Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Porvoolaismies sai tuhansien eurojen sakot peniskuvan lähettämisestä

Vierailija
19.01.2024 |

https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000010128442.html

Tässä itsekin harkitsen, mitä teen hallussani olevan materiaalin kanssa.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on hieno uudistus. Ennen niitä munankuvia piti kierrättää koko toimiston naisten naurettavina. Nyt ne lähettäjät saa vielä maksaa niistä. 

Saat kovemmat sakot yksityiselämää loukkaavan tiedon levittämisestä kuin se mies kyrpäkuvastaan. Toimiston naisillakin hymy hyytyy oikeudessa kun syytetään kyrpäkuvamiehen kunnian loukkauksesta.

Alkoiko pelottamaan, että nysäsi kuville ensin nauretaan porukalla ja saat vielä päälle sakot, sinä saakelin ää liö. 

Olen koulutukseltani laki mies ja saan pesää ihan tarpeeksi ilman mitään dick pickejäkin.

Opettele silti yhdyssanat.

Vierailija
22/49 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on nykyään oletuksena jokaisesta tuntemattomasta miehestä että ovat tälläisiä mielenvikaisia pen*s kuvien lähettäjiä sekä naisten vihaajia.

Miten tämä näkyy arjessasi? Miten toimit vaikka oheisissa arkisissa tilanteissa erilailla kuin toimisit naisen seurassa.

Menet ravintolaan ja pöytääsi hoitaa miestarjoilija. Kaupassa kassa tai myyjä on mies. Toimistolla hissiin tulee kanssasi mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä rämemajavan kuvien lähettämisestä pitäisi silti saada enemmän, koska traumatisoiva vaikutus on paljon pahempi.

Vierailija
24/49 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on nykyään oletuksena jokaisesta tuntemattomasta miehestä että ovat tälläisiä mielenvikaisia pen*s kuvien lähettäjiä sekä naisten vihaajia.

Miten tämä näkyy arjessasi? Miten toimit vaikka oheisissa arkisissa tilanteissa erilailla kuin toimisit naisen seurassa.

Menet ravintolaan ja pöytääsi hoitaa miestarjoilija. Kaupassa kassa tai myyjä on mies. Toimistolla hissiin tulee kanssasi mies.

Ajattelen että tuossa taas yksi tuon sukupuolen edustaja. En huomioi sen enempää. Daa.

Vierailija
25/49 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistavaa.

T: Setämies, jolla pari teinitytärtä.

Vierailija
26/49 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat kovemmat sakot yksityiselämää loukkaavan tiedon levittämisestä kuin se mies kyrpäkuvastaan. Toimiston naisillakin hymy hyytyy oikeudessa kun syytetään kyrpäkuvamiehen kunnian loukkauksesta

Munankuvamiehet itse levittävät omia kuviaan, joten ei voida katsoa yksityiselämää loukkaavaksi, jos kuvia jatkolevitetään. Toki asia olisi eri, jos kuva olisi saatu ilman miehen lupaa. Kannattaa miettiä mitä lähettää. En ole tavannut vielä naista joka tykkäisi tuntemattomien miesten kuvista.

Vierailija
27/49 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saat kovemmat sakot yksityiselämää loukkaavan tiedon levittämisestä kuin se mies kyrpäkuvastaan. Toimiston naisillakin hymy hyytyy oikeudessa kun syytetään kyrpäkuvamiehen kunnian loukkauksesta

Munankuvamiehet itse levittävät omia kuviaan, joten ei voida katsoa yksityiselämää loukkaavaksi, jos kuvia jatkolevitetään. Toki asia olisi eri, jos kuva olisi saatu ilman miehen lupaa. Kannattaa miettiä mitä lähettää. En ole tavannut vielä naista joka tykkäisi tuntemattomien miesten kuvista.

Itse olen aikeissa levittää erään dockpick- miehen toimittaman materiaalin hänen sidosryhmilleen. Sen verran kaksinaamaista toimintaa, että ansaitsee tulla julki.

Vierailija
28/49 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on nykyään oletuksena jokaisesta tuntemattomasta miehestä että ovat tälläisiä mielenvikaisia pen*s kuvien lähettäjiä sekä naisten vihaajia. Vain sitten kun olen tutustunut mieheen ja hän osoittaa olevansa järki ihminen voin antaa mahdollisuuden sille ajatukselle että hän olisi kunnollinen ihminen mutta en koskaan luota siihenkään täysin. Mies sukupuoli on sairas. Vain joku 10- 20 % älykkäimmistä voidaan laskea yhteiskunta kelpoisiksi.

Sanoo tyyppi, jonka omat kirjallisen ilmaisun taidot ovat autistisen lapsen tasolla.

Autistelu on nykyajan homottelua. Ymmärrät varmaan nyt kun tämän sanon että olet todella lapsellinen kun käytät vammaisuutta haukkumasanana. Ysärillähän ne tyhmimmät  homotteli kun muuta eivät osanneet sanoa. 

Vierailija
29/49 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi meikäläisellä on sen vetran vaatimattoman kokoinen, että ei kehtaa edes kuvata.

M45

Vierailija
30/49 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen aikeissa levittää erään dockpick- miehen toimittaman materiaalin hänen sidosryhmilleen. Sen verran kaksinaamaista toimintaa, että ansaitsee tulla julki.

*dickpick-

Vierailija
31/49 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että tuo olisi ollut kiellettyä jo aikojen alusta. Eihän itsensä paljastelukaan ole hyväksyttävää vaan ahdistelua ja raiskauksen yritys. Nyt jos on tiedossa vuosienkin takaa näitä kuvia, niin alakakee tienaamaan.

Rahaahan se on ja tyhmiä pitää sakottaa. Isät mukaan tueksi jos ette itse uskalla. Isänä en edes vaadi mitään osinkoja, mutta olisihan se kiva saada kaljarahat munajunteilta :D

Tämä on hyvä uudistus. Ei tarvitse lähteä vetelemään turpaan vaan ottaa rahat pois laillisin keinoin!

Vierailija
32/49 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä! 

Vierailija
33/49 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin että tuo olisi ollut kiellettyä jo aikojen alusta. Eihän itsensä paljastelukaan ole hyväksyttävää vaan ahdistelua ja raiskauksen yritys. Nyt jos on tiedossa vuosienkin takaa näitä kuvia, niin alakakee tienaamaan.

Rahaahan se on ja tyhmiä pitää sakottaa. Isät mukaan tueksi jos ette itse uskalla. Isänä en edes vaadi mitään osinkoja, mutta olisihan se kiva saada kaljarahat munajunteilta :D

Tämä on hyvä uudistus. Ei tarvitse lähteä vetelemään turpaan vaan ottaa rahat pois laillisin keinoin!

Ihana viesti, kiitos!

Vierailija
34/49 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AIVAN oikein, että sai sakot. Itse en halua saada kuvia siittimistä , enkä muistakaan alapään värkeistä, VIE KUVAMATERIAALI POLIISILLE !

Vierailija
35/49 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä rämemajavan kuvien lähettämisestä pitäisi silti saada enemmän, koska traumatisoiva vaikutus on paljon pahempi.

Kyllä, tästä pitäisi saada se ennakkotapaus myös lakituvassa...

Vierailija
36/49 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä kannattaa kuvien vastaanottajan pohtia, kummasta saa enemmän €; oikeudesta vaiko 7Päivää lehdestä.

Jos lähettäjällä on yhteiskunnallista statusta, Seiska on kaikin puolin tehokkaampi.

Vierailija
37/49 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olleet osakkaana samassa firmassa. Tarkoittaako tuo että ovat lakimiehiä.

Vierailija
38/49 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuosien takaa? Oletko tyhmä vai muuten vain vajaa?!

Vierailija
39/49 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeusjärjestelmämme ei kuitenkaan tunne taannehtivaa lainsäädäntöä. Sotasyyllisyysoikeudenkäynti oli poikkeus, joka tehtiin pakkoraossa.

Vierailija
40/49 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeusjärjestelmämme ei kuitenkaan tunne taannehtivaa lainsäädäntöä. Sotasyyllisyysoikeudenkäynti oli poikkeus, joka tehtiin pakkoraossa.

1.1.2023 ja sen jälkeen lähetetty kuvasto kuuluu ko. lain piiriin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän