Porvoolaismies sai tuhansien eurojen sakot peniskuvan lähettämisestä
https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000010128442.html
Tässä itsekin harkitsen, mitä teen hallussani olevan materiaalin kanssa.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on hieno uudistus. Ennen niitä munankuvia piti kierrättää koko toimiston naisten naurettavina. Nyt ne lähettäjät saa vielä maksaa niistä.
Saat kovemmat sakot yksityiselämää loukkaavan tiedon levittämisestä kuin se mies kyrpäkuvastaan. Toimiston naisillakin hymy hyytyy oikeudessa kun syytetään kyrpäkuvamiehen kunnian loukkauksesta.
Alkoiko pelottamaan, että nysäsi kuville ensin nauretaan porukalla ja saat vielä päälle sakot, sinä saakelin ää liö.
Olen koulutukseltani laki mies ja saan pesää ihan tarpeeksi ilman mitään dick pickejäkin.
Mikä koulutus on "laki mies"? Itselleni tuntematon tutkinto.
Varatuomareista olen kyllä kuullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieno uutinen! Oli jo aikakin saada sikailevat äijät vastuuseen teoistaan. Tehkää kaikki dickpicejä saavat naiset rikosilmoitus!
Tilaatte ekaksi ja sitten kun tulee niin oikeuteen. Tilaus luonnollisesti niin, ettei siitä jää todisteita. 🤣
Suullisesti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieno uutinen! Oli jo aikakin saada sikailevat äijät vastuuseen teoistaan. Tehkää kaikki dickpicejä saavat naiset rikosilmoitus!
Tilaatte ekaksi ja sitten kun tulee niin oikeuteen. Tilaus luonnollisesti niin, ettei siitä jää todisteita. 🤣
Suullisesti?
Otatko suihin??
Nainen voi ihmitellä vähän, jos saa kantikselta kuvan isosta mustasta jykevästä.
Voiko tällaista tapahtua muualla kuin Porvoossa???
Mutta missä on kaikki "pussy-picit"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on nykyään oletuksena jokaisesta tuntemattomasta miehestä että ovat tälläisiä mielenvikaisia pen*s kuvien lähettäjiä sekä naisten vihaajia. Vain sitten kun olen tutustunut mieheen ja hän osoittaa olevansa järki ihminen voin antaa mahdollisuuden sille ajatukselle että hän olisi kunnollinen ihminen mutta en koskaan luota siihenkään täysin. Mies sukupuoli on sairas. Vain joku 10- 20 % älykkäimmistä voidaan laskea yhteiskunta kelpoisiksi.
Kiltti mies ei lähetä tuhmia kuvia kenellekään...
Eikä näin ollen koskaan pimsaa saakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on nykyään oletuksena jokaisesta tuntemattomasta miehestä että ovat tälläisiä mielenvikaisia pen*s kuvien lähettäjiä sekä naisten vihaajia. Vain sitten kun olen tutustunut mieheen ja hän osoittaa olevansa järki ihminen voin antaa mahdollisuuden sille ajatukselle että hän olisi kunnollinen ihminen mutta en koskaan luota siihenkään täysin. Mies sukupuoli on sairas. Vain joku 10- 20 % älykkäimmistä voidaan laskea yhteiskunta kelpoisiksi.
Kiltti mies ei lähetä tuhmia kuvia kenellekään...
Eikä näin ollen koskaan pimsaa saakaan.
Jännis päätyy sitten ristikoiden taakse, mutta sehän vasta kiinnostavaa onkin...