Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua jotenkin inhottaa ajatuksena ihmisten yhden illan jutut yms.

Vierailija
18.01.2024 |

En tiedä miksi, mutta mun mielestä siinä on jotain inhottavaa, että ihmiset harrastavat satunnaisesti s*ksiä eri ihmisten kanssa.

En tiedä johtuuko siitä, että itse olen ollut vain yhden ja saman ihmisen kanssa kaikki aviovuodet ja näen s*ksin jotenkin tosi intiiminä kokemuksena.

Olisi tosi omituinen ajatus olla jonkun toisen kanssa ellen tuntisi häntä tosi hyvin. Että antaisin jonkun täysin vieraan ihmisen koskea itseäni, jotenkin puistattavaa.

En millään tavalla toisten tekemisiä ja läheisyyden kaipuuta tuomitse. Mutta ajatteleeko kukaan muu näin?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärräthän, miten luonnollisesti viettelys, toisen ja toisen ihmisen välillä, alkaa aina kahden toisilleen tuntemattoman täysin irrationalisista ja hieman vähäeleisistä toinen toistaan merkityksettömistä katseista ja kosketuksista jotka johtavat kohti väjäämätöntä kaikentuhoavaa räjähdystä? Lopulta aina orgasmiin, toisen ja toisen ihmisen välillä, sellainen on se luonnollinen asia, viettelys..

one night stand ;)

Vierailija
22/34 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena oli ajattelematon ja tyhmä, että tuli niitä harrastettua. Nyt ei voisi kuvitellakaan, inhottaa ajatuskin. Täytyy olla luottamus ja tuntea toinen ensin muuten, että samaan sänkyyn kykenee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet hyvä nainen, ei ihme, että olet ollut pitkään naimisissa.

Vierailija
24/34 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitä arvostelemaan ap:ta, jokaisella makunsa. Eikä se tarkoita, että olisi millään tavalla kapeakatseinen tai mitään. Itse harrastin nuorena yhden illan juttuja, kun luulin että niin pitää tehdä. Enää en tekisi noin, vaikka olenkin viisikymppinen sinkku. Seksiin tarvitsen myös tunnetasoa. Mutta ymmärrän kyllä niitäkin, jotka harrastavat niitä.

Ei tässä ole oikeaa tai väärää tapaa. Toivottavasti jokainen tekee, mitä itse ja aidosti haluaa.

Vierailija
25/34 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole syytä pahastua. Kyllähän ihmiset arvostelevat toisten kampauksia, ammatinvalintaa, mielipiteitä ja vaikka mitä.

Niin minusta olisi ihan hyvä vähän herättää tätäkin ajatusta, että nuorille tytöille varsinkin voisi olla hyvä ymmärtää, että s*ksiin kuuluu luottamus ja arvostus.

Itse arvostan itseäni ja omaa kehoani niin paljon, että en ihan kenen vaan haluaisi siihen koskevan. Hyi.

Ap

Mielenkiintoinen ristiriita tässä näkökulmassa.

On hyvä asia arvostaa itseään ja omia rajojaan iästä huolimatta eikä suostua mihinkään, mistä itse ei nauti tai pidä. Erityisesti, kun kyseessä on omasta seksuaalisuudesta.

Seksuaalisuus itsessään ei ole vain yhdenlaista ja toteudu vain yhdellä tapaa. Näin ollen useimman meidän seksuaalisuus näyttäytyy eri tapaa. Toisille pumpuliseksi on riittävä tapa, toisille oman seksuaalisuuden

Sanoisin ettei ne yhden illan jututkaan välttämättä auta löytämään sitä omaa seksuaalisuutta, päinvastoin voi saada huonoja, ahdistavia kokemuksia jos sellainen ei itselle sovi. Toisille se taas sopii paremmin. Tämä siis havaintona siitä mitä olen ystävien kanssa asioista keskustellut. 

Vierailija
26/34 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitä arvostelemaan ap:ta, jokaisella makunsa. Eikä se tarkoita, että olisi millään tavalla kapeakatseinen tai mitään. Itse harrastin nuorena yhden illan juttuja, kun luulin että niin pitää tehdä. Enää en tekisi noin, vaikka olenkin viisikymppinen sinkku. Seksiin tarvitsen myös tunnetasoa. Mutta ymmärrän kyllä niitäkin, jotka harrastavat niitä.

Ei tässä ole oikeaa tai väärää tapaa. Toivottavasti jokainen tekee, mitä itse ja aidosti haluaa.

Ei ap:n maussa mitään vikaa ole, täysin oikein ja sopivaa olla harrastamatta yhden illan juttuja jos ei koe sitä itselle sopivaksi. Sitä vaan en ymmärrä miksi pitää toisten tapaa arvostella ja ällötellä. Jos inhottaa ajatus yhden illan jutuista niin miksi edes ajatella niitä? Jokaisen oma asia ja toivottavasti jokainen tosiaan tekee niinkuin itse haluaa. 

Vierailija
27/34 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistaa vaan käyttää kumia, niin menee hyvin. Noi oli nuorena hauskoja juttuja, yhden illan jutut loppu 20 vuotiaana.

Ymmärrätkö esim. kesäkumi ideaa?

Silloinhan rakastelet kumin palaa, etkä ihmistä. Ei ole kontaktia ihmiseen, vaan kumin palaan.

Ihanko todella joku harrastaa seksiä niin, että kontakti toiseen ihmiseen tapahtuu vain niitten sukupuolivärkkien välityksellä 🤔 

Vierailija
28/34 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ap:n maussa mitään vikaa ole, täysin oikein ja sopivaa olla harrastamatta yhden illan juttuja jos ei koe sitä itselle sopivaksi. Sitä vaan en ymmärrä miksi pitää toisten tapaa arvostella ja ällötellä. Jos inhottaa ajatus yhden illan jutuista niin miksi edes ajatella niitä? Jokaisen oma asia ja toivottavasti jokainen tosiaan tekee niinkuin itse haluaa. 

Itse kyllä haluaisin kovastikin tehdä, kuten haluan, mutta ei vain ole mahdollisuutta.

Vierailija
29/34 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en pidä niistä omalla kohdallani, mutta sama se mitä muut tekevät. Ei tulisi mieleenikään arvostella. 

Vierailija
30/34 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut yhdenillanjuttuja. Se on erilaista seksiä kuin parisuhdeseksi enkä kuitenkaan voi mennä sänkyyn ihan kenen kanssa vaan. Esim. En itse voisi koskaan pelkän tinder-kuvan perusteella mennä panemaan, mutta jos livenä on tiettyä kemiaa, niin sänkyyn vaan. Se seksi on erilaista. Nyt mulla on yhdenillanjutusta alkanut seksisuhde, johon kuuluu myös ihanaa läheisyyttä. Meillä synkkasi sillä tietyllä taajuudella ja sänkyyn päädyttiin. Musta ei oo outoa olla alasti tuntemattoman edessä, JOS meillä synkkaa hyvin sillä tietyllä taajuudella. 

Vierailija
31/34 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä miehenäkin koen outona tai epäkiihottavana ajatuksen että tunkisin munaani täysin ventovieraan naisen sisään esim. baarin jälkeen.

Helpommin ymmärtäisin ajatuksen, että harrastaisin vaikka ala-asteen luokkakaverinaisen kanssa "kaveripohjalta" seksuaalisia iloja. En tietenkään panisi paljaalla jos en lasta ole tekemässä, mutta voisin saunoa kaverinaisen kanssa, jutella seksistä, seksuaalisuudesta. Nuolla ja nussia myös. Se olisi sellaista hyvän tutun kanssa tehtävää nautintoa. Helvetistä järkeen käyvempää kuin,. että harrastaisin nautittavia iloja tuntemattoman kanssa. Joka voisi olla vaikka lastaan rääkkäävä narkki tai mikä tahansa mielenvikainen tapatyötön.

Vierailija
32/34 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua aina ihmetyttää nämä ihmiset joita kiinnostaa näin pirun paljon muiden seksielämä.

Vierailija
33/34 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En harrasta niitä, mutta mikäs siinä - hyvähän se on että naidaan!

Vierailija
34/34 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kokisin jonkinasteisen fwb tai fuckbuddy-käytännön järjestelyn mielekkämpänä ja henkisestikin antavampana. Samalle sivulle on eri immeisten kanssa joskus hidasta päästä ja jos jonkun kanssa on yjteyden saavuttanut, on sitä helpompi jatkaa. Katsoo sitten mihin se johtaa vai johtaako mihinkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme