HT: Lihavuus yleistä kaksisuuntaista mielialahäiriötä sairastavilla
https://www.hyvaterveys.fi/artikkeli/duodecim/lihavuus-yleista-kaksisuu…
Jännä juttu, että läskeillä on kaikenlaista ongelmaa pääkopan kanssa. Minusta itsensä ylipäätään lihavaksi päästäminen kertoo jo jonkinlaisesta mielen häiriöstä.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läskit oireilee ja selittelee :D
No minä olen laiha ja fitti, onko mulla siis suurempi oikeus nyt pitää ap:ta ja kaltaisiaan idiootteina?
Periaatteessa on. Itsekään en pidä lihavia yhtä suuressa arvossa. Miksi kunnioittaisin henkilöä, joka ei kunnioita edes itse itseään?
Okei, eli kun sanon että olet aivan idiootti, niin uskot sen ja pidät sitä totena, koska sanojana on hoikka ja urheilullinen ihminen? Olet kyllä todella typerä yksilö :D
Läskit paikalla selityksineen syyttämässä lääkkeitä :D Yllätys. Kaikki on aina kaiken muun vika.
Vierailija kirjoitti:
Lääkkeetkään eivät omista ja käytä lapiota, millä lapioivat ruokaa ihmisen suuhun. Itsehillinnästä se on kiinni ja nämä lääkitsijät tuskin koskaan ovat tai tulevat harrastamaan mitään liikuntaa.
Läskithän syyttävät stressiä ja geenejä läskeistään, milloin mitäkin, kunhan ei koskaan sitä oikeaa, eli omaa peilikuvaa.
Jotkut lääkkeet, esim. ketiapiini, vaikuttavat suoraan mm. rasva-aineenvaihduntaan. Veren rasva-arvot siis huononevat vaikka henkilö söisi samalla lailla kuin ennen. Diabetes on myös haittavaikutuksena.
Googlaa jos et usko (Fimea).
t. Laiha ihminen joka sattuu tietämään aiheesta
Ja montako grammaa lisättyä sokeria on näissä teidän lääkkeissä? Lihavilla ongelma on lääkkeillä tai ilman se, että koko ajan on pakko mussuttaa jotakin.. Sen lisäks eivät koskaan urheile, vaan päinvastoin vihaavat kaikkea liikuntaan liittyvää. Läskit yleensä pysyy aina läskinä. Kaikki nää läskit toimistolla oli läskejä viisi vuotta sitten aloittaessani. Ja koko ajan "napostelevat" jotakin.
Lääkkeetkään eivät omista ja käytä lapiota, millä lapioivat ruokaa ihmisen suuhun. Itsehillinnästä se on kiinni ja nämä lääkitsijät tuskin koskaan ovat tai tulevat harrastamaan mitään liikuntaa.
Läskithän syyttävät stressiä ja geenejä läskeistään, milloin mitäkin, kunhan ei koskaan sitä oikeaa, eli omaa peilikuvaa.