Tarvitseeko nainen omaa aikaa yhtä paljon kuin mies?
Vaimon mukaan tarvitsee. Ja siitä välillä tulee riitaa, kun hän ei ymmärrä minun kantaani. Hän vain on niin paljon parempi lasten kanssa kuin minä eikä näytä rasittuvan lasten kanssa olosta yhtä paljon kuin minä. Itse tarvitsen enemmän pään nollaus aikaa, en voi sille mitään. En haluaisi riidellä asiasta, mitä enemmän tulee sitten vaimon kanssa riitaa sitä enemmän tarvitsen pään nollausaikaa. En toisaalta haluaisi erotakaan, mutta ei tämä näin voi jatkua. Miten saan vaimon ymmärtämään minun kannan asiaan ilman riitaa?
Kommentit (48)
Ja mammat lankeaa näin huonoon provoon.
Vierailija kirjoitti:
Happy wife, happy life. Siinä sinulle ap toimiva ohjenuora elämään.
Kokeilin tuota ja olin aivan onneton kun piti olla lähinnä palvelija äksyilevälle akalle. Onneksi ei ole enää sitä noitaa elämää pilaamassa.
Vierailija kirjoitti:
Ja mammat lankeaa näin huonoon provoon.
Eihä palstalla ole kuin provoja. Tämä on samaa leikkiä joka ketjussa. Jatkuvaa "kaikki miehet ..." "aina naiset ..."
Vierailija kirjoitti:
Ehkä voit ottaa "omaa aikaa" myös eron ottamiseen, sillä naisesi joutuu tekemään senkin työn, niin kuin muutkin naiset, sillä suurin osa eron laittaa vireille nainen.
Ja miksi kukaan nainen olisi suhteessa, jossa on yksi mieslapsi lisää ja passattavana. Nainen pääsee paljon helpommalla ja saa omaa aikaa, kun on lasten kanssa ja eroaa miehestä.
Totta, jopa rahaakin jäi enemmän omaan käyttöön
En tarvinnut lapsesta mitään nollausaikaa, vaan välillä kiinnosteli tehdä myös muuta. Tämä onnistui kun lapsi oli hoidossa isällään tai mummolassa tai muualla. Sen sijaan jos olisin joutunut olemaan kotona jossa olisi ollut myös lapsen isä kitisemässä että lapsi ja perhe rasittaa ja tarvitsen nollausta, niin olisin sitä tarvinnut ja paljon.
Eihän toi ole mikään sukupuolikysymys. Riippuu täysin ihmisestä, sukupuolesta riippumatta.