Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taas teineillä uusi villitys - tutti!

Vierailija
18.01.2024 |

Niihin tehdään tuunauksia ja esim liimataan blingiä hilettä tai tehdään graffiti tuttiin.

Tämäkin piti nähdä...

Ä37

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 15 v pojalla on tuollainen.

Vierailija
2/24 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söpöä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks nää tutit ollukki joskus 80-luvulla kans ? Muistan äitini vanhan avaimenperän, joka oli tuollainen kivikova muovinen tutti. Kertoi, että näitä ne keräili silloin nuorina. 

Vierailija
4/24 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli niitä tosiaan 80-luvullakin, osa niitä kovia muovitutteja, mutta toisilla hardcore-teineillä oli oikeita tuttejakin.

Ei mitään uutta auringon alla.

Vierailija
5/24 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko keppihevosen turvassa kiinni? 

Vierailija
6/24 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tytöllä oli tuo vaihe kuutosluokalla, siitä on nyt jo nelisen vuotta. Muistuttaa hampaista, ei kannata antaa imeskellä tuttia kauhean paljon.

Vierailija
7/24 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiks nää tutit ollukki joskus 80-luvulla kans ? Muistan äitini vanhan avaimenperän, joka oli tuollainen kivikova muovinen tutti. Kertoi, että näitä ne keräili silloin nuorina. 

Mullakin on ollut nuorena sellaisia. 90-luvun loppupuolella.

Vierailija
8/24 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on muoti pitää niitä ihan suussa.

Vierailija
9/24 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ei. Nuoruudessani 90-luvulla oli tuttikoruja, kovaa muovia tosiaan.

Vierailija
10/24 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sopii kuvioon, nuorilla on niin turvaton olo tässä nykymaailmassa. Parempi silti syödä tuttia kuin käyttää päihteitä tai olla ruokariippuvainen. 

Vierailija
11/24 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

90-luvulla oli jotain tuttikoruja ja -avaimenperiä. Lisäksi muistan joskus 2000-luvun alussa yläasteikäisillä tytöillä nähneeni oikeita vauvan tutteja suussa. Erikoista.

Vierailija
12/24 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa olla, niin meillä muillakin oli vaikka mitä villityksiä teininä, mitä vanhemmat katso että "ei aatana". Se on vaan mentävä virran mukana ja tajuttava etttä nää nykyteinit on omalla sielunpolullaan ihan eri paikassa kuin me vanhemmat. Ei siihen voi katkeroitua ja jäädä osottelemaan sormilla että "ovatpa nuo nykynuoret tyhmiä!"

Vierailija
13/24 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin yhden tällaisen tuossa toissapäivänä ja tuli lämmin muisto 90-luvulta vastaan. Eli itseni 14-vuotiaana tutti suussa. Naurattihan se. Harmiton juttu joka tapauksessa niin ei sen suuremmin hetkauta.

Vierailija
14/24 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nuoret käytti tuttia 1980-luvulla. 

Olin Ruotsissa kesällä kielikurssilla ja tapasin samassa isäntäperheessä mua ennen olleet suomalaiset tytöt, jotka imi tuttia. Sanoivat tekevänsä niin tupakan korvikkeena. 

Vierailija
15/24 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ei. Nuoruudessani 90-luvulla oli tuttikoruja, kovaa muovia tosiaan.

Mulla oli ysärin alussa tuttikorvikset, sellaiset pienet, kovaa muovia olevat. Saattavat olla vieläkin porukoilla tallessa.

Kaverilla oli samaa materiaalia oleva, varmaan 15 cm korkea kaulakoru. Olin salaa kateellinen. :D

Vierailija
16/24 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo kasarin lopussa oli, olin yläasteella tuolloin. Mutta lähinnä niitä tutti-koruja, ei oikeita tutteja.

Vierailija
17/24 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo oli jo 80-luvun alkupuolella. Mulla oli niitä.

Vierailija
18/24 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

90-luvulla oli jotain tuttikoruja ja -avaimenperiä. Lisäksi muistan joskus 2000-luvun alussa yläasteikäisillä tytöillä nähneeni oikeita vauvan tutteja suussa. Erikoista.

Olin 2000-luvulla yläasteella ja muistan, että silloin oli hetken aikaa tuo tuttibuumi. Me ysiluokkalaiset ei siihen lähdetty, mutta nuoremmilla oli. Muistaakseni joku yhden syksyn trendi.

Vierailija
19/24 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ysärillä oli myös nimikorut, trollikorut, 70-lukutyyliset peace- ja kukkakorut.

Vierailija
20/24 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antakaa olla, niin meillä muillakin oli vaikka mitä villityksiä teininä, mitä vanhemmat katso että "ei aatana". Se on vaan mentävä virran mukana ja tajuttava etttä nää nykyteinit on omalla sielunpolullaan ihan eri paikassa kuin me vanhemmat. Ei siihen voi katkeroitua ja jäädä osottelemaan sormilla että "ovatpa nuo nykynuoret tyhmiä!"

Tämä juuri. Jos nykyteineillä ei olisi meidän tavoin tuollaisia naurettavia muotivillityksiä, heiltä jäisi pois se ihana vaihe aikuisuudessa kun noita aikoja muistellaan nostalgialla ja naurulla.

Typerältähän se näytti kun kuljettiin matte mousset huulilla, mutta hitto että niille kuville on tänäpäivänä kiva nauraa muiden sukupolvikokemukseen osallistuneiden kanssa.