saada kaljarahat munajunteilta :D
Tämä on hyvä uudistus. Ei tarvitse lähteä vetelemään turpaan vaan ottaa rahat pois laillisin keinoin!
Ihana viesti, kiitos!
AIVAN oikein, että sai sakot. Itse en halua saada kuvia siittimistä , enkä muistakaan alapään värkeistä, VIE KUVAMATERIAALI POLIISILLE !
Vierailija kirjoitti:
Kyllä rämemajavan kuvien lähettämisestä pitäisi silti saada enemmän, koska traumatisoiva vaikutus on paljon pahempi.
Kyllä, tästä pitäisi saada se ennakkotapaus myös lakituvassa...
Vierailija kirjoitti:
Sitä kannattaa kuvien vastaanottajan pohtia, kummasta saa enemmän €; oikeudesta vaiko 7Päivää lehdestä.
Jos lähettäjällä on yhteiskunnallista statusta, Seiska on kaikin puolin tehokkaampi.
Olleet osakkaana samassa firmassa. Tarkoittaako tuo että ovat lakimiehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vuosien takaa? Oletko tyhmä vai muuten vain vajaa?!
Vierailija kirjoitti:
Oikeusjärjestelmämme ei kuitenkaan tunne taannehtivaa lainsäädäntöä. Sotasyyllisyysoikeudenkäynti oli poikkeus, joka tehtiin pakkoraossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeusjärjestelmämme ei kuitenkaan tunne taannehtivaa lainsäädäntöä. Sotasyyllisyysoikeudenkäynti oli poikkeus, joka tehtiin pakkoraossa.
1.1.2023 ja sen jälkeen lähetetty kuvasto kuuluu ko. lain piiriin.
Opettele silti yhdyssanat.