Miksi normaalipainoisillakin naisilla saattaa olla pömppistä jne
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Notko selkä tulee siitä kun naiset työntävät pebaansa ulos päin ikään kuin korostaakseen takamustaan. Miehille ei notkoselkää tule, koska eivät ole niin perse keskeisiä.
Et tiedä mistä notkoselkä tulee. 🤣
Vierailija kirjoitti:
Sama homma kuin miehillä, laihallakin voi olla mahaa (stressi, korkeat kortisolit, naisilla alhainen estrogeeni suhteessa progesteroniin, ylipäänsä kaikki hormoniepätasapainot, insuliini ja verensokeri jne.). Alkoholi laihoillakin miehillä kasvattaa masua ja stressi ylläpitää kasvua, naisilla enemmän huono hormonitoiminta. Ja myös suolen toiminta ja ruokavalio vaikuttaa.
Itselläni on kunnon pömppis muutaman päivän ennen menkkoja, eikä se oli huonoa hormonitoimintaa vaan ihan normaalia.
Miksi ihan normaalin olosella miehellä saattaa olla hirveen pieni muna jne?
Vierailija kirjoitti:
Mun gynekologi sanoi aikanaan, että pieni vatsakumpu naisella on luonnollinen ja normaali.
Tarvit ihan gynekologin kertomaan tämän??
Vierailija kirjoitti:
Mun gynekologi sanoi aikanaan, että pieni vatsakumpu naisella on luonnollinen ja normaali.
Se suojelee kohtua ym, siksi naisilla on alapömppövatsa. Tämän lisäksi sekin vaikuttaa, missä asennossa kohtu on. Esim. eteenpäin/taaksepäin kallistuva kohtu.
Vatsamakkarat on kaikilla vaikka ois lihastakin, mutta moni luulee että saliposeerauskuvat on sitä miltä ihmiset näyttää. Ihminen ei pystyisi kumartumaan, jossei vatsamakkaroita olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on totta. Jos ei ole,niin tarkoittaa sitä, että kehon rasvaprosentti on niin alhainen, että hormonitoiminta loppuu.
Höpönlöpö. Mulla on ihan litteä vatsa eikä ole hormonitoiminta missään vaiheessa loppunut. Raskaaksikin olen tullut tällaisessa "epänormaalissa" tilassa.
Nää kommentoivat miehet jotka ihmettelevät rasvaa naisella, eivät ole koskaan naista nähneet alasti paitsi ruudulla. Niille normaali nainen on Instagramissa ja p***hubissa.
Taitaa noita pömppiksiä olla normaalipainoisilla miehillä vielä enemmän.
Ihmiset ovat syntyneet eri mallisiksi, toisilla leviää perä ja reidet ja toisilla kertyy ylimääräistä vyötärölle ja yläosaan kroppaa. Vartalon muoto pysyy yleensä samana vaikka laihtuisikin. Minun kokemukseni mukaan (pudotin painoa n. 20 kg) laihtuessa senttejä lähtee melko tasaisesti ympäri kehoa n. sentti per pudotettu kilo.Tiettyjä lihaksia kuntosalilla treenaamalla voi jonkun verran vaikuttaa siihen miltä oma vartalo vaikuttaa ja näyttää, esimerkiksi vatsalihasten monipuolinen treeni saattaa hävittää vyötäröltä senttejä ja kiinteä vartalo näyttää aina muutenkin hoikemmalta vaikka ei laihtuisikaan. Lihakset häviävät jos treenaamisen lopettaa.
Teepäs muutamat muksut. Mulla ainakin ikäni varsinkin ennen menkkoja maha "pömpötti". Ja kyllä: laiha, urheilullinen yms. Kun menkat loppui, niin mahakin "laskeutui". Mites miesten pesupallot?
Vierailija kirjoitti:
Luonnolliseen naisvartaloon vaan kuuluu vähän pyöreä vatsa.
Tällaiset lausunnot on mielestäni ikäviä. Voi kuulua tai olla kuulumatta ja kumpikin on yhtä normaali tila. Ihan turha on lähteä sille tielle, että aletaan haukkua litteävatsaisia.
Vierailija kirjoitti:
Ne pomppismahaiset muuten hoikat naiset eivät ole uskaltaneet pieraista ja päästää ilmaa mahastaan ulos. Työpaikoilla eivät kehtaa edes veskissä piereskellä. Kasvisten ja linssien plus herneiden ja papujen syönti pierettää ankarasti tai ilma kerääntyy mahaan ja suolistoon.
No nyt pamahti oikeen tohtoristason diagnoosi!!
Pieni vatsakumpu kuuluu asiaan. Miksi naisten tulisi olla kuin keskitysleiriltä? Mieluummin hiukan pyöreä kuin laiha sanon näin loppukäyttäjänä.
Vierailija kirjoitti:
Ne pomppismahaiset muuten hoikat naiset eivät ole uskaltaneet pieraista ja päästää ilmaa mahastaan ulos. Työpaikoilla eivät kehtaa edes veskissä piereskellä. Kasvisten ja linssien plus herneiden ja papujen syönti pierettää ankarasti tai ilma kerääntyy mahaan ja suolistoon.
Li Andersson kuulemma pidätti pierua niin kauan, että se meni lopullisesti hänen aivo-onteloonsa. Nyt siellä ei muuta enää olekaan.
Tämä on totta. Jos ei ole,niin tarkoittaa sitä, että kehon rasvaprosentti on niin alhainen, että hormonitoiminta loppuu.