Pitäisikö ostaa peruukki?
Kun tuo oma hius on lyhyt, ohut ja täysin harmaa. Näin viisikymppisenä se ei ole kivaa.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Peruukki on valhe!
Samoin tekorusketus, tekokynnet/rakennekynnet, hiuslisäkkeet, huulitäytteet, irtoripset/pidennykset, silikonitäytteet jne, mutta nämä ovat ihan hyväksyttyjä tapoja feikata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peruukki on valhe!
Samoin tekorusketus, tekokynnet/rakennekynnet, hiuslisäkkeet, huulitäytteet, irtoripset/pidennykset, silikonitäytteet jne, mutta nämä ovat ihan hyväksyttyjä tapoja feikata.
Ja tissejä pönkittävät liivit, kroppaa kiristävät alusvaatteet jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos hankit peruukin, niin hanki sitten aitoa hiusta oleva, laadukas ja kallis peruukki äläkä mikään muutaman kympin tekokuitukasaa.
Ehkä ei kannata aloittaa pro-kamasta. Sen käyttöäkin pitää harjoitella ja hoitaa hyvin.
Niin, mutta halpisperuukki päässä näyttää pelleltä. Mitä nyt sitten kukin arvostaa.
Pyh. Tuskin tiedät mitenkään kellä on peruukki ja kellä ei. Itse olen näillä "halpiksilla" hätkäyttänyt monta kertaa, kun kukaan uusi tuttavuus ei tiedä minulla olevan peruukkia. Saunailta, porukkareissu, lääkäri, röntgen... Aina se hölmistynyt ilme, kun peruukin tempaisee päästä.
Tietysti jos tarkoitat jotakin naamiaisperuukkeja, niin ymmärrän.
Jos se piristäisi sinua, niin ehdottomasti kyllä. Käytä sitä vaikka mausteena, ei ole pakko pitää joka päivä.
T. Käyttäjä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos hankit peruukin, niin hanki sitten aitoa hiusta oleva, laadukas ja kallis peruukki äläkä mikään muutaman kympin tekokuitukasaa.
Ehkä ei kannata aloittaa pro-kamasta. Sen käyttöäkin pitää harjoitella ja hoitaa hyvin.
Niin, mutta halpisperuukki päässä näyttää pelleltä. Mitä nyt sitten kukin arvostaa.
Ei niitä arkikäyttöön mistään naamiaiskaupasta osteta...
Vierailija kirjoitti:
Tähän on salee vastattu jo, mutta 10€ vappuperuukin ja 1000 € aitoperuukin välissä on vaihtoehtoja.
Tuntuu vähän, että et ole laadukasta kuituperuukkia kokeillukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä ainakin ostan. Jos sulla on jotain sitä vastaan niin sopii vetää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä ainakin ostan. Jos sulla on jotain sitä vastaan niin sopii vetää.
Ei siinäkään ole mitään pahaa jos ostaa naamiaisliikkeestä.
Ihan ystävällisesti tässä on vaan yritetty tuoda ilmi, että on olemassa myös alan liikkeitä, joissa myydään sellaisia kuituperuukkeja, joita ei saa naamiaisliikkeestä.
En muuten vastaisi näin selvään provoon, mutta täällä voi olla aiheesta kiinnostuneita.
Peruukki on valhe!