Onko näpistys sinusta murhaan verrattavissa oleva rikos?
Kommentit (36)
Valtakunnassa näköjään kaikki hyvin, kun klikkihuorausotsikoista tehdään somemyrskyjä.
Onpa taas (palstan tuttuun tyyliin) äärimmäisen idioottimainen keskustelun aihe.
Jos näpistää jonkun nitrot ja se saa laakin ja kuolee, niin kyllähän se eräänlainen murha olisi.
Okei. Seksin puute ei oikeuta murhaa eikä köyhyys varkautta = verrataan näitä rikoksina?
Ihmettelen kovasti miksi nämä rikolliset, jotka ovat pakon sanelemana valinneet rikollisuuden eivät kosta asioita päättäjille? Miksi syyttömiä sivullisia siviilejä täytyy rangaista?
Suomessa kun tämä olisi totta niin jokainen päättäjä miettisi tarkkaan mitä tekisi koska henki voi lähteä.
Viimeksi Suomessa on politiikko murhattu -20 luvulla eli noin 100 vuotta sitten.
On niin monia asioita joilla muutos on mahdollista saada mutta tyytyvät näpistelemään.
Vierailija kirjoitti:
Ihmeellisiä rinnastuksia. Ja kyllä Suomessa ihmiset nälkää näkee. Esim. minä. En ole sotkenut asioitani vaan päinvastoin, noudatan vähän liiankin tunnollisesti velvoitteeni yhteiskuntaa kohtaan. Pakko, koska ulosottomerkintä tietäisi sitä, ettei ole enää tulevaisuutta ammatissani.Joka saatanan yö kerään tölkkejä että saisin edes pari euroa ruokaan. Tällaiset Ukkolat saisivat hieman laajentaa elinpiiriään.
Kyllä, minä itken, suren, nauran, koen iloa ja tunnen tunnetta nälkä. Pitäisikö minun lopettaa myös nauraminen? Miksi siitä nälästä on tehty niin pirun iso peikko?
Vierailija kirjoitti:
Ihmeellisiä rinnastuksia. Ja kyllä Suomessa ihmiset nälkää näkee. Esim. minä. En ole sotkenut asioitani vaan päinvastoin, noudatan vähän liiankin tunnollisesti velvoitteeni yhteiskuntaa kohtaan. Pakko, koska ulosottomerkintä tietäisi sitä, ettei ole enää tulevaisuutta ammatissani.Joka saatanan yö kerään tölkkejä että saisin edes pari euroa ruokaan. Tällaiset Ukkolat saisivat hieman laajentaa elinpiiriään.
Seli seli, kyllä teillä asianne ryssineillä selitettelyjä riittää. En minä, mutta kun muut.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen kovasti miksi nämä rikolliset, jotka ovat pakon sanelemana valinneet rikollisuuden eivät kosta asioita päättäjille? Miksi syyttömiä sivullisia siviilejä täytyy rangaista?
Suomessa kun tämä olisi totta niin jokainen päättäjä miettisi tarkkaan mitä tekisi koska henki voi lähteä.
Viimeksi Suomessa on politiikko murhattu -20 luvulla eli noin 100 vuotta sitten.
On niin monia asioita joilla muutos on mahdollista saada mutta tyytyvät näpistelemään.
Miksi syyttömiä sivullisia siviilejä täytyy rangaista?
Vierailija kirjoitti:
Mielummin kansalaisia kuin päättäjiä. Päättäjät ovat tärkeitä ihmisiä, kansalaiset tyhmää työkarjaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, minä itken, suren, nauran, koen iloa ja tunnen tunnetta nälkä. Pitäisikö minun lopettaa myös nauraminen? Miksi siitä nälästä on tehty niin pirun iso peikko?
Jaa-a. Samaa miettinyt. Mitä ne köyhät sitä nälkää valittaa? Mullakin ollut monta kertaa nälkä kun esimerkiksi tuun gourme-raflasta. Ne annokset on liian pieniä vaikka ateria maksaa yli 300 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Hups, jouduin ulosottoon ihan vahingossa. Kuka silloin johti hallitusta? Kivitetään hänet yhdessä täällä somessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytänkin kaikki päiväni ja yöni tästä lähtien sen valittamiseen, että saatan joutua joskus nauramaan.
Vierailija kirjoitti:
Se tuntuupi olevan vähän tällainen ikuinen paradoksi maailman Orpoille ja Ukkoloille. Samaan aikaan kun he julistavat kapitalismin "vapaan kilpailun" täydellistä autuutta he absoluuttisesti kieltävät sen, että kaikissa kilpailuissa on voittajien lisäksi häviäjiä.
Kysymyshän on nyt vaan siitä miten julmasti häviöstä pitäisi rangaista. Minkä tason kurjuus on oikeudenmukaista jos vapaan kilpailun olympialaisissa saa tukkaansa? Niiri pois?
Ukkola ja Orpokin voisi avata sitä minkälainen kurjuuden taso on "oikeudenmukainen" ja hyväksyttävä Suomessa. Se on vielä jäänyt epäselväksi.
Ongelma on nyt se että mikään määrä vaillejäämistä ei tunnu kelpaavan. Se syö valitettavasti pohjaa koko asialta. Kapitalismin kilpa ei ole jokin musta-valkoinen jompaa kumpaa vaan mahdottomasti eri sävyjä. Nyt kannustetaan ainoastaan valittamaan ja ehkä vielä pahempaa.
Ei ihme että suunta alkaa kääntyä. Kuka tätä hämmästelee. Tyrivät niin itse asiansa.
Näppi, näpistys. Käpälä, käpälöinti, käpälöi? Pesukarhu.
Suomi ei tarvitsisi kuin yhden työpaikka 'killing spreen', niin tilannekuva muuttuisi radikaalisti.
Tämä 👍
Aina saa ihmetellä miten ihmiset ei ymmärrä lukemaansa vaan vaan vääntävät väkisin esim kolumneista ihan älyttömiä juttuja. Eivätkä osaa edes hävetä omaa tyhmyyttään.